![]() |
Bernard..
|
ik wou ook net een draadje posten... r.i.p.
21.30 nieuwsuitzending op ned 1,2,3 |
teletekst meldt het ook, dus het zal wel officieel zijn
[edit] het is officieel |
Nieuws is erop.. en daar is het ook officieel :notgood:
|
ja nu ook extra uitzending op yorin, van rtl4
kerel was 93.. mooie leeftijd |
Hmm ... op de vrt kwam er een bericht op 'Na "BAANTJER" volgt er een extra journaal.'
Zat me al af te vragen waarvoor het was ... |
Citaat:
R I P Bernhard :( |
ik vind het wel knap hoe alle kanalen het zo snel voor elkaar krijgen om een journaal samen te stellen. Het ziet er naar uit dat ze een groot deel van het journaal al eerder af hadden...
|
Zou het echt zo zijn, Rick? Die kerel ligt pas een half jaar dood te gaan. Ik denk dat de videobanden al een flinke laag stof hebben gevangen.
|
Citaat:
|
Re: Bernard..
Citaat:
:+ maar is jmmr, zowieso jmmr als iemand dood gaat:(, het koninghuis maakt me verder niet uit |
Citaat:
|
ik va t weekend 48euro met 'bereikbaar zijn'
en dus niets hoeven doen :+ |
Gaan ze verdorie alles weer op 20 stations tegelijk uitzenden. Teering zeg, nergens goed voor. Gelukkig zat ik al ARD te kijken, maar toen ik merkte dat op Ned 2 beter geluid was ging ik daar even kijken, zappen ze midden in een goal weg 8) Lekker bezig weer. De man is 93, laat hem in godsnaam gewoon met rust zou je zeggen, al die aandacht weer, volstrekt overbodig als je het mij vraagt :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij om de hoek waren de wagens van de NOS er echt snel bij. :oIs 100 m van me vandaan ofzo 8) Stond nog naast Rik van de Westelaken 8)
Maar goed, ik heb weinig met het koningshuis, maar voor Prins Bernhard had ik toch altijd wel bewondering. |
Ik vind het wel zielig dat ie dood is, maar mij doet het eigenlijk niet zo. Toen ik geboren werd was die man al bejaard, ik heb eigenlijk niks met die man. Maar toch, r.i.p.
|
Dat wordt de komende tijd maar weer even geen TV kijken, want je zult wel weer overspoeld worden met allerlei items over weldoener Bernhard, terwijl men zich niet realiseert dat het best makkelijk is de sinterklaas te spelen met miljoenen aan belastinggeld per jaar :x
|
ach hij was wel de meest kleurrijke figuur van het koningshuis.
|
zow...dat ging snel :{
RIP |
achja, zielig voor de familie..
maar ik heb er niks mee. |
sneu voor de familie hoor..
maar ik heb er verder niks mee.. |
Citaat:
|
Beetje jammer dat hij nu de hemel in wordt geprezen.. Ineens is de hele Lockheed-affaire vergeten.. Bernhard was een corrupte oude schuinsmarcheerder.. Niets meer en niets minder.
|
R.I.P.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.