Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Mja... virus? nee toch niet |:( (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51187)

Plankje 21 December 2004 21:52

Mja... virus? nee toch niet |:(

Zit ik me al een paar dagen af te vragen of ik misschien een virus op de computer heb. Waarom? Omdat er steeds letters in mijn beeld verschenen terwijl ik die toch echt nooit getypt had. Dus ik vroeg me al af of ik een virus had. Eindeloze scans op virussen en spyware en shit mochten niks baten.
Nou ja, hoe dan ook, kom ik er dus net achter dat ik nog een aangesloten toetsenbord heb, welke verstopt is geraakt onder allerlei rotzooi. Logisch dat als ik bijvoorbeeld een snoepje pak dat dan toetsen worden ingedrukt |:(
(kvond het al toevallig dat die letters alleen in beeld verschenen als ik met andere dingen bezig was :d)

Nightwolf 21 December 2004 21:54

en je hebt 2 toetsenborden aangesloten omdat....? :?

Stapper 21 December 2004 21:56

*zucht*
standaard nerd aktie, altijd zoeken naar een moeilijke mogelijkheid
computer helemaal overhoop gooien en dan pas op het eind merken dat het ergens anders aan ligt

Plankje 21 December 2004 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
en je hebt 2 toetsenborden aangesloten omdat....? :?
omdat ik wel eens vrienden op bezoek krijg die niet zo goed overweg kunnen met mijn dvorak-indeling en er daarom een gewoon toetsenbord op staat met qwerty :p

(is trouwens wel grappig als lui op bezoek zijn ... me dvorak toetsenbord oppakken en in een andere kamer gaan zitten en vervolgens een beetje tussen zijn/haar msngesprekken te gaan zitten :d)

Impressions 21 December 2004 22:42

wtf is dvorak?

Nightwolf 21 December 2004 22:59

ik ga met Elven mee, wtf is dvorak?

Bazzemans 21 December 2004 23:07

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dvorak_toetsenbord

electricity 21 December 2004 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ik ga met Elven mee, wtf is dvorak?
WHAHAHAHA, zelfs ik wist dat!!!! :skik:

Nightwolf 21 December 2004 23:42

wat is je punt?

dext0r 22 December 2004 00:41

dvorak wilde ik mezelf ook een paar jaar geleden aanleren... damn wat een gepruts.. hehe
of waar kun je een dvorak keyboard kopen met de lettertjes al op de goede plek? :p

Plankje 22 December 2004 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
dvorak wilde ik mezelf ook een paar jaar geleden aanleren... damn wat een gepruts.. hehe
of waar kun je een dvorak keyboard kopen met de lettertjes al op de goede plek? :p

ik ben ze nog niet tegen gekomen, maar ik heb de toetsen op mijn toetsenbord vervangen voor stickertjes met de goede letters erop (en op sommige plekken, waar het paste heb ik de letters verwisseld :p)

In het begin was het wel kut, maar zeg nou eerlijk... jouw eerste keer dat je probeerde blind te typen ging ook niet vloeiend, dunkt me :p

Nou is het op zich wel superchill, maar jammer dat het nog steeds niet 100% effecient is voor de nederlandse taal. (vooral de L, J, K en X zitten op voor Nederlanders belachelijke plekken :p, desondanks is het wel beter dan qwerty vind ik zelf)

dext0r 22 December 2004 00:51

ik heb nooit geprobeerd blind te typen? dat ging vanzelf :+

Plankje 22 December 2004 00:52

Citaat:

ik heb nooit geprobeerd blind te typen? dat ging vanzelf :+
Dit ging na 3-4 weken ook wel vanzelf :p. Nou typ ik net zo snel (of zelfs sneller) op dvorak als op qwerty :)

dext0r 22 December 2004 00:53

misschien toch weer eens proberen.. op fullspeed schijnt het 100 aanslagen te schelen... ben wel benieuwd dan :D

Plankje 22 December 2004 00:55

Citaat:

misschien toch weer eens proberen.. op fullspeed schijnt het 100 aanslagen te schelen... ben wel benieuwd dan :D
Probeer het gewoon zoals ik... zorg ervoor dat je dat irritante taal-dingetje die je na de instal automatisch aangedrongen krijgt in je taakbalk (moet je bij instellingen taalbalk aanklikken dus) en gewoon je toetsenbord voorzien van stickertjes met de aangepaste letters. Vervolgens gewoon meteen beginnen met 10 vingers typen :)

Alpha 22 December 2004 08:59

blijf gewoon bij qwerty ... kan dat blind typen dus vind ik het goed ...

(is wel handig als je in belgie of frankrijk bent, gewoon ff de computer op qwerty instellen en dan typen maar ...)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:45.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.