![]() |
Wat me nu net gebeurde
Ik had aardappeltjes gekookt om ze daarna te bakken... en daarbij was wat water overgekookt en op de kookplaat terecht gekomen... ik dacht... whatever... zo'n ding is toch waterdicht aan de bovenkant...
dus ik giet m'n aardappelen af... laat het even staan... wil ik zonet de kookplaat weer aanzetten, om ze te bakken... komt er opeens een grote vonk uit :huh: duss.... nu issie kapot :| klote keramische plaat... waarom hebben ze niet gewoon gas hier... thghgh :| hopelijk moet ik niet zelf een nieuwe halen, maar is hij al zo oud dat de sshu dat doet... :huh: nu alleen nog het probleem hoe maak ik m'n aardappeltjes klaar... ? hopelijk wordt m'n oven warm genoeg... |
Vraag ut aan de cafetarialui :p
|
frietpan
|
Citaat:
frituurpan moet je echt niet hebben als student :p |
ze waren toch al gekookt? dat wordt dan koude aardappels :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in stukjes snijden, beetje kruiden erop en op bakpapier in de oven leggen. Dan ze zijn wel te eten :9
|
lang leve de aardlekschakelaar...
valt me nu pas op dat die is omgeslagen :huh: even droogmaken en morgen weer proberen was m'n vaders advies :d kortom... als ik na morgenochtend niet meer reageer.. weet je hoe dat komt :| |
Citaat:
|
oke misschien gaat het ook nog wel lekkerder worden ook dan de gebakken aardappelen die ik in gedachte had :+
lekker tomaat erbij gedaan.. eitje erbij in en kruiden en nog wat kaas eroverheen :9 |
Eet smakelijk ;)
|
Citaat:
Hoezo niet? :{ Daar gaat mijn toekomstige voedselvoorziening |
Citaat:
doet ie het nu weer? |
Domino's Pizza
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.