![]() |
Topic v/h Jaar 2004
zo dan. ff een terugblik op het bewogen jaar 2004. vooral in het eerste halfjaar waren er weer een flink aantal rellen. denk aan het gedoe rond riddler en loeloe, het meidenforum wat tijdelijk verdween, de ban van pfp die daarop volgde, het aftreden van koelkast etcetera. het laatste halfjaar gebeurde er steeds minder, dat moet niet zo doorgaan. we moeten met z'n allen werken aan een leuke sfeer en een goed forum, waardoor het hier vanzelf drukker en gezelliger wordt. daarop zou ik willen proosten, zodat 2005 een stuk leuker wordt als de afgelopen tijd(inclusief meer rellen dus).
proost :Y) |
Rel rond Loeloe/Riddler
echt wat een beleid hiero was wel ff lache:p |
vette shit :thumbsup:
|
wat een drama :huh:
|
lache als je die dingen weer terug leest _0_:d
|
ik vind dat ienklisj oonlie topic wel vet
|
|
net niveau daalt hier wel drastisch he (Riddler)
en een goede 2e is die rel maar heb bovengaande aangevinkt.. |
moet wel zeggen dat kk loeloe wel heel erg in bescherming nam he
|
Weer puik werk van Stevie. Jammer alleen dat dat ten koste is gegaan van het enquete.
|
Citaat:
|
lul om elkaar heen topic :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar bemoei je je mee? In plaats van je in ruzies te mengen kun je misschien beter nuttige dingen toevoegen aan dit forum en flame-topics sluiten of anders flamende reacties wissen ofzo. |
Nog eventjes en dit topc wordt het topic van het jaar.:d
|
Citaat:
|
Een nominatie voor mijn topic_0_
Miss/Mister verkiezing , Wil je neuken met je forum voorganger? en Het Grote lul volledig om elkaar heen Topic (Deel II) vind ik bagger topics :o Ik moet mijn keuze nog bepalen 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:O
ojah, vond 'echt wat een beleid-topic' van PFP best wel cool. |
ik nomineer:
Rel rond Loeloe/Riddler 1, 2, 3, 4, 5. (Nickchange, Niemand, Tyskie, Koelkast) |
Het niveau daalt hier wel drastisch he :+
|
Ik heb voor het eerst niet eens een nominatie :o Waar heb ik gezeten dit jaar :no:
|
Citaat:
ik heb geen probleem hoor. jij wel blijkbaar. |
Ban Pfp Onterecht!!! (FunFair)
Deze moet ik natuurlijk wel kiezen, de tranen schieten nog in mijn ogen als ik het lees 8) en verder weet ik het nog niet en natuurlijk omdat saartje daar ongenadig werd afgebrand , heerlijk :7 |
he blijf eens stemmen joh O-)
|
Citaat:
Of wou je zeggen dat ik blind was8) |
Citaat:
dat jij erop ingaat zegt genoeg. |
Citaat:
|
dit topic begint ook al bij de nominaties te passen :p
|
Was Tyskie/Arthur-Koelkast niet ook een topic van dit jaar?! Of was die al hét topic van vorig jaar? :o
|
Citaat:
Vervolgens zeggen dat je nergens problemen mee hebt slaat dan nergens op.. waarom zeg je het dan uberhaupt:no: |
Citaat:
|
Citaat:
zolang je het zelf maar gelooft he |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil je neuken met je forum voorganger? (Headliner):love:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.