![]() |
Raarste wat je ooit gegeten hebt
Ik heb vandaag 3 rare dingen gegeten
Sprinkhaan Krokodil Kangeroe Wat ik verder nog heb gegeten en raar vind is inktvis en oester |
ehh.. slakken en kikkerbillen?
wel lekker :9 |
zelfgeschoten duif :7
|
ik ga mee met de sprinkhanen van Groov ... verder ook nog mieren
|
Dadels :| van die grote ranzige droge krenten
|
dadels vind ik niet erg raar... wel vies :+
ik ook inktvis |
Frikadel, volgens mij heb je dan alles in 1 x :+
Ik heb met kerst kreeft op, gewoon een hele die je dan helemaal moet slopen enzo echt super lekker. Inktvis en eend verder eten wij altijd wel normaal :) |
Haha nou ik vind ze er maar vreemd uit zien :D
Maar ehmz... kheb ook een keer blauw achtige paddenstoelen gehad, echt bahhhh! |
inktvis
oesters slakken |
jullie zijn raar
|
Citaat:
|
Eigenlijk vlees in het algemeen, ik begrijp nu namelijk niet meer hoe ik dat ooit heb kunnen eten. :$
|
Citaat:
|
Dat heb ik ook... hoe langer ik er over na denk, over dat ik vlees eet...
Hoe misselijker ik van de gedachte word :| maar als je het eenmaal eet, is het zo lekker..en dan denk je er eigenlijk niet meer bij na dat het een levend wezen is geweest... maja.. :$ |
ik denk eigenlijk nooit dat t een levend eest is geweest, naar mijn mening gewoon knauwen en doorslikken. :d
|
Citaat:
|
Ja..met kerst vond mijn mama het nodig om wild vlees te eten
en er zat kageroe tussen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschillende soorten wild.. Fazant borst enzo..
Kaviaar.. Truffel kreeft ---> zit geen smaak aan.. slakken en ga zo maar verder.. Vind het wel leuk om dingen uit te proberen.. |
Ben vegetariër dus voor mij niet al die rare beestenmenu-en :)
Heb donderdag wel een sjiek menu op met dingen die ik nog nooit op had.. |
Citaat:
maar ik zou zo snel niets kunnen opnoemen dat echt heel ongewoon is |
hondevoer :Y)
|
koeientong
niertjes lever traditionele recepten van mn oma, niet te kanen oh en verder ook wel es kaviaar (niet voor herhaling vatbaar), en hele rare beestjes met tentakels..heel klein..een soort inktvisjes denk ik..ook niet lekker, terwijl ik inktvisringen wel lekker vind :9 en njummie kreeft :Y) |
alligator
haai bizon (ik heb in een restaurant gewerkt waar alles in de Cajun stijl was) |
Citaat:
ontopic : mens. @lizz dan was tie waarnschijnlijk overgekookt. normaal is kreeft ontzettend lekker |
Citaat:
|
true :9
aanbakken in een wat mildere sambol met ketjap, heel ietsje maar hoor, in een schaaltje en dan op de nasi leggen. jum jum.:9 |
Struisvogelbiefstuk met kerst :p ( wel lekker trouwens )
en volgens mij inktvis... was toen door de soep gedaan en haalde alle zichtbare uit , maar volgens mij heb ik nog wel een tentakeltje opgegeten :p |
Citaat:
|
cv ketel
|
Euhhh.Spinnen ofzo? Is het niet bewezen dat mensen veel spinnen opeten tijdens hun slaap??:?
|
volgens mij eet ik nooit zo vreemd, t gekste dat ik kan bedenken is eendenborst in Frankrijk :+
|
Citaat:
tja bij mij denk ik kalfstong ofzo. |
Ik eet nooit iets raars
raarste: groene poffertjes en vissenvoer |
plastic bindertjes, grolsch doppen, papier..., pennen, ijzer..
:9~ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.