![]() |
de sok
met sinterklaas zetten velen hun schoen. maar hang jij met kerst ook een sok?
|
Nee, want ik krijg pas kadootjes met nieuwjaar thuis :'( :+
|
ik wil er wel één hangen, zoals bij Mr. Bean in die kerstaflevering (waarbij hij kerstkaartjes naar zichzelf stuurt). maar het komt er eigenlijk nooit van :p ik vind ook nooit een mooie (grote) sok :p
|
wij verstoppen de cadootjes in de kerstboom zelf!
|
Citaat:
|
ik doe niet aan kerst :+
|
Citaat:
|
Nee, ik doe daar niet aan :)
|
de kadootjes horen toch onder de boom, maar de sok is enkel bedoeld voor snoepgoed?
en ik vind dat kadootjes met nieuwjaar in belgie wel een grappig gebruik.... leg eens uit? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Nog vragen:+ |
bij ons geven we ook met nieuwjaar cadeautjes, omdat ik twee oma's heb. de moeder van mn vader en de moeder van mn moeder. dus ja, die geven allebei een feest en omdat die feesten niet zouden samenvallen, gaan we bij de ene kerstdag vieren en bij de andere nieuwjaar.
|
Citaat:
|
Nee, doen ook niet echt aan kerst met cadeau's ofzo..alleen lekker gezellig eten en naar familie.
|
Neej,, Ik hang ook nooit mn sok op,, Dat hoort toch bij Kerstmis?? Of ligt dat nou aan mij,,?
;) |
Neeh doe ik niet.
Wij vieren kerst met lekker eten en we hebben thuis lootjes getrokken met wat vrienden. Gewoon een gezellig samenzijn verder :) |
Citaat:
|
tis niet echt een spelleke zelle! trouwes, kleine cadootjes vind ge helemaal niet gemakkelijk in die boom trug!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.