![]() |
ja drank
ik ga drank in slaan..
totzo |
bij mij is alles al binnen :7 ik ben er vanmorgen speciaal vroeg voor opgestaan :thumbsup:
|
Ik heb nog over van verjaardag.. :7
|
ik hoef niks in te slaan
want het is heel de avond gratis (Y) maar wel met een ingangskaartje van 40 euro grmbl :x |
heb ook niet veel gehaald, we hadden nog wat :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wij hadden nog 160 euro van het budget over voor drank. wordt wel dolle boel:7
|
Citaat:
tis wel all in, dus alle drank is gratis inclusief mixjes enzo. En ze regelen ook nog wat te eten wat ook gratis is, hoewel ik me daar niet zoveel bij voorstel :z |
Citaat:
|
hiero 15 incl. drank :o
|
hier betaal je voor de kroeg €13.50 en dan betaal je je ook nog blauw aan de drank.. dus is 40eu wel goeikoper denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hier ben je in de stad toch zo 40 euro kwijt om ergens binnen te kunnen komen, en dan is de drnak niet altijd gratis heb ik me laten vertellen..
gewoon een groepje mensen 40 euro inleggen en je hebt een zelf een gezelige avond. |
Citaat:
|
Wij hebben nog :d
|
Citaat:
|
wat hebben jullie eigenlijk gehaald?
bier? champage? wijn? wodka? bessen? ik heb een fles cheapass champagne, een fles bockbier (kerstpakket :p), fles wijn en nog een fles wodka lime ik ga ergens anders heen en iedereen neemt wat anders mee dus het word wel gezellig. |
ik heb Jip en Janneke wijn :|
|
Citaat:
|
kratten wijn? dat zal dan wel goed spul zijn
Ik echt niet meer drinken deze maand :no: |
in DB waren de kaartjes voor een tent 55 euro, naar wat ik gehoord heb was er geen ruk aan en half leeg...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.