![]() |
Mja... virus? nee toch niet |:(
Zit ik me al een paar dagen af te vragen of ik misschien een virus op de computer heb. Waarom? Omdat er steeds letters in mijn beeld verschenen terwijl ik die toch echt nooit getypt had. Dus ik vroeg me al af of ik een virus had. Eindeloze scans op virussen en spyware en shit mochten niks baten.
Nou ja, hoe dan ook, kom ik er dus net achter dat ik nog een aangesloten toetsenbord heb, welke verstopt is geraakt onder allerlei rotzooi. Logisch dat als ik bijvoorbeeld een snoepje pak dat dan toetsen worden ingedrukt |:( (kvond het al toevallig dat die letters alleen in beeld verschenen als ik met andere dingen bezig was :d) |
en je hebt 2 toetsenborden aangesloten omdat....? :?
|
*zucht*
standaard nerd aktie, altijd zoeken naar een moeilijke mogelijkheid computer helemaal overhoop gooien en dan pas op het eind merken dat het ergens anders aan ligt |
Citaat:
(is trouwens wel grappig als lui op bezoek zijn ... me dvorak toetsenbord oppakken en in een andere kamer gaan zitten en vervolgens een beetje tussen zijn/haar msngesprekken te gaan zitten :d) |
wtf is dvorak?
|
ik ga met Elven mee, wtf is dvorak?
|
|
Citaat:
|
wat is je punt?
|
dvorak wilde ik mezelf ook een paar jaar geleden aanleren... damn wat een gepruts.. hehe
of waar kun je een dvorak keyboard kopen met de lettertjes al op de goede plek? :p |
Citaat:
In het begin was het wel kut, maar zeg nou eerlijk... jouw eerste keer dat je probeerde blind te typen ging ook niet vloeiend, dunkt me :p Nou is het op zich wel superchill, maar jammer dat het nog steeds niet 100% effecient is voor de nederlandse taal. (vooral de L, J, K en X zitten op voor Nederlanders belachelijke plekken :p, desondanks is het wel beter dan qwerty vind ik zelf) |
ik heb nooit geprobeerd blind te typen? dat ging vanzelf :+
|
Citaat:
|
misschien toch weer eens proberen.. op fullspeed schijnt het 100 aanslagen te schelen... ben wel benieuwd dan :D
|
Citaat:
|
blijf gewoon bij qwerty ... kan dat blind typen dus vind ik het goed ...
(is wel handig als je in belgie of frankrijk bent, gewoon ff de computer op qwerty instellen en dan typen maar ...) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.