![]() |
Wat krijg jij niet uit je hoofd
Ik m`n 1e vriendin. Ik snap het niet, maar er is iets dat me nog steeds aantrek. Geen liefde, maar ik denk gewoon die goeie tijd. Ik krijg d`r na 8maanden nog steeds niet uit m`n hoofd (tips?) Ze is het niet waard en ik wil weer verder. Die stomme hoop dat we ooit weer gewoon vrienden kunnen zijn.
Wat kan jij maar niet vergeten? Echt z`on 'Man bijt hond' vraag :p |
Re: Wat krijg jij niet uit je hoofd
Citaat:
zo heb ik het ook gedaan, en het geeft snel resultaat:p |
Citaat:
|
Gedoe met me vriend en het verleden soms, maar dat hou ik liever prive
op dit moment kan ik cruel man van Intwine niet uit me hoofd zetten:{ |
Citaat:
|
die ene
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gala ..:love:
|
zo rond deze kerstdagen denk ik toch wel eens aan mijn eerste relatie.
Maar wat ik echt NOOIT uit mijn hoofd krijgt is mijn hersenpan! :x |
Citaat:
|
Re: Re: Wat krijg jij niet uit je hoofd
Citaat:
|
Re: Re: Re: Wat krijg jij niet uit je hoofd
Citaat:
Maar leg uit :p |
de jongen waar ik zoooo hopeloos verliefd op ben! |:(
Ik maak absoluut geen kans en ik loop der al meer als een jaar achter! verdorie verdorie! wat ik nog niet kan vergeten: al mijn stomiteiten die ongelooflijk graag wel wil vergeten! |
vrijdag 24-12-04 13:39 :love:
|
Citaat:
|
zo'n deuntje van korn
tung nunu nu tung nunu nu |
9 september 2004 :love:
|
Alles over Anouk :{
|
Telefoongesprek van vannacht.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ik gvd morgen al weer aan het werk moet terwijl bijna iedereen nog een week heeft:[
|
ik heb net ook gewerkt:p
|
waarom school soms zo kut is maar het toch moet.
verder niet echt shit die blijft hangen. nouja, 1 ex vriendinnetje.... ze was, en ik is nog steeds een schat, een prinsesjes echt :) *zucht* |
me buurjongen :p
|
Citaat:
je moet er toch echt eens werk van gaan maken jij :p |
m'n Ex.. eerste echte liefde, een jaar samen geweest, en ik ben zo stom geweest er een einde aan te maken (met de gedachte van: ik heb nog een hele wereld om te ontdekken, en wil me nu niet binden..) STOM STOM STOM
een half jaar geleden nu, en nogaltijd niet uit mijn gedachten verdwenen! |
me herzens :yes: :9
maar niet dat ik dat zou willen ofzo :d |
Ik kan geen rust nemen in de vakantie, omdat die verdomde school er wel voor zorgt dat je altijd bezig moet zijn met die vakken... aan de ene kant zijn die vakken wel leuk en leerzaam, maar soms wil ik ook dingen voor mezelf kunnen doen... en dan doe ik dat, en dan voel ik me gewoon schuldig dak er niet mee bezig ben :{ ( Zelfs als ik naar de wc moet.... )
|
Citaat:
ik zit er een beetje mee dat ik een stageplek moet regelen voor na de zomer, maar weet nog totaal niks daarover :[ |
× 'n Bepaalde jongen
× 'n Aantal dingen die een vriend van 'm heeft gezegd × Dingen die ik heb gezien & meegemaakt op school & tijdens gala.. |
Dat Nummer van die meidengroep..
Raffish... damn krijg hem maar niet uit me kop :? |
Hmm.. Bepaalde liedjes..
Op dit moment Bohemian Rapsody van Queen. Mamaaaaaaaaaaaaaaaa Oehoeeeehoeeehoeeeeeeeeeeeew |
Citaat:
Erg he :p |
x aan die ene jongen :love:
x morgen toets x vrijdag partyparty :d |
dat ik de 28e super voorlul ga staan
dat liedje van de kreuners- ik wil je |
dak single ben :(
dat morgen donderdag is en dak dan tot 10 voor 4 school heb:[ dak hier een pak met koekjes heb stan en dak dat lekker leeg ga vreten :] |
krijg calabria niet uit mn hoofd ...
|
Citaat:
|
Citaat:
:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
:x
|
whahaha geniaal toch schnipp schnapp schnappi das kleine krokodil..ik zag het van de week op het nieuws ofzo :d
ontopic: ik krijg al dat huiswerk dat ik nog moet doen niet uit mn hoofd :x |
schnappi = geniaal.. eindelijk een duits liedje waar k de tekst wel van begrijp!*)
|
dat irritante schnappi schnappi schap.. maar stiekem is hij ergens toch wel grappig :9
|
Die ene leuke jongen die al een vriendin heeft maar ondertussen keihard met mij zit te flirten/kutten..
:love: maar toch ook weer :'( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.