![]() |
Kleur
Voor welke kleur kies je als je je kerstboom versiert?
Wij gaan voor zilver en grijs. Liefst niet teveel kleurtjes, want dat is nogal kitsch. |
wij hebben het saaie zilver en goud|:( kvin kleuren mooier als dat saaie, hoewel soms zilver ook mooi kan zijn..:yes:
by the way wat is kitsch :? |
kitsch (de ~ (m.))
1 schijnkunst die van een vals sentiment getuigt |
:? :huh:
nou snap ik het nog minder :p kan het niet in normaal nederlands, beetje lompe boerentaal?:yes: |
Citaat:
voorbeeldje: http://www.artlex.com/ArtLex/p/image...nyneggs.lg.jpg |
ksnap:)
|
Wij hebben wit met zilver.
Ik heb trouwens eigenlijk best een hekel aan de kerstboom, vind het maar niks dat ding midden in de kamer, hier is ie hartstikke nep, een echte oke maar zo'n nepperd.. |
Wij hebben allerlei dingetjes in de kerstboom die m'n ouders en m'n broertjes en ik in de loop van de tijd hebben verzameld. Zo heeft m'n oom bijvoorbeeld in de schil van een walnoot een mini-kerststalletje gemaakt met was. Ik heb van een oudtante uit Canada een kerstbal met de betekenis van m'n naam. Ook bijvoorbeeld uit de Wereldwinkel hebben we papieren engeltjes (van die waaierachtige dingen), een kerstengeltje dat we van m'n opa hebben gehad (die is inmiddels overleden)..eigenlijk allerlei dingetjes waar een bepaalde herinnering of wat dan ook aan zit. De boom tuigen we dus niet op in een bepaalde kleur, maar er hangt echt vanalles in. Redelijk kitsch dus alleen niet zo kitsch als dat plaatje van jou Bo :Y) Oh en onze boom is altijd echt.
|
rood en geel :)
|
gebroken wit en absoluut niet glinsterend..
|
Alleen zilvere upper class ballen
|
Bordeaurood met donkerbruin en goud.
Die kerstbal op dat plaatje :d Lelijkkkk je zal het in je kerstboom hangen, breekt gelijk die tak af. |
Donkerrood en champagne kleur geloof ik..
maar het meest rood :) |
uhmm.. we hadden altijd zilver met rood.. maar mijn moeder heeft van die nieuwe dingen gekocht enzo :+
|
rood en goud! is wel mooi samen hoor! met van dat engelenhaar in de kerstboom :+
vroeger, toen k nog klein was echt alle kleurtjes, en de kerstboom knal vol gehange! :p |
Zilver, ik houd van zilver.
|
Citaat:
|
hmm, het maakt me allemaal niet, maar we hebben eigenlijk altijd een kerstboom met allemaal kleurtjes, en ik ben het er toch niet mee eens dat dat kitsch is, dat ligt er heel erg aan, wat voor dingen er in hangen, wij hebben echt alleen maar kerstballen, en voor de rest geen andere zooi. En dan vind ik het wel mooi:)
|
Citaat:
|
Citaat:
vind het uberhaupt al heel wat dat ik een kerstboom heb :D |
Goud en donkerblauw.. :yes:
|
rode kerstballen en goudversiering
en gekleurde lichtjes |
rood en goud :love:
|
ik heb gisteren op stage ene kerstboom versierd, met paarse en blauwe en rode ballen (wel beetje donkere kleuren) maar het zag er best hip uit :d
|
Rood en zilver :) .
Donkerblauw vind ik ook mooi, maar dat past niet in onze kamer :Y) . |
rode en grijze ballen met grijze bolletjesketting en lichtjes natuurlijk!!!:thumbsup:
|
van die zilveren kerstbomen vind ik echt zooooooooooow saai... hoe monotoon kan het worden zeg... ook van die compleet goude of rode kerstbomen vind ik om te kotsen...
ik hoop dat ik later echt niet zo'n kerstboomset koop waarbij alles hetzelfde is... maar dat ik in de loop der jaren allerlei leuke dingentjes vind om in de boom te hangen (bijvoorbeeld houten kerstmannetjes of elfjes) en dat er ook nog wat groen valt te zien door de versiering heen... uiteraard wel lampjes erin, maar daar ook niet teveel van. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.