![]() |
Watzou je goed willen kunnen?
(Onder de noemer:ik verveel me en verzin droge topics).
Maar goed, wat zou je graag goed willen kunnen en waarom? - ik zou graag een briljante danseres zijn omdat dat leuk is en het mijn toekomst een stuk gemakkelijker zou maken. |
gitaar spelen hopelijk wordt ik dat nog
|
tekenen/schilderen
zingen woordjes uit je hoofd leren |
Citaat:
|
Citaat:
maar mij lijkt't wel iets, zo leraar nederlands 8) :z nee ik zou graag concertorganisator worden :yes: |
Ik zou graag goed een forumbaas willen zijn :D
|
tekenen en schilderen
piano spelen |
Ik zou graag goed kunnen tekenen en schilderen. Alhoewel, volgens mijn tekenleraar kan iedereen goed tekenen en schilderen zolang je er maar lol in hebt.
|
Ik zou graag:
- Goed kunnen zingen - Goed kunnen dansen - Een beroemde schrijfster worden - Heel goed kunnen paardrijden - Supergemakkelijk kunnen leren - ... Ik wil zoveel goed kunnen :) |
tekenen
|
Willen goed doen pff niet nodig ik kan alles toch al perfect doen :z
wat kwam dat er weer goed uit http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif |
Citaat:
|
Saxofoon spelen, maar dat kan ik al goed:$ Maar nog beter!
Dansen, zingen en piano/keyboard/gitaar spelen:) En tekenen! (wat hebben we veel van hetzelfde) |
ik zou graag goed willen kunnen natuurkunde doen en maken.. yeah lekkere nederlandse zin dit :+
|
naja niet dat ik dat wel maar het zou het een stuk makkelijker maken op school :{
|
ik zou graag een goede moeder willen kunnen zijn.
en ik zou graag goed willen zijn in schrijven.. |
ik zou heel goed kunnen golfen, zodat ik op de Tour zou kunnen spelen en van mn hobby mijn werk kunnen maken ...
|
ik wil altijd alles goed kunnen en dat zorgt vaak voor problemen.
|
Citaat:
ik heb ook me mindere dagen:p |
Betrekking hebbend op nu: ik zou graag zodanig goed willen kunnen solliciteren dat ik in 1 keer aan een leuke baan kan komen.
|
Mensen af kunnen zeiken zodat ze voortaan de bek zouden houden. Het enige wat ik nog mis is het laatste woord wat dat betreft :D :]
|
ik zou wel goed willen zijn in beleggen :)
|
ik zou wel goed in wiskunde willen zijn, gewoon voor de manier van denken al.
|
Ik wil dat ik heel goed kan drummen en gitaren :love: maar vooral drummen :D lijkt me echt kikke.
Ik wil dat ik kan toveren :love: woeii |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.