Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Games (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Nfs : Ug 2 (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50800)

dext0r 21 November 2004 17:42

Nfs : Ug 2

nou al uitgespeeld? :7

lieve colafles 21 November 2004 18:24

FunFair: Niet uitgespeeld, maar veel specialer dan deel 1 is het niet.. ik vind het juist iets slechter, maar ik heb nog niet veel gespeeld.

dext0r 21 November 2004 18:34

toch zitten dr veel extra functies in heb ik al gemerkt in die paar minuten spelen ;-)

maar ik vind het qua graphics achteruit gegaan, het vraagt veel meer van je pc, en het lijkt er niet veel beter op .
als je alles op full detail bijv zet met FSAA aan, damn, dan ziet het er op een of andere manier toch gewoon niet uit.

verder kun je ook merken dat het spel zo gebouwd is dat het gewoon op een console thuis hoort... althans dat is mijn ervaring.

ik zet hem straks ook ff op me xbox...eens kijken hoe dat te ervaren is ..

lieve colafles 21 November 2004 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
toch zitten dr veel extra functies in heb ik al gemerkt in die paar minuten spelen ;-)

maar ik vind het qua graphics achteruit gegaan, het vraagt veel meer van je pc, en het lijkt er niet veel beter op .
als je alles op full detail bijv zet met FSAA aan, damn, dan ziet het er op een of andere manier toch gewoon niet uit.

verder kun je ook merken dat het spel zo gebouwd is dat het gewoon op een console thuis hoort... althans dat is mijn ervaring.

ik zet hem straks ook ff op me xbox...eens kijken hoe dat te ervaren is ..

als je de blokjes op de vloer bedoeld... dan moet je even patch 1.1 downen en installen... daarmee schijnt dat opgelost te zijn :p

dext0r 21 November 2004 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
als je de blokjes op de vloer bedoeld... dan moet je even patch 1.1 downen en installen... daarmee schijnt dat opgelost te zijn :p

die blokjes ja ;-)

maar patch 1.1 als ik die installeer + crack .. dan loopt het game verder in career mode vast heb ik al gehoord van huisgenoot

zonder 1.1 + crack = OK
maarja graphics dus minder :/

of jij moet een goede crack weten.. maar daar mogen we hier helemaal niet over praten (A)

Nightwolf 21 November 2004 20:51

locaties van cracks mag je wel pm'en :+

FunFair 22 November 2004 13:44

euh cracks zijn legaal hoor.. het zijn simpelweg nocd patches :p

Nightwolf 22 November 2004 15:19

ja nu je t zegt.....tis idd legaal :)

aarsch 22 November 2004 17:53

leuk spel, maar het had gewoon deel 1 moeten zijn

AmbyPur 30 November 2004 19:41

ze hadden die meiden wel mogen verbeteren, die bij het begin van een race zijn :+

SpiNe 30 November 2004 20:10

kep hem voor de xbox en het is wel grappig maar niet echt super goed al is het maken van je bak nog wel ouderwets leuk kep echt een stoere mustang_0_

Romero 2 December 2004 14:39

een masterlijke game gewoon, zelfs beter dan de 1e deze moet je gespeeld hebben, net als Gta SAn andreas trouwens

Pakspul 2 December 2004 15:35

gvd moet ik weer 2.5 gig gaan downloaden :@

na dit weekend zal ik zeggen wat ik er van vind :+

Jochemmm 2 December 2004 16:21

heb er niet veel positiefs over gehoord eigenlijk. Op zich wel leuk het racen, maar niks speciaals. En dat je je hele auto kan tunen gaat ook vrij snel vervelen.
En als je het uitgespeeld hebt kan je eindeloos rondrijden door de stad, maar dat heb je na 5 minuten dus ook wel weer gezien :p

lou 2 December 2004 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Romero
een masterlijke game gewoon, zelfs beter dan de 1e deze moet je gespeeld hebben, net als Gta SAn andreas trouwens
Ik hoop dat je sarcastisch bent .

Stephan123 5 December 2004 20:15

leuk spel maar wil hem online spelen en als ik online wil gaan dan moet ik een patch downloaden en dan zegt die no patch avaible|:(

ik_ben_de_man 5 December 2004 21:15

die hele boutgame zit nog vol met bugs , typisch weer iets voor EA om een halfe game te releasen nog net voor 5 december .....

maar ga m dus niej kopen , of een keer als ie zeer goedkoop is .

dext0r 6 December 2004 09:34

nee en windows zit bij het releasen niet vol met bugs ??

anyway, volgnes mij is dit spel meer gemaakt voor de console... op de pc merk ik gewoon af en toe minpuntjes waar je op de console geen last van hebt...

ik_ben_de_man 22 December 2004 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
nee en windows zit bij het releasen niet vol met bugs ??

duh , maar hadden we t over windows hier dan ?, ik bedoel kan nog zo 3000 andere progs opnoemen die volzitten met bugs ....

Nightwolf 23 December 2004 01:03

duh dan ligt t ook niet alleen aan EA

Banshee 23 December 2004 16:03

kvon 1 gewoon veel beter, deze word supersnel saai en er is eigenlijk nix ten goede verandert8|

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:47.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.