Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ik vraag me toch af wat de bank met m'n geld doet (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50735)

Pakspul 15 November 2004 17:44

Ik vraag me toch af wat de bank met m'n geld doet

Heb ik net via internet bankieren iets overgeschreven van rekening a naar b (allebei van mij) en dat duurt en duurt :Z

toen ging ineens van rekening a het geld af en nu maar wachten tot het er weer bij is :Z :Z

nee internetbankieren snel en betrouwbaar dikke vinger kunnen ze krijgen

frox 15 November 2004 17:48

Re: Ik vraag me toch af wat de bank met m'n geld doet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
_0_ Quote van het jaar _0_

Stapper 15 November 2004 18:59

je bank doet een overschrijving niet altijd meteen
btw, ze zitten trouwens ook gewoon te gokken met je geld, belegen het in verschillende fondsen zodat ze er zelf rijker van worden

appelshampoo 15 November 2004 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
btw, ze zitten trouwens ook gewoon te gokken met je geld, belegen het in verschillende fondsen zodat ze er zelf rijker van worden

Wat zijn banken toch commercieël he de laatste tijd :rolleyes:

Stapper 15 November 2004 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Wat zijn banken toch commercieël he de laatste tijd :rolleyes:
we zouden ze eigenlijk moeten opblazen met hun westerse politieke ideeen

Loy 15 November 2004 19:39

Nou ik heb SNS-internet bankieren.. en het bevalt me prima!
:thumbsup:

Als ik geld overpomp van de ene naar de andere rekening, staat het er binnen een minuut op!

en naar andere rekeningen binnen de SNS binnen 5 minuten..

:thumbsup:

Plankje 15 November 2004 19:49

ik werk met rabobank telebankieren en het werkt perfect. Overboekingen naar eigen rekeningen duren nooit meer dan 5 minuten en de andere overboekingen gaan ook snel. Verder is het ook gebruikersvriendelijk en betrouwbaar, aangezien de inlogcode afhankelijk is van je eigen pinpas én pincode :), zodat je maar 1 code hoeft te onthouden

Jochemmm 15 November 2004 20:12

Citaat:

ja duh, waar moet een bank anders van leven

Maarm, werkt bij mij altijd wel snel. Behalve via de postbank dan, dat is gewoon 3 maal niks :z

The6thgate 15 November 2004 20:48

ik zit bij abn amro, altijd direct geregeld:7

Banaan 15 November 2004 21:28

ik postbank en dat sucks

Alpha 15 November 2004 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
overschrijven gebeurt nooit onmiddellijk :rolleyes:
bij mij bij het internetbankieren wel ... schrijf het over ... fiets naar de flappentap toe en hoppa ... de poet komt uit de muur :+

bootje 16 November 2004 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
enig idee hoe de wereld eruit zou zien zonder geldmultiplicatie en investeringen?? middeleeuwen ja
jij studeert handelsingenieur zeker :p

Pakspul 16 November 2004 08:08

Citaat:

zoiets heet investeren :rolleyes:

bootje 16 November 2004 08:20

Citaat:

en zodat ze je intrest kunnen geven wellicht ook

Alpha 16 November 2004 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
tsja ... maar ze verdienen enorm veel aan die beleggingen ... kunnen ze best wat meer interest geven

Femezz 16 November 2004 09:43

Bij de rabo heb ik nooit problemen! Alles binnen no time gepiept :) ik zal weer eens een kijkje nemen wat ik als saldo heb! Rode of zwarte lettertjes :p

LexS 16 November 2004 10:55

Idd Rabo is wel fijn. In tegenstelling tot de Postbank. Je hoeft niet lang te wachten, ze hebben een geld-stort-automaat dus je hoeft ook niet 3 kwartier te wachten op anderen die postzegels willen kopen om geld te storen etc. Kortom betere service. Owja en bij de Rabo hoef je niet voor alles wat je doet te betalen. Bij de Postbank betaal je voor alles. Geld storten, je rekening, geld opnemen en weetikhet allemaal wat. Natuurlijk is het niet veel maar het gaat mij om het principe. :p

Stapper 16 November 2004 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
intrest geven ze alleen omdat ze dit moeten doen van de regering, het is namelijk ongeveer gelijk aan de waarde stijging/daling van ons geld
daarnaast is het natuurlijk ook een compesatie voor de winst die ze maken met jouw geld

Jochemmm 16 November 2004 13:09

Citaat:

intrest geven ze alleen omdat ze dit moeten doen van de regering, het is namelijk ongeveer gelijk aan de waarde stijging/daling van ons geld
daarnaast is het natuurlijk ook een compesatie voor de winst die ze maken met jouw geld

Niks nieuws onder de zon dus

Wat is het probleem dan? :?

eneri 16 November 2004 13:45

Re: Ik vraag me toch af wat de bank met m'n geld doet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Heb ik net via internet bankieren iets overgeschreven van rekening a naar b (allebei van mij) en dat duurt en duurt :Z

toen ging ineens van rekening a het geld af en nu maar wachten tot het er weer bij is :Z :Z

dat internetbankieren van de postbank suckt inderdaad. ik heb dat probleem ook altijd en tis zwaar irritant. maar na een dag of twee staat t r wel ongeveer

The6thgate 16 November 2004 14:47

postbank is sowieso traag:p

dext0r 17 November 2004 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
ik zit bij abn amro, altijd direct geregeld:7
JUIST, idem hier..
abn is voor mij nog altijd

DE bank
:p

AmbyPur 17 November 2004 08:47

rabo doet perfect 8-)

trouwens wat zijn we toch met z'n allen ook een moderne generatie :+ waar is de tijd van de acceptgiro's waarvoor je naar de bank moest fietsen om ze daar in een busje te deponeren :'(

Eelcotje 17 November 2004 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
rabo doet perfect 8-)

trouwens wat zijn we toch met z'n allen ook een moderne generatie :+ waar is de tijd van de acceptgiro's waarvoor je naar de bank moest fietsen om ze daar in een busje te deponeren :'(

+/- 3 jaar terug.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:52.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.