![]() |
hey yo dit is niet mijn muziek, maar ik vind het toch tof
je weet wel van die artiesten dat eigenlijk totaal niet je ding is,maar toch wel tof is of je kan waarderen.
ik zeg: beyonce (vette beats en een mooie stem) |
The Dublinners!
Vind eht geweldig. Oude mannetjes die ierse volksliederen spelen terwijl ze flessen wiskey naat binnen werken. Meersterlijk. |
pft ik zou niet weten wat mijn muziek wel is, maar laat ik es iets proberen
Outkast Kronos Quartet af en toe Manu Chao Philip Glass pff |
Marco B :+
|
ali b
|
Citaat:
en die lange frans en baas b (of hoe ze ook heten) serieus een leuk nummer hebben die lui |
outkast idd
beyonce idd sommige top40 liedjes |
natasja beddingfield
ashlee simpson :p |
uhm uhm uhm...
van die gelikte commerciele dance als king in my castle en summer fiesta enzo. in ieder geval niets met negers erin. |
haha typisch dat iedereen gelijk in top40 muziek vervalt
|
justin timberlake
joss stone :+ |
Citaat:
|
Ill Nino!
Niet echt mijn muziek, maar pas geleden mooi nummer gehoord. |
beastie boys!:7
|
Weetje dat de Beastie Boys eerst een punk plaat maken, hun tekst daarop inzingen en vervolgens alleen de stemmen overnemen op een hip hop plaat? GEWELDIG HE! :thumbsup: (dat kun je ook wel een beetje horen)
|
ik vind ze gewoon cool en ze kunnen alles ook heel vloeiend maar ik ben er meestal na 20 minuten al zat van daarom luister ik er niet zo veel naar
|
hmmoeilijk, ik weet niet echt wat ik moet zien als 'mijn muziek', maar toch een poging:
Jamiroquai (eigenlijk veel te slick en voorspelbaar voor mij :+ maar als ik ervoor in de stemming ben is het tof) Howlin' Wolf (ken zo goed als geen blues, maar Howlin' Wolf is cool) Johnny Cash (zelfde maar vervang 'blues' door 'country'. Live at Folsom Prison en Live at San Quentin zijn essentieel) Leftfield (house notabene :{ maar mij is verteld dat Leftism een erg invloedrijk en goed album is dus heb ik het gedownload, en het klinkt nog goed ook) |
Citaat:
in boeken als history of american hardcore staan ze ook gewoon genoemd :) |
ja idd, begin jaren 80 waren ze een punkband en hadden ze volgens mij nog een drummer en gitarist in de crew. toen mike-d joinde gingen ze volgens mij hiphoppen en stuff
|
das nummerke blof- blauwe ruis
kreeg op dat 555 concert ook weer rillingen. hun enige goede nummer. de rest vervalt in typisch hollandse oubolligheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.