![]() |
Jou plannen voor deze vakantie..
So..wat gaan jullie doen deze vakantie?
|
- bios
- bowlen - schaatsen - uit eten - shoppen - slapen - films kijken - halo spelen - forum - msn |
niet veel denk ik
|
vanavond verjaardag laurens
morgen stage slaapdienst donderdag misschien op bezoek bij neefje vrijdag naar huus, feestje zondag verjaardag opa en volgende week weer stage lopen kheb geen vakantie :p ohja maar merel wanneer ga ik naar harderwijk? :d |
eigenlijk heb ik geen vakantie door mn stage, maar ik neem mooi van morgen tot dinsdag vrij.
donderdag bioscoop vrijdag van 7-15 werken, savonds met vrienden gourmetten en op stap zaterdag revalideren en misschien weer op stap zondag weer werken en ik moet mn kamer ergens nog opruimen. verder niks gepland |
- vanavond verjaardag laurens
- aantal verslagen & opdrachten afmaken - beetje klussen in het huis van m'n broer en... hopelijk niet teveel niets doen, anders komt er weer niks van puntje 2 :p |
schaatsen, oud&nieuw, feestje, schoolfeestje, en ik moet nog H10 en H11 voor informatica doorwerken 8) :Z
|
Morgen shoppen in Rotterdam:Y)
|
ziek zijn
|
Citaat:
Oh ik ga trouwens: Woensdag naar Koog a/d Zaan, naar vakantievriendin, gaan we naar Egmond aan zee :p Donderdag naar Zaandam, winkelen. En verder oud en nieuw enzo, bios, feestje, nog een feestje, naar de stad, uiteten, bowlen.. |
- Werken
- Beentje grote steden rondcruisen met vrienden - Uitgaan - Beetje schoolwerk - Vervelen - Sporten Edit: jouW plannen |
gitaar spelen en chillen
|
bios, schoolfeestje, uitgaan, verplicht socializen met familie, winkelen in eindhoven, bij mijn schat zijn :)
|
proberen een leuke meid te versieren :d
|
*een strepsilverslaving opbouwen (want goddonderse keelpijn)
*paar middagjes+koopavond werken *profielwerkstuk maken *mezelf klem vreten aan de oliebollen *hopen op mooi weer *van maandag t/m vrijdag naar utrecht *shoppen tot ik geen voeten meer over heb *dagje naar de veluwe *ocean's twelve zien in de bios *dagje amsterdam vielleicht *slapen |
Citaat:
|
vakantie?
|
uhmm
oud en nieuw vieren jarig zijn met merel afspreken en verders btjuh werken en mijn voet laten geneze |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.