![]() |
horizon college
Wie zit, of heeft er allemaal op het horizon college gezeten?
Ik wil namelijk een klacht indienen tegen ze, Ik heb kort gezegd: geen les gehad, geen hulp,geen begelijding. Ik heb een jaar lang in een klas moeten zitten met meer dan 30 mensen die alleen maar herrie schoppen. Allemaal onvoldoendes gehaald, en die leeraren maar zeggen dat het goed gaat. Het is echt niet te beschrijven hoe het daaraan toe gaat. Ze laten bijvoorbeeld ook mensen doorgaan met de opleiding waarvan ze al weten dat ze geen diploma halen of geen stage mogen lopen. Maar dat wordt niet vertel aan hun. enz. enz. Dus, wie heeft er nog meer op het horizon college gezeten, en wat vond jij van die school? |
ik niet
|
zoals jij het brengt is het ook wel heel erg eenzijdig... waarschijnlijk heb je er zelf ook grote inspraak ingehad op de manier waarop jij wordt begeleidt.
mijn broertje zit overigens op horizon college in heerhugowaard... |
is kut voor je8)
|
Re: horizon college
Citaat:
|
Re: Re: horizon college
Citaat:
|
Me broer heeft 5 jaar terug in Alkmaar op die school gezeten, opleiding bouwkunde. Hij had ook al geen goed woord over de docenten aldaar. En tot zijn verbazing kwam hij op zijn vervolgopleiding op de hogeschool één van de domste leraren weer tegen :z
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.