Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Bernhard.. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50929)

Loy 1 December 2004 20:22

Bernard..

Ons Bernhardtje is overleden...http://heerenvanh7.nl/smilies/oh-shit.gif

:notgood:

Plankje 1 December 2004 20:26

ik wou ook net een draadje posten... r.i.p.

21.30 nieuwsuitzending op ned 1,2,3

Plankje 1 December 2004 20:28

teletekst meldt het ook, dus het zal wel officieel zijn

[edit] het is officieel

Loy 1 December 2004 20:29

Nieuws is erop.. en daar is het ook officieel :notgood:

AmbyPur 1 December 2004 20:30

ja nu ook extra uitzending op yorin, van rtl4

kerel was 93.. mooie leeftijd

thali 1 December 2004 20:31

Hmm ... op de vrt kwam er een bericht op 'Na "BAANTJER" volgt er een extra journaal.'
Zat me al af te vragen waarvoor het was ...

Kampie 1 December 2004 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur

Zo oud wil ik ook wel worden..

R I P Bernhard :(

Plankje 1 December 2004 20:34

ik vind het wel knap hoe alle kanalen het zo snel voor elkaar krijgen om een journaal samen te stellen. Het ziet er naar uit dat ze een groot deel van het journaal al eerder af hadden...

Tyskie 1 December 2004 20:35

Zou het echt zo zijn, Rick? Die kerel ligt pas een half jaar dood te gaan. Ik denk dat de videobanden al een flinke laag stof hebben gevangen.

Headliner 1 December 2004 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur

inderdaad mooie leeftijd

hegje 1 December 2004 20:38

Re: Bernard..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loy
Ons Bernhardtje is overleden...http://heerenvanh7.nl/smilies/oh-shit.gif

:notgood:

ik dacht dat je het over je hond had
:+

maar is jmmr, zowieso jmmr als iemand dood gaat:(, het koninghuis maakt me verder niet uit

Plankje 1 December 2004 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Zou het echt zo zijn, Rick? Die kerel ligt pas een half jaar dood te gaan. Ik denk dat de videobanden al een flinke laag stof hebben gevangen.
jah maar denk er ook eens aan dat je een hele crew in pak en beet 10 minuten moet optrommelen om een uitzending voor te bereiden. Je moet de apparatuur opstarten, de presentator uit de koffiekamer slepen, de juiste banden bij elkaar zoeken etc.

dext0r 1 December 2004 20:40

ik va t weekend 48euro met 'bereikbaar zijn'
en dus niets hoeven doen :+

bartje518 1 December 2004 20:42

Gaan ze verdorie alles weer op 20 stations tegelijk uitzenden. Teering zeg, nergens goed voor. Gelukkig zat ik al ARD te kijken, maar toen ik merkte dat op Ned 2 beter geluid was ging ik daar even kijken, zappen ze midden in een goal weg 8) Lekker bezig weer. De man is 93, laat hem in godsnaam gewoon met rust zou je zeggen, al die aandacht weer, volstrekt overbodig als je het mij vraagt :{

Tyskie 1 December 2004 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
jah maar denk er ook eens aan dat je een hele crew in pak en beet 10 minuten moet optrommelen om een uitzending voor te bereiden. Je moet de apparatuur opstarten, de presentator uit de koffiekamer slepen, de juiste banden bij elkaar zoeken etc.
Om 9 uur kwamen de eerste meldingen al binnen van de dood van Bernhard. Dan hebben ze minimaal een half uur gehad om tot in den treure geoefende procedures en kant en klaar liggende banden op te starten en wat aan elkaar te praten. Erg knap ja.

Kampie 1 December 2004 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
ik vind het wel knap hoe alle kanalen het zo snel voor elkaar krijgen om een journaal samen te stellen. Het ziet er naar uit dat ze een groot deel van het journaal al eerder af hadden...
Je meent het.. klik

Ar-Tuur 1 December 2004 21:00

Bij mij om de hoek waren de wagens van de NOS er echt snel bij. :oIs 100 m van me vandaan ofzo 8) Stond nog naast Rik van de Westelaken 8)
Maar goed, ik heb weinig met het koningshuis, maar voor Prins Bernhard had ik toch altijd wel bewondering.

Karma-Killer 1 December 2004 21:19

Ik vind het wel zielig dat ie dood is, maar mij doet het eigenlijk niet zo. Toen ik geboren werd was die man al bejaard, ik heb eigenlijk niks met die man. Maar toch, r.i.p.

bartje518 1 December 2004 21:44

Dat wordt de komende tijd maar weer even geen TV kijken, want je zult wel weer overspoeld worden met allerlei items over weldoener Bernhard, terwijl men zich niet realiseert dat het best makkelijk is de sinterklaas te spelen met miljoenen aan belastinggeld per jaar :x

Stevie 1 December 2004 21:50

ach hij was wel de meest kleurrijke figuur van het koningshuis.

frox 1 December 2004 22:44

zow...dat ging snel :{
RIP

Raspberry 2 December 2004 05:42

achja, zielig voor de familie..
maar ik heb er niks mee.

appelshampoo 2 December 2004 08:17

sneu voor de familie hoor..

maar ik heb er verder niks mee..

hegje 2 December 2004 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat wordt de komende tijd maar weer even geen TV kijken, want je zult wel weer overspoeld worden met allerlei items over weldoener Bernhard, terwijl men zich niet realiseert dat het best makkelijk is de sinterklaas te spelen met miljoenen aan belastinggeld per jaar :x
de metro.... paar paginas met bernard spul:{

appelshampoo 2 December 2004 21:06

Beetje jammer dat hij nu de hemel in wordt geprezen.. Ineens is de hele Lockheed-affaire vergeten.. Bernhard was een corrupte oude schuinsmarcheerder.. Niets meer en niets minder.

Alpha 3 December 2004 19:23

R.I.P.

mygirly 3 December 2004 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Beetje jammer dat hij nu de hemel in wordt geprezen.. Ineens is de hele Lockheed-affaire vergeten.. Bernhard was een corrupte oude schuinsmarcheerder.. Niets meer en niets minder.
zoals ieder mens maakt hij fouten, vergeven en vergeten? hij heeft ook een boel goeie dingen gedaan:yes:

Bazzemans 3 December 2004 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Ben je alleen ff vergeten dat hij in de Tweede Wereldoorlog onder andere het Nederlands Verzet leidde?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:30.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.