![]() |
Ik vraag me toch af wat de bank met m'n geld doet
Heb ik net via internet bankieren iets overgeschreven van rekening a naar b (allebei van mij) en dat duurt en duurt :Z
toen ging ineens van rekening a het geld af en nu maar wachten tot het er weer bij is :Z :Z nee internetbankieren snel en betrouwbaar dikke vinger kunnen ze krijgen |
Re: Ik vraag me toch af wat de bank met m'n geld doet
Citaat:
|
je bank doet een overschrijving niet altijd meteen
btw, ze zitten trouwens ook gewoon te gokken met je geld, belegen het in verschillende fondsen zodat ze er zelf rijker van worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik heb SNS-internet bankieren.. en het bevalt me prima!
:thumbsup: Als ik geld overpomp van de ene naar de andere rekening, staat het er binnen een minuut op! en naar andere rekeningen binnen de SNS binnen 5 minuten.. :thumbsup: |
ik werk met rabobank telebankieren en het werkt perfect. Overboekingen naar eigen rekeningen duren nooit meer dan 5 minuten en de andere overboekingen gaan ook snel. Verder is het ook gebruikersvriendelijk en betrouwbaar, aangezien de inlogcode afhankelijk is van je eigen pinpas én pincode :), zodat je maar 1 code hoeft te onthouden
|
Citaat:
Maarm, werkt bij mij altijd wel snel. Behalve via de postbank dan, dat is gewoon 3 maal niks :z |
ik zit bij abn amro, altijd direct geregeld:7
|
ik postbank en dat sucks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de rabo heb ik nooit problemen! Alles binnen no time gepiept :) ik zal weer eens een kijkje nemen wat ik als saldo heb! Rode of zwarte lettertjes :p
|
Idd Rabo is wel fijn. In tegenstelling tot de Postbank. Je hoeft niet lang te wachten, ze hebben een geld-stort-automaat dus je hoeft ook niet 3 kwartier te wachten op anderen die postzegels willen kopen om geld te storen etc. Kortom betere service. Owja en bij de Rabo hoef je niet voor alles wat je doet te betalen. Bij de Postbank betaal je voor alles. Geld storten, je rekening, geld opnemen en weetikhet allemaal wat. Natuurlijk is het niet veel maar het gaat mij om het principe. :p
|
Citaat:
daarnaast is het natuurlijk ook een compesatie voor de winst die ze maken met jouw geld |
Citaat:
Wat is het probleem dan? :? |
Re: Ik vraag me toch af wat de bank met m'n geld doet
Citaat:
|
postbank is sowieso traag:p
|
Citaat:
abn is voor mij nog altijd DE bank :p |
rabo doet perfect 8-)
trouwens wat zijn we toch met z'n allen ook een moderne generatie :+ waar is de tijd van de acceptgiro's waarvoor je naar de bank moest fietsen om ze daar in een busje te deponeren :'( |
Citaat:
+/- 3 jaar terug. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.