![]() |
Kerstboom
Wie heeft hem al staan? Aangezien het steeds eerder gebeurd! Ben wel benieuwd! :9
|
geen dit jaar :thumbsup:
|
Citaat:
Dat is dan wel weer saai.. |
Citaat:
|
kerstboom komt bij ons vaak pas een week voor kerst ofzow :p
|
ik weet het niet :D moet je even langs ons huis fietsen en naar binnen gluren :+
|
Citaat:
Is goed, kom er vandaag vast nog wel langs :9 |
ik neem er dit jaar ook geen
|
Ik erger me altijd rot aan mensen die dat ding zo vroeg neerzetten, ik wil respect voor Sinterklaas :Y).
|
nee ikke ook nonnie
>> Feestdagen 2004 |
De overburen hebben hem 6 decenber al opstaan en het hele huis versierd :{Wij zijn meestal ook wel vroeg, maar zo vroeg ook weer neit
|
Citaat:
|
jammer:(
Ik zou het graag willen lekker gezellig enzo maar jah wij doen er helaas niet aan!!!!!!!!!
|
Re: jammer:(
Citaat:
|
Denk dat wij hem iets van volgend weekend of die daarop neerzetten..:)
|
Citaat:
|
Het gebruik van een kerstboom, compleet met pakjes, was al meer dan duizend jaar voor Christus in gebruik bij de heidense godsdiensten. Al ver voor de geboorte van Jezus Christus hakte men in het bos rond 25 december een dennenboom, sloeg er een kruis onder zodat hij bleef staan en versierde de boom.
:p |
kheb al een mini x-mas tree met lichtjes en balletjes vet cute hijs maar 30 cm groot:d
|
Ik heb vrijdag al mijn versiering in mijn kamer opgehangen, en vandaag heeft mijn moeder de huiskamer versierd. Volgende week halen mijn ouders de kerstboom. Tot dan heb ik hier vandaag een miniboompje naast mij neergezet, zoals ieder jaar.
|
Wij pas anderhalf week voor kerst ofzo :Z
|
Wij zelf meestal week van tevoren ofzo :)
|
Wij hebben hem al staan,
|
Citaat:
:? |
Kerstmis is een samentrekking van de geboorte van Christus met een oud Germaans lichtfeest
|
Citaat:
Midden in de winter lopen in het midden oosten namelijk ook niet de herdertjes buiten met hun schaapjes, maar staan ze daar ook netjes binnen. etc etc yadayada |
Citaat:
|
Citaat:
|
nog niet en of we er 1 gaan nemen is ook niet zeker.
|
Citaat:
|
wij wachten iig altijd tot sinterklaas is afgelopen.
maar nu staat ie :+ |
Hij staat nu nog buiten, denk dat hij deze week wordt opgezet! ;)
|
bij ons thuis hebben we hem zaterdag gehaald, en mijn zusje kennende staat nu allang :p
ik ben vergeten kerstspulletjes mee te nemen van thuis dus op mijn kamertje staat nix :( misschien ergens nog wat leuks kopen om het een beetje feestelijk te houden.. maar kerst vier ik toch op stage/bij mn ouders |
sinds gisteren staat ie bij ons :)
|
Citaat:
|
Vanmorgen is de boom neergezet. Een kunstboom is het geworden.
Verder wat versieringen in het huis, en dat was het wel. Niet te uitgebreid in iedergeval |
Wij hebben m al staan, rooie en champagne kleurige ballen erin :love: mooi.
|
Wij hebben em al een halve week staan. Een echte is veel leuker, lekker veel troep (gezellig ):)
|
Wij hebben nooit een kerstboom... maar misschien is dat omdat mijn vader alles wat met kerst te maken heeft, vervloekt :huh:
|
mn vader heeft er vandaag 1 gekocht. staat nog in de garage
|
Citaat:
Mag jij dus morgen opzetten :wave: |
ik gooi m wel in de pot, de rest heb k geen tijd voor:Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.