Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Autosave functies (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50939)

Plankje 3 December 2004 00:10

Autosave functies

I love them _0_ _0_

Ik ben momenteel bezig met een best wel groot project in Adobe Premiere, maar toen liep ineens het programma vast (de kabel naar de harde schijf was los geraakt), met als gevolg dat ik een hele avond werk kwijt zou zijn, ware het niet dat het programma eens in t half uur (ofzo) backups maakt van je bestanden. Dat kan ik wel waarderen :yes:

Stapper 3 December 2004 07:35

je kabel die los laat van je harde schijf
dat is moeilijk om voor te stellen, dat lukt alleen als je er heel hard aan trekt, dus waar was je mee bezig

Plankje 3 December 2004 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
je kabel die los laat van je harde schijf
dat is moeilijk om voor te stellen, dat lukt alleen als je er heel hard aan trekt, dus waar was je mee bezig

nou was een externe harde schijf en de kabel zit er sowieso losjes in en toen ik m verschoof ging die eruit met als gevolg dat het programma (wat net aan het renderen was) crashte

dext0r 3 December 2004 10:45

renderen op een externe hardeschijf? :o dat betekent toch sowieso performance verlies 8)

Kampie 4 December 2004 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
renderen op een externe hardeschijf? :o dat betekent toch sowieso performance verlies 8)
Renderen doe je tegenwoordig op externe bakken als je een beetje renderaar bent.. :p

dext0r 4 December 2004 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Renderen doe je tegenwoordig op externe bakken als je een beetje renderaar bent.. :p
externe bakken of externe schijven? een bak is mijn eigen een pc, (beowulf idee? )

Kampie 4 December 2004 00:14

Citaat:

externe bakken of externe schijven? een bak is mijn eigen een pc, (beowulf idee? )
Renderfarm.. :7

not-known 4 December 2004 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Renderfarm.. :7
Renderslet!

Btw, wie de neuk gaat ook renderen op zulke devices, imho redelijk :x. [/understatement]

Kampie 4 December 2004 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Renderslet!

Btw, wie de neuk gaat ook renderen op zulke devices, imho redelijk :x. [/understatement]

mogguh nottie \o

Alpha 4 December 2004 17:01

ja ik was gisteren ook nog ff bezig met renderen :+

Plankje 5 December 2004 18:08

Citaat:

dat maakt niks uit, want het enige wat er hoeft te gebeuren is dat er filmbestanden worden geladen en worden weggeschreven van / naar de schijf en de snelheid van usb 2 is hoog genoeg om een dv-avi real-time te kunnen laden/schrijven hoor :p. Daarnaast gaat het renderen sowieso niet realtime :(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:57.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.