![]() |
Nieuwe naam Cybertalk
Wat dachten jullie van een naamsveranderingetje? "Cybertalk" is nu niet bepaald het van het, dus een nieuwe naam moet dus wel eens kunnen. Maar omdat wij nogal aan de inspiratieloze kant zijn :p, willen we beroep doen op jullie. Zijn er mensen die ideeën hebben? Zo ja, dan kunnen we nadien alle naamsvoorstellen in een poll zetten en kunnen alle leden stemmen. Alle serieuzere topics van in Aan de bar komen dan daar terecht.
edit voor Pakspul: we bedoelen het serieus :p |
Pakspul's forum?
|
Citaat:
Deze kan dus ook wel dicht nu... :{ Nee Pakspul we bedoelen het serieus! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cybertalk is min of meer hetzelfde als aan de bar maar dan voor de wat serieusere onderwerpen. Dus noem het dan maar het "literaire café" ofzo 8) :p
|
in de kroeg
|
op de pooltafel :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bittere ernst :p
The importance of being Earnest |
Dan blijf ik Pakspul's forum nog de beste optie vinden. :+
Misschien is een eerbetoon aan onze legendarische voormalige beheerder een mogelijkheid? Het Grote Koelkast-forum. :thumbsup: |
Het linkse lullen platform
|
Osama bin Bush-forum?:?
|
Citaat:
|
blackturtle's bush bashing bus?
euhm.... Proathoekske?:yes: |
het uitgaansforum
|
de praattafel
|
Citaat:
|
Sluit dit hele forum gewoon8{
|
Citaat:
|
Het Praatcafe
stom |
Civil Talk
|
Citaat:
en dan hoor je die mensen op de achtergrond.. en dan denk je: "whahahaha!" :yes: Maar het linkse Lullen forum vonk leuk.. maar niet echt sirieus he :d |
een ode aan theo misschien
grove gespreks grot |
ff lullen topic8)
|
Het " nu ff serieus jongens " topic :d
|
het kippenhok, een bult gebleer maar geen veer?
|
wat zijn we dom bezig...
dit is een forum voor leerlingen DE KANTINE NATUURLIJK! |
Citaat:
Doe dan de Aula ofzo, maar da's lame. |
Citaat:
|
de snackbar
de burger king8{ |
okee okee
de soos? de fietsenstalling? (daar hadden wij de meeste intressante gesprekken op school, onder t genot van een joint vaak maar dat is bijzaak.) de krommelulhoek het gat der debat? ik heb in elk geval wel een goeie beschrijving meerdere zelfs je kunt hier lullen to je tenen er van krullen, hé hé dies leker he van discussie tot gesprek alles kan achter dit hek :D ik sla weer door.... ik ga maar weer even afkoelen want dit komt nie goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en trek je maar nix aan van kampie, die heeft een spelfoutencorrigeerobsessie. |
Citaat:
zeg maar dat hij bedoelde dat Ik de ergste van allemaal was :$ whahaha Maar weet je.. ik heb hier wel over na zitten denken.. whaha.. nog veel erger gewoon, ik dacht dat ik het wel goed had.. :loser: -> IK <- :loser: ;) |
oh en trouwens..
kampie pak ik nog wel ehm :9 ;) |
Het hoge huis
|
hey ik heb weer een goeie
ff aan de sponsor denken he ''spill it'' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'De smeltkroes'
|
Onder de Paraplu
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.