![]() |
Eerste vriendje / vriendinnetje...
Op welke leeftijd had jij je eerste "echte" vriendinnetje ?
En dan bedoel ik de leeftijd dat je verliefd op d'r was, en niet de leeftijd dat je "vriendjes / vriendinnetjes" had omdat ze cool en stoer waren, en iedereen er eentje had *schaamt* :+ |
16 denk ik. tenzij je ook kalverliefde bedoelt :p
en nog steeds verliefd op hem :$ |
15, en enorm spijt van :+
|
18,5
|
Citaat:
ik was gewoon 18 :p (ik heb alleen verkeerd gestemt, omdat ik dacht dat het erom ging hoe oud m'n eerste vriendin was :+) |
ik was precies 18,5 toen ik m'n eerste vriendin had :+ verder wel nutteloos idd maja :z
|
Ik was 14, maar dat was dan het eerste vriendje waar ik mee zoende:+
|
Hmm, ik was 13.. Achteraf merkte ik dat ik toch niet zo verliefd op hem was geweest..
|
Citaat:
|
13 was'k voor het eerst echt verliefd :)
|
ik was 14 dat ik voor het eerst echt verliefd werd op een meisje en er voor langer dan een week verkering mee had. Daarvoor wel lopen aanklooien enzo maar nooit echt flieft geweest :)
|
13.
|
14 mn eerste echte vriendje, daarvoor wel dat je dacht dat je verliefd was, omdat iemand dat ook op jou was. Maar dat waren meer basisschoolrelaties
|
nah op mn 14e kreeg ik verkering met iemand waar ik verliefd op was.
daarvoor veel waar ik niet verliefd op was maar hij wel op mij O-) grof. |
12 :)
|
8 (vijf jaar lang echt stapelverliefd)
zo vroeg :? |
Ik was 14. :9
|
vijftien *)
|
15, bijna 16 danwel, maar nogsteeds 15 ;)
|
Was net 15 ofzo
|
Twaalf. Maar we hebben alleen handjes vast gehouden. Maar ik was wel smoorverliefd. Ik had zijn foto altijd bij me.. Als ik aan die gast terugdenk.. *walg*
En toen ik nog kleiner was had ik ook wel grote liefdes, maar die hielden dan vooral in dat ik bij het jongetje in kwestie ging eten en buiten spelen :D |
Euhm 15(,5 :p) toen ik me eerste vriendje had,maar kwa verliefdheid valt het niet te vergelijken met hoe het er nu voor staat.
Toen ik net 16 was werd ik echt verliefd, op dezelfde persoon als nu :) |
16 aardse jaren
|
14 :)
|
Ik was vijftien.
|
16
|
16
|
op mijn 14e :) en hijs nou weer mn vriendje :p
|
11,5 jr. :| toen was het wel nog gewoontjes hoor:p
|
ook 11. ik voelde wel kriebeltjes in de buik, maar echt echt echt verliefd kan je het nu ook weer niet noemen. Ik word trouwes elke keer verliefder.
|
16
|
14
|
op mijn 12de had ik een vriendin waar ik mee heb gezoend enzo maar ik was niet echt verliefd. tel ik niet mee.
dus 16. |
16
|
14
|
14
|
ooo
13
en keb nog altijd contact met diene gast.. goeie maat geworden, maar elkaar plagen? tgo all the time tie geeft graag stekken op me tsssss does he still love me? haha :no: Men ma zegt van wel, ik hoop van niet :yes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.