![]() |
Ik ga..
Maak af die zin! :D
Ik ga vanavond naar Scheveningen! :d |
Ik ga straks werken:(
|
ik ga dadelijk naar mijn schatje toe :love:
ik ga morgen vroeg om 5.30 naar schiphol toe om even mensen op te halen :{ |
Citaat:
Wat doe jij voor werk? |
Citaat:
Ik ga morgen naar de verjaardag van mijn lieve vriendje:) |
Ik ga straks naar den Hosp. Feeeesten :d:d (Examens bijna gedaan, en de zwaarste examens zijn al voorbij).
Jeuj :d |
ik ga over 4 uur weg, op weg naar een galafeest om daaar m'n vriendin te zien :)
|
maar is een vraag stellen aan een FB :yes:
|
Ik ga vanaaf naar de stad :love:
Ik ga woensag naar het gala Ik ga donderdag eens even op de foto met de kerstman (met de kerstmarkt op onze school) Ik ga vrijdag lekker kerstontbijtje maken Ik ga zaterdag hockeyen Ik ga zondag eens aan mijn huiswerk Ik ga vanaaf lekker patatjes eten :9 Ik ga even mn kaarten voor kerst op de bus doen! |
Ik ga vanavond eerst uit eten; en dan gala! :D:D:D:D
|
ik ga vanavond dansen
en leren en jonathan ross kijken en slapen |
ik ga zo veel lol maken
|
naar dansles en op zoek naar mn digicam
|
ik ga vanavond met de trein van hengelo naar utrecht..
en ik ga zondagmorgen met de trein van utecht naar amsterdam en ik ga op dinsdagochtends met de trein van amsterdam naar utrecht... (denk ik) en ik ga nu eten en ik ga straks naar pakspul en ik ga daarna naar huis en ik ga naarna m'n spullen pakken en ik ga naarna met de bus naar hengelo cs en ik ga daarna lekker een boekje lezen tot ik in utrecht ben |
ik ga chille
|
Ik ga vanavond eindelijk naar The Incredibles
Ik ga vanavond ook eindelijk schaatsen ( Jongens zijn mietjes, proberen er telkens onderuit te komen :p ) Ik ga dinsdag falen voor tentamen van Solfege :( Ik ga flippen :p |
ik ga hier niet aan mee doen
doh! |:( |
Ik ga zometeen me bril schoon maken
En daarna ga ik verder uit mijn boek lezen :) En daarna ga ik slapen |
Ik ga zo met een hele goede vriend die ik al heeeeeel lang niet gezien heb wat drinken. :thumbsup: :d
|
ik ga zo slapen :z
|
ik ga zo werken
ik ga morgen naar de stad/bios met m'n vriend ik ga maandag UITSLAPEN ffs, en huiswerk maken. :p |
Ik ga vandaag leren... is de bedoeling
|
ik ga over paar uur werken
ik ga vanaaf naar een kerstfeest:yes: |
... woensdag voor het eerst naar het kerstbal van school.
|
Zometeen werken/invallen voor een kerel die altijd ziek is. Geen zin in... :notgood:
|
ik ga zo voor mijn zieke zusje zorgen, eten maken en opeten :+
daarna ga ik kadootjes inpakken en daarna ga ik sinterklaas vieren en daarna ga ik nog uit denk ik :thumbsup: |
Ik ga eerst mijn gezicht in gaan smeren en daarna ga ik verder gaan leren.
|
vuurwerk bestellen :yes:
|
ik ga dadelijk werken :(
|
Ik ga nog een tekst gaan vertalen en erna nog twee artikels lezen.
|
ik ga slapen zometeen :|
|
Ik ga zo eens even een mailtje sturen naar iemand :)
|
Citaat:
:loser: :kots: ik ga niks doen |
ik ga zo slapen :Z
|
Citaat:
|
Citaat:
_0_ _0_ _0_ _0_ _0_ _0_ mijn excuses dat ik dit grappig vind :$ |
ik ga zo Half Life 2 spelen*)
|
Ik ga zo terug naar school om 11.45 tot 15.15 :[
|
ik ga zo naar school, mijn pinpas ophalen die martijn nog heeft :+
dan ga ik boodschappen doen dan ga ik kerstkaarten op de post doen dan ga ik de stad in dan ga ik tegen die tijd denk ik eten maken en dan ga ik met mijn surprise en gedicht voor morgen bezig en nog wat dingen enzo druk :{ |
nu heel lang wachten totdat ik mijn resultaat voor Algemene muziekleer heb :p goed gemaakt denk ik :d
|
ik ga zometeen weer naar de les :(
|
Ik ga de rest van de namiddag NIKS doen (voor school bedoel ik dan). Morgen het laatste examen; godsdienst. Kei makkelijk en kei onbelangrijk :p
'k Heb er een amper een uurtje aan geleerd en ik 'ken' het al *) 'k Ben de examens trouwens echt beu, en dus superblij dat ze bijna gedaan zijn!! Dan 2 weken vakantie :d:d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.