![]() |
Gister belde TMF..
..of ik met Rate That Vj mee wil doen:{ :huh: :d
|
wat houdt dat in
|
Citaat:
|
jeeh en dat mag jij ook gaan doen
|
En ga je het doen?
|
en? doe je mee? :p
|
Ik heb wel JA gezegd, maar ik weet het nog niet:{ Btje eng he:9 haha En het is nou zaterdag ook al...
Zouden jullie het doen?;) |
Ja denk het wel. Zou er niet mijn werk van willen maken, maar voor 1 keertje lijkt het me wel gaaf. :p
|
Citaat:
En als je wint mag je wel een tijdje een show presenteren op TMF :D |
Wanneer is dat precies op tv dan, als ik tijd heb dan zal ik wel ff kijken en op je stemmen.
|
ik zou het doen ... lijkt me wel lachen om een keer te doen
|
vertel wanneer... en als we kunnen gaat iedereen voor je stemmen!
toch?? :9 |
Citaat:
|
neuh.. als ik op tv kom en mezelf ga presenteren krijg ik weer fanmail en loveletters enzo.. doe maar niet 8)
maar wel leuk voor je, misschien kijk ik wel als ik het niet vergeet tenminste:+ |
Citaat:
|
Ja :) haha ik zou zo mee doen :D
|
Lol dat heb ik al een keertje gezien
Er kwamen allemaal berichtjes daaronder te staan met: ''Wat een loser is dit, wat een aap is dat'' Succes:D |
hoelaat en waneer ben je op de TV dan
vet cool man! goedzo en je best doen he! |
Citaat:
|
Succes!!! Ik stem wel op je als ik je voorbij zie gaan..
|
Dit is toch nu bij TMF??
|
Hoe was ut ? :p
|
Citaat:
(zo'n titel staat er soms nog wel 'ns voor een reden ;) ) |
Citaat:
|
en hoe was het nou?!
|
ik wil weten hoe het wasss... en blijkbaar willen dat ook meerdere mensen 8)
|
SorrySorry dat ik nu pas reageer..had nog willen reageren maar ben het weekend weggeweest en ben niet meer op inet geweest.
Maarruh ik ben niet op TMF geweest, omdat ik er niet heen ben geweest:$ :x :Y) Omdat ik al 2 weken ziekjes ben en omdat ik er niet zoveel zin in had:9 Best eng ook zoiets :( hehe *me=watje:D* Maar misschien dat ik nog een andere dag mag komen en dan ga ik het wel doen denk ik! Ik heb het zelf ook nog niet gezien op tv..viel/valt het mee?:9 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.