![]() |
wat heeft de sint gebracht?
Wat heeft die lieve goede sinterklaas bij jullie in de schoen gedropt? :+ (kweethet, 1dagje te vroeg)
bij mij is ie dus vandaag al geweest, en ik heb een kapstok gekregen voor m'n kamerjas. tis echt wel een mooie hoor! en chocoladeventjes, nicnacjes en marsepein! :9 |
hij geeft mij niets want ik ben stout geweest.
|
Niks in mn schoen maar net wel mascara gekregen en 2 hele toffe oosterse vaasjes :love:
Nu nog mn kamer verfen...:D |
Een setje met Dovebadspullen :)
( En tijdje geleden een GBA spelletje ( Kirby ) en een koptelefoon voor de GBA :) ) |
life by esprit parfum en 3 dvd's :)
|
Geld, een chocoladeletter, een gigantische zak strooigoed, en een luchtje van Naomi Campbell :)
|
Chocoladeletters, verder moet ik wachten tot de kerst:p
Ik had de B, J en de F, maar als ik van die B een U had gemaakt, was het Juf geweest;) |
Ik heb een paar hele leuke dingetjes gehad :):
- zilveren kettinkje (van mn vader) - boek "Feel" over Robbie Williams 8-) (van mn moeder) - wit handtasje van Brunotti (ook van mn moeder) - nacht-, dag-, en reinigingscreme (alweer van de mama) - 3 hele grote plastic rode rozen, 7 kleintjes en 1 roos-kussen :love: (van mn zusje) - dubbel CD 'Het beste van Kinderen voor Kinderen' _0_ , samen met mn zusje... was een geintje, maar we vinden het vet leuk :p ohja en chocola enzo :9 |
ik heb van scouting een pakje lego gekregen 8|
van ouders een choco letter, bios bonnen en bier, en dat terwijl ze aan de andere kant van de wereld zijn |
Citaat:
|
Citaat:
al is al het snoepgoed wel lekker |
Lol _0_
Kuch, ik heb een chocoladeletter gekregen.. De rest van mn sinterklaascadeau gaat samen met kerst en mn verjaardag en wordt een dikkah sc00tah 8-) :7 |
Een hartslag meter *) Niet waar iedereen op zit te wachten, maar ik wel. En nog wat kruidnoten e.d. :d :thumbsup:
|
zakje met mini chocolade lettertjes die ik nu aan het opeten ben :9
|
Heel veel chocolade , marsepein en mandarijntjes:9
van mijn vader geld van de opa geld en van mijn mama een prachtig galakleed:love: :love: |
- Sieraden + chocoladeletter (oma)
- Geld + chocoladeletter (tante) - MP3 -speler, goede borstel, chocoladeletter en marsepein (ouders) - Dove Douchegel, Lotion en Spons (broertje) - chocoladeletter (werk) 8-) |
- prikbord met roze rand
- punaises in alle kleuren van de regenboog - spiegel met roze rand - paar lange rechte oorbellen - paar mini-oorringetjes - gezichtsmaskertje - footscrub - 3 chocoladeletters - geurkaarsje - tijdschrift - boekenlegger (door oma geborduurd!) - douchegel met vanillegeur - very expensive nagellakje van shiseido - leuk roze/zwart-gestreept truitje met boothals jaa ik heb 3x sinterklaas gevierd 8{ |
mp3 speler
draadloos netwerk kaartje dvd's heel schattige lampionnetjes slinger met sterretjes tijdschriftenbak met sterretjes handdoeken + washandjes bord met een ster en regenboog kleuren beker met ster en regenboogkleuren placemat met vrolijke bloemen bestek met gekleurde appeltjes sokken strings boxers dekbedovertrek hoeslaken usb led light ages of empires special edition choco-letter en nog meer dingen die ik vergeten ben.. :$ o, ik krijg nog iets van mijn andere oma |
amai, iedereen krijgt precies wel heel veel zeg!!
van de ene oma, van de andere, van die tante, van die nonkel, daar op dat feest, blablabla... hallow? ik krijg een iets! een klein dingetje van m'n ouders, en ben der toch tevrede mee! |
Dit zat er voor mij in de jutezak(ken) :p:
- twee chocoladeletters - zakje strooigoed - carebear ( bedtime :love: ) - Fotolijstje - marsepein - celebrations - Boek over chocola :9 - Kookboekje - Een grote carebear :D ( share bear ) - oortelefoontjes - GBA spelletje ( Music ) - Digitale camera - XD geheugenkaart 64 MB :) - Parfumsetje - Baddingetje - Geld |
2 chocoladeletters (1 witte en een bruine)
een piratenspeelset een prinsessenspeelset een tijgertje broodtrommel een met de hand bestuurbaar motortje |
chocoladeletters en een DA-bon
|
pantoffels, oorringen,speelgoedtelefoontjes (één voor op de kamer van mijn zus en één voor op die van mij, ze gaan wel echt!) en chocola!!!
:9 |
ik heb nog steeds nix :+
|
yea eindelijk sinterklaas gevierd
geen Ipod gekregen :( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.