![]() |
Arggh!
kep 2 lievelings sites waar ik altijd kom maar ik kan er niks meer van downloaden van deze site www.urbanchaosvideos.com krijg ik een 403 error en van deze site www.hdpvidz.com stuurt me elke keer terug naar de main page als ik op download here klik
ik heb me inet al opgedate en kep firefox erop gezet maar niks helpt:'( en me kamerraad kan er wel van downloaden btw ik kan met internet explorer nog steeds niet in me hotmail maar firefox wel |
de boel raakt lekker fucked up bij jou :p
als je in 1 keer van al je problemen af wilt zijn is er altijd nog een herinstallatie mogelijk.. maarjah.. moet je wel de tijd ervoor hebben :) |
403 is wel raar, aangezien dat een validatie fout is. Dan moet er iets fink bout zijn bij jou als je dat krijgt, terwijl er geen validatie nodig is :+
|
ik heb es ff gekeken op die eerste krijg ik als ik op downloads klik dit:
403 (No Direct Links from Outside!) die andere kan ik geen downloads vinden weird |
Heb ff rfc er op nageslagen, moet het wel goed zeggen ofcourse :+
403 is gewoon forbidden, dus sowieso geen toegang tot de page. 401 is unauthorized. Zo zit het :Y) |
die kerel kan alles gewoon wel downloaden:[
kut man ik wil die clips:'( en ik heb gewoon een rare pc ik ben er gewend aan:p maar valt er niks aan te doen? |
mmm het lag aan die hoerige norton|:(
|
leuke instellingen heb je dan 8)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.