![]() |
hotmail accounts
weet iemand iets over vergroting van van hotmail accounts? ik kijk net naar m'n inbox en zie dat ik opeens 250 MB kan hebben....heeft iedereen dit of heb ik op een of andere manier mezelf aangemeld voor een grotere inbox? :?:p
|
kost een grotere inbox niet meer geld?
|
schijnt dat dit lukt als je je locatie van waar je bent op amerika zet.. nog niet geprobeert echter :+
|
lol :+ heb ik ook niet gedaan hoor :p maar t schijnt dat dit al langer zo is :? of ben ik de enige op dit forum met een vergrootte capaciteit?
|
ik heb het net veranderd naar amerika maar dat werkt nu nog niet, zit nog steeds op 2 mb
ik woon nu in amerika - florida - 33102 8) |
wat zijn jou landen instelleingen dan?
en hoelang heb je je account al, misschien dat het daaraan ligt |
pfff.....sinds 97 ofzo heb ik altijd dezelfde gehad, m'n huidige dus
m'n landinstellingen zijn gewoon "Amsterdam - Nederland - CET" :) ik klaag verder niet ofzo hoor :p maar ik heb geen nieuws hierover ontvangen :? |
denk dat het dan heeft te maken met hoelang je met je accoutn lid bent bij hotmail. Gokje maar hoor
*is weer terug verhuist* |
heb ineens 1 gig op me g-mail O-)
|
Citaat:
gebruik het niet eens.. gebruik namelijk alleen mijn pop3 account van mijn eigen domein.. |
Hotmail is gewoon die accounts aan t vergroten, hebben ze ergens een announcment van gemaakt.
Ik heb t in elk geval nu ook |
1 Bijlage(en)
Ik heb die instellingen veranderd zoals bij geenstijl.nl stond en nu heb ik dus 250 mb.
|
je moet je land EN taal op amerika resp engels zetten
|
Citaat:
|
hoe lang duurt het dan voordat ze m vergroten ?
ik heb taal en U.S. Florida met goede zip-code ingetoetst. |
Ik heb er niet op gelet, maar het was minstens 4 dagen..
|
ik had em weer veranderd nu ik zie dat het langer duurde.... dus nog minimaal 3 dagen :D
|
Goeie tip, ik ga het ook ff veranderen:p
|
het maakt echt allemaal niks uit volgens mij aangezien ik het nu al meer dan een week heb zonder ook maar iets te veranderen. Staat dus gewoon op utrecht in nederland met nederlands als taal.
Gewoon geduld hebben dan krijg je het vanzelf |
ja die vergroting werkte als je je land op verenigde staten zette, staat op florida en zip op 33334, taal op engels.
nu krijg je alleen 25mb ipv 250mb omdat ze erachter zijn dat er massaal misbruik van gemaakt werd, logisch 8) |
Trouwens, ik heb dat ook opeens bij een acount! Ook opeens 250 mb zonder iets gedaan te hebben, maar bij t hotmail account die k langer heb is dat niet... Daar gewoon 2
|
Ik hoor het nu ook meer van mensen die niets veranderd hebben dat hun box vergroot is.. Krijg beetje het idee dat ze begonnen zijn bij oudere servers (en misschien bij mensen uit Amerika op die servers) en nu later ook bij alle anderen..
|
ik kan niet inloggen op me account stomme passport.net is screwed, de eikels :@ :[ :@
|
Ik heb op 4 hotmailadressen gekeken uit:
1: 1998 2: 2000 3: 2001 4: die ik nu gebruik Maar allemaal geen verhoging van 248mb :( |
Ik heb net deze tutorial gevolgt..
http://www.scito.nl/?act=specials&id=1 en m'n mailbox is nu 25MB groot ipv 2... er staat ook bijvermeld (in een mailtje dat je van hotmail krijgt) Citaat:
|
funfair je bent een god 8{
|
Citaat:
|
ik snap nog steeds niet wat het nut er van is? Kan je meer spam onvangen ofzo? Lekker loos
|
woei , in 1 dag is die van mij naar 250 MB gegaan ....
ow en btw , ik heb geen last van spam hoor , kwestie van niet overal met je mailadres smijten .... |
Ik woon ook in Florida en heb 250 MB en bij mij werd het echt meteen veranderd.
|
Ik heb nu ook vergrote capiciteit.. heb ik al tijd.. maja.. ik vinnut niet erg 8{
|
nou ik heb in iedergeval nog altijd te weinig plaats dus ùmiss ben je de enige
|
gewoon unlimited email adressen accounts en meerdere unlimited spaces..
pff hotmail en 250 mb.. pff noobs :Y) 8-) :d |
ik krijg gewoon nix
en heb m al 3 weken om amerikaans staan en adres enz enz gewijzigd :[ |
die site is echt goed, nu doet ie t wel :d
|
Romana heeft nu ook 25 mb, wacht nog wel paar daagjes :)
|
beetje oud topic om te uppen, maar dit is wel interessant voor de nederlandse hotmail gebruikers :Y)
Citaat:
|
jah, had ook een mailtje gehad van msn daarover, maar me hotmail account gebruik ikm tovch alleen voor msn en als je je ergenst moet registreren met e-mail, voor de rest gebruik ik Gmail, das veel rlxter
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.