![]() |
battle?
yow mensen, als ik nou eens een battle organiseer weer :D ik heb namelijk een internationale hiphopproducer bereid gevonden om te jureren 8-)
wat vinden jullie? :D ohja.. kleine bijkomstigheid.. als hoofdprijs zal de internationale hiphopproducer een track met je gaan opnemen in zijn studio. Zie hier. de site heeft wel een update nodig wat sommige foto's betreft ;x let wel: in het buitenland he 8-) |
hey cool! ZHaDE :p
Maarem, prijs of geen prijs, doe wel weer mee natuurlijk 8) |
als die producer dr. dre heet, wil ik wel mee doen
|
Citaat:
|
doet u maar.. ik vind het wel grappig, dus doe ik mee
ik zat er laatst nog over te denken dat ik (geheel terecht O-) :p ) battle queen ben geworden vorige keer :p.. ik moet natuurlijk mijn titel verdedigen :p |
beetje rare plek voor dit topic
dit hoort meer in het prijsvragen forum maar ik doe niet mee, in vind sint gedichten al moeilijk |
Citaat:
btw, lijkt me wel bruut idee, volgens mij ging ik ooit via msn met gozers battele haha :+ |
ik doe zeker wel mee
|
Argh is dat Zhade? sjeed.. euhm hoe schrijf je dat ook al weer.. die gast van Drome!
|
Citaat:
|
vet idee, maar ik doe niet mee :p
|
Citaat:
|
nog animo? :p
we wilden eigenlijk ook nog een commercial maken om de battle te promoten 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
kennen jullie mij nog :p
Iig , vet van je Amby , ik vond het jammer dat het verleden keer zo de mist in ging want het was een geniaal idee uit mijn geniale hoofd....alleen dit van jou nu met die producer en shit is wel wat genialer :D :D :D Toppie wijffie, en ik doe dus niet mee omdta ik amper nog op internet zit enzo ;) |
Citaat:
|
ik doe niet mee ik kan niet rappen of wat dan ook, en kheb geen zin om voor lul te staan 8|
|
Citaat:
bwaah zeurkous :loser: |
ik doe mee :)
|
count me in
|
|
Citaat:
vorige x mislukte het toch omdat aan het einde meer en deel op vakantie was?? (waardoor light DraQQueen van de Battle werd) Maar ik doe niet mee, niks voor mij, sorry |
bij PFP kwam het gewoon omdat hij gebanned was ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.