![]() |
Wat is je favo DBZ-held
Was je favo DBZ-figuur?
|
dat vond ik dus echt een klote serie :{
|
dat was echt mijn lieevelingsserie, ik heb alle maar dan ook alle afleveringen van DBZ en DBGT gezien. :d
|
alleen de eerste dbz was leuk
en dan was me favo gohan of dende |
geen van allen
|
Ik ga even een domme vraag stellen ... wat is DBZ :$?
|
Dragonball Z
ik vond Buu wel grappig :+ Trunks was wel cool met dat zwaard :9 |
omg wat een kutserie..
|
Future Trunks :love:
|
Citaat:
alleen vind ik hem in gt echt een softie en een loser geworden, zelfde geld voor gohan, die is ook echt een loser in gt |
GT is gewoon een kutserie, die hele serie is nep.
ik had niet echt een favo, vond future trunks wel vet, maar gotenks ook 8-) en gohan of course |
en dbx dan:]
|
ik heb alleen die serie van Buu gezien.. meer niet..
maar op school gingen ze plaatsen sparen enzo :no: dat vind ik echt fout.. eerst Pokemon, toen DBZ, 8) vind het nix.. |
Citaat:
|
Citaat:
Zal wel weer aan mij liggen. |
Citaat:
als je straks weer op de aarde komt zie je het misschien wel eens het is tenslotte de best bekeken manga serie in nederland |
Citaat:
geef mij maar appleseed, of vampire hunter, of akira _0_ (verslaaft aan anime's :yes: ) [beterweetmodus] een manga is als het ware een strip en een anime is als het ware de tekenfilm (dus ik zeg niet dat het een strip en een tekenfilm is want dat is het ook weer niet:$ ) [/beterweetmodus] |
vegeta voor mij :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DragonballZ :loser: :notgood: .
|
vond het wel cool hoor
Gohan was echt MIJN held! Dat ie tegen cell ging vechten en SS2 werd :love: :$ 2e is majin Vegeta :) |
ik vind goku en vegeta wel het cools, vooral als gogeta. Me lievelingssaga was cell games, al waren buu en frieza ook wel cool.
tis trouwens ssj2 en niet ss |
nee ik was geen favo dbz-figuur :z
maarja, zuigzooi vond ik dat |
vegeta de man met trots
|
Citaat:
|
vroeger was het wel mijn favoriete serie man 8-) helemaal verslaafd
|
Citaat:
|
ik probeer ze ook te downloadenmaar niemand shared ze meer eigenlijk :[ :@:[
|
Citaat:
manga is een bedrijf wat die strips maakt/verkoopt/tekenaars heeft etc. dit is weer duidelijk een voorbeeld van een product wat de naam van het bedrijf krijgt (zoals met xerox.. ) naar mijn weten is alles gewoon anime, en enkele anime series zijn van Manga in de volksmond worden deze 2 echter continu door elkaar gehaald .. (vb. check de serie Love Hina eens... de normale Love Hina versie versus de Manga versie.. duidelijk een verschil in gfx... ) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.