![]() |
Sneeuw
:huh:
Ik ben me snowb00ts vergeten en me sneeuwketting op me fiets :[ |
uuh.. sneeuwt het daar dan? :?
Hier vanmorgen vroeg wel een dikke hagelbui.. maar sneeuw??? :rolleyes: |
:o neee je meen dat niet, hir regent en onweert et
|
hier heeft het gehageld en gesneeuwd en nu regent het alleen maar
|
Hier schijnt de zon:+
|
Citaat:
raar dagje vandaag, al het mogelijke weer gehad |
Citaat:
|
hier ook sneeuw...
en hagel, en regen, en windstoten. :{ |
alleen natte sneeuw gezien
verder scheen de zon wel heel fel, maar was het nog altijd steenkoud:x |
Citaat:
|
hier heeft het vandaag gehagelt/gesneeuwt/geregent en nog meer gesneeuwt oja en het was super koud en nat enzo :+
|
Citaat:
|
jullie hebben ook altijd geluk in het oosten van nederland :(
|
hier was het wind, regen, wind, regen, hagel, regen, wind, hagel, natte sneeuw, hagel, hagel, regen etc.
|
IK SNAP nog steeds niet waarom ik naar het oosten ben verhuisd... het is hier echt fuckin veel kouder dan in het westen.waar je nog de heerlijke warme zee/ijsselmeerlucht hebt enzo..
hier inlands...>>> BRRRRRRR handschoenen en mutse tijd! |
Och elk nadeel heb zn voordeel. In het Oosten hebben we voorlopig nog niet zo veel last van terroristen.
*klopt af* |
broertje van die gozer uit den haag woonde anders in amersfoort en die behoorde ook tot de 'kern' van die radicale shit
|
Ik zeg ook in het oosten hebben we nog geen last van ze. ;) Maar dat komt mettertijd wel...
|
Hier sneeuwDE het. :) (afkloppen..want ik moet zo hockeyen) Brrr:|
|
Bij mij hagelde het alleen
|
Citaat:
vanavond was het hier geel weer :p |
hier sneeuwt het nu .. en het blijft ligt op de daken.. en op mijn dakraam.. maar ik ben toch ziek en kan niet naar buiten :( gister trouwens had het heel erg gehageld en ging iedereen op zijn bek in de pauze :7
|
het vriest
KRABBUHHHH |
Citaat:
Ik had mn hockeyhandschoentjes niet mee dus elke keer als ik een bal sloeg trilde alles door in mn handen die half bevroren waren..:[ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.