![]() |
Goede voornemens
En wat hebben we allemaal voor goede nieuwe voornemens voort nieuwe jaar..?
|
Meer films kijken, meer gamen, meer sporten(playstation-dansmat telt toch wel?) en meer tijd besteden aan mijn huiswerk.
|
Citaat:
en verder ook nog beter zorgen voor mezelf |
goede voornemens? daar doe ik niet aan... waarom zou je dat in het begin van het jaar voornemen? ik doe het liever tijdens het jaar, zodat je achteraf kunt zeggen als het is gelukt "joepie, ik heb een persoonlijk doel bereikt." :p
|
ik doe daar niet aan
|
Citaat:
|
- gezonder leven en afvallen (maar dat is elke twee weken mijn goede voornemen :rolleyes: )
- toegelaten worden tot een geweldige opleiding - slagen voor m'n vwo - een geweldige man vinden - liever worden - georganiseerder worden - Goddelijk worden - gelukkig blijven Zoiets vermoed ik :* |
Eigenlijk door ik er niet aan, maar zoals elk jaar zeg ik weer vanne : ja minder snoepen enzo :Z maarja daar hou ik me toch niet aan dus ik heb ze niet dit jaar :D
|
Citaat:
|
denk dat ik meer aan school ga doen
|
ik zie wel wat me goede voornemens worden maar ik verwacht meer gamen, meer tv kijken, nig minder sporten (kan al bijna niet want ik mag niet eens sporten), meer vakantie (kheb examen dus lekker veel vrij:yes: ), meer huiswerk:no:
|
in 2005 ga ik eindelijk mijn liefde verklaren aan, logisch, mijn grote liefde!:love:
want in alle voorgaande jaren heb ik daar de ballen niet voor gehad:d |
Snelheidsmeter in me auto beter in de gaten houden *)
|
- afvallen
- weer mooie nagels (ben een tijdje gestopt met nagelbijten, maar het is nu weer fout aan het gaan) ..ik ben nog aan het verzinnen |
Citaat:
|
Euhm... minder zeuren ? :+
|
minder jaloers zijn :d
|
Citaat:
ik heb niks voor het nieuwe jaar voorgenomen wat is jullie beste voornemens voor het nieuwe jaar dan ;) :P |
Oh toch wel 1..
Proberen minder ochtendhumeur te hebben :$ |
Doe ik niet aan
|
ik geloof er niet in+ stoppen met roken+liever doen, minder snel mensen schoppen ect.
|
meer van hetzelfde :+
|
meer doen voor school
meer uitgaan niet meer op m'n wangen bijten xxxx vergeten meer tekenen en hobo spelen meer oefenen voor gitaar leren koken |
niks, ik zie wel hoe het loopt
|
- niet zo'n grote bek meer hebben
- afvallen, ik ga dus gezond eten, heel veel water drinken en fitnessen - mijn diploma halen - werk zoeken - proberen om thuis weer een goede band te krijgen, maar dat probeer ik al langer :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.