![]() |
Anouk album
De nieuwe, komt morgen. Hijs echt rete-cool!
Reggea, rock, ballads. Echt super vet! Wie gaat m kopen? |
Ik niet
|
Ik wil m zeker hebben :), weet nog niet hoe ik er aan ga komen...
|
Citaat:
|
Nein!
|
absoluut!
is teminste nog echte muziek! |
nou kopen vind ik wat teveel van het goede
|
meh, Anouk. En die single die ik overal veel te veel hoor komt me wel verdacht bekend voor, maar ik kan het steeds maar niet plaatsen.
|
Hijs echt heel cool iig!
|
pffffff niks tegen dit topic speciaal hoor, maar....
ik vind het forum echt een beetje saai aan het worden. vroegah waren er nog leuke discussies en leuke topics, maar tis de laatste tijd een beetje triest gesteld eerlijk gezegd. hoe kan dat nou??? ik wet dat ik vroegah best wel wat uurtjes wegtypte op dit forum omdat het 1: gezellig was en 2: boeiend was. vooral punt 2 is verreweg niet meer te vinden. ik vind (en misschien ben ik dan en zeikerd) dat er wat moet gebeuren om dit forum een beetje te laten herleven en ervoor te zorgen dat het weer het hipste forum van leerlingen.com wordt. zo...dat wilde ik even kwijt |
valt weinig te beleven de laatste tijd idd
|
Citaat:
wie is in??? qqq yor |
Citaat:
maja wat gaan we eraan doen? |
ik ben het er ook mee eens, maar inderdaad... hoe :$
misschien een wedstrijdje ofzo? maak een muziekstuk met behulp van fruityloops (of iets dergelijks :+ ) is zoiets niet een idee? en sorry ook van mijn kant voor offtopic gepraat in dit topic.. :+ |
in die ene clip die je zo af en toe voorbij ziet gaan ziet ze er wel prettig uit trouwens hoor:7 als ik dat vergelijk met 3 jaar geleden ofzo
ik zou het er zo op kunnen;) |
ik vind dat we de leerlingen.com band nieuw leven in moeten blazen
|
ik ga t album niet kopen...
maar ik ben t wel eens met Yor. |
Ik wil hem zeker hebben! Ik vond de vorige ook toppie dus deze zal ook wel :thumbsup: zijn ;)
|
Ben afgelopen week bij dr cd presentatie geweest! Echt top!
op www.ourownlove.tk staan de fotos die k heb gemaakt daar, voor degene die t intreseert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WE LOVE ANOUK ....! hebbuh dus ~!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.