Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   de kou (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51014)

Alpha 9 December 2004 12:54

de kou

ik snap die mensen die naar de wintersport gaan niet hoor ...

je gaat toch niet vanuit de kou (Nederland) naar de kou (Zwitserland, Oostenrijk oid) :?

ik zelf ga veel liever naar de warmte toe ...:)

LexS 9 December 2004 13:02

Eindelijk iemand die het snapt... :yes:

Maarja het kost meer geld kennelijk om naar de Canarische eilanden te gaan denk ik. Maar ik zou ook zeker naar de zon gaan ipv zo'n koud Oostenrijks gehucht vol met toeristen...

Alpha 9 December 2004 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Eindelijk iemand die het snapt... :yes:

Maarja het kost meer geld kennelijk om naar de Canarische eilanden te gaan denk ik. Maar ik zou ook zeker naar de zon gaan ipv zo'n koud Oostenrijks gehucht vol met toeristen...

ja ik nou ook ... veel te koud daar in Oostenrijk

ga zelf trouwens met de carnavalsvakantie (wat schijnbaar de populairste wintersportvakantie is) naar Las Vegas ... lekker 20 graden :d

Stevie 9 December 2004 13:09

dat snap je pas als je zelf op wintersport bent geweest denk ik.

gewoon die hele sfeer daar is geweldig. het skien/snowboarden is leuk, maar het apresskien is nog veel leuker. :Y)

annomeisje 9 December 2004 14:37

Wintersport... Brrrr, 'k moet er ook niet aan denken. Ik word nu en hier al gek van de kou. En daar is het nóg erger.

hegje 9 December 2004 14:40

als ze vanaf daar weer hierkomen is het hier voot hun warm

Saarah 9 December 2004 14:41

Ik ben 1 keer gaan skieën, en ik vond er eigenlijk niks aan :no:
Ik ga idd veel liever naar Griekenland of Tunesië ofzo, als et er maar warm is ;)! Of naar Amerika :love: wil ik ooit nog es heengaan!

AmbyPur 9 December 2004 15:43

en jij gaat in de zomer (als het warm is) dus op wintersport?

Alpha 9 December 2004 16:47

nee ... :+

appelshampoo 10 December 2004 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hegje
als ze vanaf daar weer hierkomen is het hier voot hun warm
Als ze daarvandaan, hier heen komen, is het voor hen hier warmer.

Chrizlybeer 10 December 2004 13:57

Als je op wintersport bent heb je niet zoveel last van die kou. Je bent namelijk wel constant bezig. Als je het nog niet zo goed kan is het wel wat kouder ja maar dat is omdat je nogal vaak op de grond ligt.
Wintersport is echt geweldig:yes:

kreej-z 11 December 2004 13:08

wintersport is zoooo gaaf :yes:
maargoed, tijdens een wintersport vakantie heb je het bijna nooit koud hoor... skieen is best intensief :) Alleen in de liften krijg je weleens koude vingers en tenen :p
Maar ik moet bekennen dat ik aan de kou hier in nederland ook een hekel heb :|

anemic 11 December 2004 13:56

op zo'n berg is het warmer dan hier.

Kampie 11 December 2004 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic
op zo'n berg is het warmer dan hier.
ik wou net zeggen.. koud op wintersport? alleen als je een sneeuwstorm hebt.. verder kan je in kortbroek de bergen op hoor.. zo warm is het er soms..

maar daar kan je pas over mee praten als je het hebt meegemaakt.. :p

Jamiel 11 December 2004 17:30

Ben een paar jaar geleden wezen langlaufen in Sauerland... daar vond ik het echt niet koud hoor :) sjaal en handschoenen, daar ging ik zelfs van zweten man :p
Op sneeuw na, da's wel errug koud...

Maar goed, heb ook liever zomer hoor :p

0Vera 12 December 2004 17:12

wintersport is gaaf :9 en zoals gezegd is het dus niet koud, behalve bij vette mist in een tweede lift op 3600 meter hoogte ofzo :p

ik heb het menigmaal erg warm gehad in mijn skipak, en als je echt geconcentreerd en hard aan het sporten bent, heb je het echt niet koud :Y)
overigens is dat pak meer ter bescherming voor de koude sneeuw.

Frost 17 December 2004 07:50

Tja ik vind het maar moeilijk kiezen dus ik ga voor alle twee. Lekker naar de Nederlandse Antillen en in het voorjaar lekker wintersporten aangezien je dan meer kans hebt op dat zonnetje op je bolletje als je die piste afgaat 8-)

Karma-Killer 17 December 2004 12:37

Ze gaan huis niet omdat ze zo van de kou houden hoor :? Je gaat toch voor te wintersporten?? Ik ken tenminste weinig mensen die in de winter naar oostenrijk en omgeving gaan omdat het daar zo lekker koud is en níet gaan skieen!

silverchair 17 December 2004 14:57

Ik wil net zeggen, dat is toch hetzelfde principe dat als het hier warm is in Nederland jij toch naar Frankrijk ofzo gaat...
en dan geef jij als antwoord: ja maar daar is het nog warmer en leuker blabla

en dan zeg ik ja maar in de winter is het in oostenrijk kouder en leuker en daar heb je SNEEUW :D ;)

eniT 18 December 2004 10:35

jippieej, ik ga naar zwitserland skiën! *)
eerste keer in m'n hele leven op zo'n skielatte staan, tzal wat worden ginder!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:05.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.