Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   hmm (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50992)

soir_de_deche 7 December 2004 15:56

hmm

ik heb een vriendje sinds 6maanden, onze seks is aangenaam. 2weken geleden is het wat uitgelopen op een feesje en heb ik seks gehad met een goede vriend (thomas) van mij. we hebben nu al 3 keer seks gehad en het voelt heerlijk. ik ben er zeker van dat we niets voor elkaar voelen.

is daar nu zoveel verkeerd mee?

dext0r 7 December 2004 15:58

ja, want je bedriegt je vriendje... kennelijk betekent je vriendje niet zoveel voor je ..

Raspberry 7 December 2004 16:01

idd..

maak het dan uit met je vriend.. damn

hegje 7 December 2004 16:06

half jaar, en dan nog met iemand anders:huh: tja, als mn vriendin het met een andere jongen doet dan hoef ik ook niks meer met haar te weten, als ze het met een ander meisje doet, dan wil ik wel een keer meedoen:+

dext0r 7 December 2004 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hegje
als ze het met een ander meisje doet, dan wil ik wel een ker meedoen:+
zeg je nu heel stoer, maar wedden dat je overloopt van jaloezie als het meer (begint te) betekenen

soir_de_deche 7 December 2004 16:20

ik zie het niet echt als bedriegen als er geen gevoelens bij te pas komen...

hegje 7 December 2004 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
zeg je nu heel stoer, maar wedden dat je overloopt van jaloezie als het meer (begint te) betekenen

:$ denk dat je gelijk hebt:$

pianomateur 7 December 2004 16:36

ik vind het schromelijk verkeerd, stel jezelf even in de plaats van je vriendje? hoe zou jij je voelen?

not-known 7 December 2004 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soir_de_deche
Heb je het je vriendje al verteld? Zo nee, dan lijkt me verder praten hier sowieso al geen optie. Dan hou je dus totaal geen rekening met andermans gevoel en ben je ronduit egoïstisch.

Woordenboek zegt:
be·drie·gen (ov.ww., ook abs.)
1 min of meer met opzet misleiden => bedonderen, beduvelen, belazeren, besjoemelen, besodemieteren, iem. knollen voor citroenen verkopen, naaien, oetsen, verlakken, vernachelen, verneuken, verneuriën
2 ontrouw zijn aan

Bedriegen dus.

dext0r 7 December 2004 17:14

Citaat:

het gaat er niet om wat jij vind, maar wat je vriendje vindt

Stevie 7 December 2004 17:22

Citaat:

wat een bullshit.

Jamiel 7 December 2004 21:29

Damn ik ben benieuwd hoe jij het zou vinden als jouw vriendje vreemdging ?
Of je moet natuurlijk niks voor je vriendje voelen verder :z

Dan heb je dus eigenlijk seks met 2 personen waar je niet van houdt :{

En trouwens, als jij het niet ziet als bedriegen, waarom vertel je het dan niet aan je vriendje? Vind hij vast niet erg hoor...:|

Alpha 8 December 2004 09:01

Citaat:

jezus wat is dit onzin ... als je het met iemand anders doet als je vriendje ga je gewoon vreemd en bedrieg je dus je vriendje

Snoes 8 December 2004 16:39

een slippertje, ok, ma daar versta k alleen zoenen onder, seks is veeeel te ver, vooral dat je het meerdere malen doet en nix opbiecht.

Wat zegt die andere jongen daar trouwens van, aangezien hij een goede vriend is zal hij wel weten dat je een vriendje hebt toch?
Nu, niemand verbiedt het je, maar hou ook zeker rekening met de gevolgen, niet alleen met je vriendje, je sexy reputatie zou wel eens die van een afgedankt sletje kunnen worden.

Stop er maar mee, voor het te laat is, je bent nog jong, je kan nog veel vriendjes hebben waar je mee kunt vrijen, ma twee tegelijk, tja, ik weet het zo niet.

Laat ons ook weten hoe het is afgelopen nà de biecht

SpiNe 8 December 2004 16:43

uh hoer?

daphie 8 December 2004 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hegje
half jaar, en dan nog met iemand anders:huh: tja, als mn vriendin het met een andere jongen doet dan hoef ik ook niks meer met haar te weten, als ze het met een ander meisje doet, dan wil ik wel een keer meedoen:+
Dat snap ik dus niet. Als je vriendin vreemd gaat met een knul, vind je het belachelijk, en weet ik wat allemaal, en wil je *hoogstwaarschijnlijk* niks meer van haar weten. Maar wanneer ze vreemdgaat met een meisje, wat even erg is, dan is er opeens niks aan de hand en wil je meedoen.

Zo hoor ik jongens wel vaker denken, maar waar slaat dat op?! Vreemdgaan is vreemdgaan punt uit.. Niks geen onderscheid maken..

Jochemmm 8 December 2004 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daphie
Dat snap ik dus niet. Als je vriendin vreemd gaat met een knul, vind je het belachelijk, en weet ik wat allemaal, en wil je *hoogstwaarschijnlijk* niks meer van haar weten. Maar wanneer ze vreemdgaat met een meisje, wat even erg is, dan is er opeens niks aan de hand en wil je meedoen.

Zo hoor ik jongens wel vaker denken, maar waar slaat dat op?! Vreemdgaan is vreemdgaan punt uit.. Niks geen onderscheid maken..

Zoals Dextor als zei, als het echt zal gebeuren reageer wel je anders. Maar de kans dat het gebeurt is toch niet zo groot, en het blijft toch wel een droom van vele jongens :z

Stevie 8 December 2004 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
uh hoer?
nee slet

Snoes 9 December 2004 11:20

ze komt hier nu ook wel ni op da forum om beledigd te worden, doe het toch is discreet

SpiNe 9 December 2004 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snoes
ze komt hier nu ook wel ni op da forum om beledigd te worden, doe het toch is discreet
nee ze komt hier om goedkeuring te krijgen voor haar vreemdgaan

Alpha 9 December 2004 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
nee ze komt hier om goedkeuring te krijgen voor haar vreemdgaan
juist ... en die geven wij niet :]

Snoes 9 December 2004 21:29

Ja ze vraagt je mening, die geef je, ma geef die over de situatie, ni over haar, want je kent haar niet eens.

Impressions 9 December 2004 22:14

In dat geval vind ik haar geen slet maar doet ze sletterig

hegje 9 December 2004 23:40

Citaat:

Ja ze vraagt je mening, die geef je, ma geef die over de situatie, ni over haar, want je kent haar niet eens.
mijn mening: sletterig doosje

:no:

over situatie, vraag er geld voor:yes:

aefax 9 December 2004 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje

Alpha 10 December 2004 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
:yes:

0Vera 10 December 2004 20:37

ik ben het wel met de algemene mening eens dat als jij vindt dat je pas vreemdgaat als er gevoelens bij komen kijken, dat je dan ook het lef moet hebben dat aan je vriend uit te leggen, want vreemdgaan hoort niet in een relatie als je de afspraak van monogamie bent aangegaan. want ja in dat geval bedrieg je em.

en of je iets voor die goeie vriend voelt hoef je niet altijd zo zeker te weten, maar samen goeie sex beleven is wat anders dan verliefd zijn of van elkaar houden, daar heb je gelijk in. Overigens interessant om te weten dat de samenwerkende vreemdganger Thomas heet :? :p

BlackTurtle 15 December 2004 17:17

ik ben iemand die stellig gelooft dat de mens niet gemaakt is om monogaam te zijn, dus van mij mag je.

als je t leuk vind ga er lekker mee door, maar hou wel in de gaten dat als je het niet van te voren af hebt gesproken dat jullie relatie er één van de vrije soort is je vriendje misschien wel een ietsie pietsie pissed off kan worden, en je moet je af vragen of dat is wat je wilt.
:wave:

Snoes 16 December 2004 11:15

zoals u ziet zijn er verschillende meningen

aefax 16 December 2004 14:12

Citaat:

zoals u ziet zijn er verschillende meningen
verschillende meningen ok, maar wat zij doet is toch verkeerd, je beschaamt het vertrouwen van de persoon die je graag ziet! als ze nu had afgesproke met haar vriendje dat't kon dan is't nog een ander zaak!
kan goed zijn dat de mens niet gemaakt is om monogaam te zijn, maar dan moet je misschien ook maar geen relatie aangaan, zeker niet als die persoon met wie je een relatie hebt ervan uitgaat dat vreemdgaan niet binnen een relatie past... en als ze het lef niet heeft om het op te biechten en toch maar door te gaan, nou dan neigt dat toch wel erg naar het sletterige :loser:

Snoes 16 December 2004 14:28

ik vind het ook fout, moooooi geformuleerd hierboven:loser: :thumbsup:

biffyclyro 16 December 2004 15:29

stomme sloerie

Kokaine 8 January 2005 17:11

Citaat:

wat is dat voor flauwe, ik heb zoveel vriendinne (waar ik namelijk geen gevoelens voor heb) en ik vrij ook 8 maanden, dat wil toch niet zeggen dat ik zomaar met jan en alleman kan neuken he terwijl ge vrijt, gevoelens of niet

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:56.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.