![]() |
netrecnoc
welnu, nog een topic.
Wat voor een gave concerten zijn allemaal aanstaande waar mensen van zouden moeten weten. zo 9 januari 2005 Terry Bozzio & Metropole Orkest za 15 januari 2005 Speedy J. Venetian Snares + Bogdan Racynski beiden in de 013 4 maart: Mastodon 10 maart: Converge / Planes Mistaken For Stars beiden in de melkweg komt allen! |
maandag the bled
die zaterdag the faint TBS head automatica als ze nog komen the thermals enzo ? |
Citaat:
|
Citaat:
&we moeten sowieso weer een date prikken :love: |
23 feb Mars Volta
23 feb Bright Eyes kiezen dus! oh en 25 feb Cradle of Filth in Paradiso natuurlijk :+ |
Damn, ik ben nu al fucking een uur bezig om die topictitel te snappen :{
|
Mastodon :D
als is 013 beetje ver weg. maar ik zal kijken :D. The Mars Volta kaartje heb ik al. Dus daar ben ik op 23 feb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen Bright Eyes Krien?
of twijfel je nog? 5 maart staat Danko Jones in de melkweg. daar ga ik ieder geval ook heen. voor de liefhebbers ;). |
zaterdag 22 januari
SCREAM FEST. met o.a. Caliban As We Fight Deadsoil Instil Uppercut Remain Aversion (officiële cd-presentatie!) Backfire! (ovb) het bolwerk, sneek ik weet zelf nog niet of ik ga want ik heb ook een verjaardag dan.. |
Citaat:
(in dezelfde post als cradle of filth? he bah :no: :p ) hmmmmm dilemma! :'( |
Citaat:
hoe makkelijk kan een keuze zijn gave band of overgewaardeerde pipo O-) |
Spinvis
in maart schouwburg odeon zwolle _0_ |
Citaat:
overgewaarde pipo?!! ga jij es heel gauw je mond spoelen wouter! [/haphap] 8) |
ja en laten we niet vergeten dat hij niet alleen is :no:
duidelijk bright eyes ipv the mars volta :yes: |
ja ik heb ook wel gehoord dat the mars volta tegenvallen live. maar van anderen weer dat ze juist geniaal zijn ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zin in the faint 8-)
|
2 Maart
Biffy Clyro in Rotown, Rotterdam maar ik hoop dat ze nog Amsterdam gaan doen. dat heeft mn voorkeur. |
Citaat:
en Venetian Snares en Bogdan treden ook op in Paard van Troje, te 's Gravenhage, waar ik hoop ik wel ben |
Citaat:
en ik denk dat ik ook wel voor karina kan spreken :d |
Citaat:
dit wil ze niet missen denk ik. |
Citaat:
|
JAAAA OMG ik kreeg vannacht al een sms van iemand dat ze kwamen :D gelijk een uur wakker gelegen :$
omg ik heb nu al zin. het is al zooo lang geleden dat ik ze heb gezien :( (ok een jaar.) de 2 keer dak ze gezien heb was super <3 jammer alleen dat ik daarna niet meer stylo met mn shirt kan doen want nu vraagt iedereen nog "omg waar heb je die vandaan" ;) |
Citaat:
of 3 of 4 of 349257 i don't care. |
Citaat:
kheb der wel zin in ook al ken ik niets alles, maar tegen die tijd wel :z :Y) |
Biffy in Amsterdam is een go.
Alleen nog geen datum en/of venue. |
12 januari greenday :z (en stiekem toch veel zin in)
19 feb the donna's 5 maart danko jones verder chronisch geldgebrek :p |
Citaat:
|
oe ik wil ook naar the donna's <3 schijnen bagger live te zijn maar boeie.
verder kasabian, the used misschien, wagtale, bright eyes en ik wil ook naar danko jones |
en jew komt ook in paradiso weer zag ik :+
|
Citaat:
|
Citaat:
twas wel dolle pret vorige keer :z en ik ben toch gewoon mn used kaartje kwijt :s tjezus zeg ik snap der niks van, maandag es mn kamer overhoop halen :{ |
Citaat:
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Gruppo Sportivo in het bolwerk :love: 5 februari en ik ga erheen met... mijn paps *) |
Citaat:
en ik ga nog naar: taking back sunday the used/head automatica face tomorrow paar keer the thermals kasabian waarschijnlijk danko en bright eyes/the mars volta aaargh weet het nog steeds niet :x |
mobb deep 29 jan. (Y)
|
Citaat:
e misschien gaat zhade ook wel (de producer :p die mee wil werken met battle shizzle hehe :d ) |
Citaat:
|
VANAVOND VENETIAN SNARES WOOOEEHHHH
|
ik wil ook :notgood:
|
Citaat:
maar wouter.. veel plezier toegewenst :) |
godnondeju wat was het vet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20 februari Jedi Mind Tricks! 8-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.