![]() |
Hoe goed kun jij tegen je verlies?
Ja, met spelletjes, of in de sport? Met spelletjes kan ik er goed tegen, maar als ik aan t sporten ben totaal niet 8|
|
met voetbal ken ik moordneiginge krijge..
|
Hetzelfde :). Spelletjes interesseren me nooit echt zo, dus dan vind ik het ook niet erg om te verliezen. Bij sport wil ik altijd winnen.
|
Idem. Voorgaande 3 jaren zijn we met voetbal kampioen geworden met dezelfde groep jongens. Nu spelen we een stuk hoger en staan we in de middenmoot. Zeker nu ik niet gewend ben te verliezen kan ik ook zowat alles verrot schelden wat ik tegen kom. :p
Met spelletjes kan ik ook zéér slecht tegen mn verlies maar dat kan ik nog wel verbergen. :p |
ik kan met alles slecht tegen me verlies :p
gelukkig win ik altijd 8-) |
tijdens het spelen wil ik sterven om te winnen maar als ik verloren heb, vind ik het niet erg meer (och ;))
|
Ik kan nooit tegen mensen die er met de pet naar gooien, of vals spelen!! Als ik een wedstrijdje doe karten van die mensen die net een valse start maken, en daar kan ik me dan de hele rit over opwinden :o Maar dat heb ik nog liever dan dat ik in teamverband verlies, dan kan ik iedereen zeg maar de nek omdraaien :)
|
slecht :)
|
uhmm met spel en sport kan ik wel goed tegen me verlies
wij hebben echt 2 jaar gehad dat we geen wedstrijd meer wonne met voetbal, dat gaat wennen. maar nu zijn we 5 wedstrijde 8er elkaar ongeslage en dus zal ik het wel weer kut gaan vinde as we vliezen.. maar ik kan me wle beheersen met sport qua slechte vliezer oid.. doe het voor mijn lol |
Niet.
En als ik niet ga winnen ga ik vals spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Joh, had ik gewonnen?
|
heel goed, zolang het maar gezellig gehouden wordt.
ontstaat er een kutsfeer, dan moet ik me misschien nog s inhouden :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerste keer hadden AntiKezman en ik gewonnen 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
verlies??????
ik ga er nuchter mee om.. ik weet hoe het is om te winnen, maar ook om te verliezen.. ik zie verliezen niet altijd als een teleurstelling, maar als ik win krijg ik een erg sterk gevoel :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Winnen is leuk, maar verliezen kan ook leuk zijn :yes: . En leerrijk.
|
Ik kan er wel tegen. Mijn vriendje niet, en das echt grappig:Y)
|
ik niet.. kan er sowieso niet zo heel goed tegen als iets niet gaat zoals ik het wil :p
|
Citaat:
|
ik kan goed tegen me verlies. Ik kan er alleen niet tegen als me prestaties niet kloppen met wat ik van mezelf verwacht te gaan presteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben langs geen kant competitief ingesteld , ik haat competitie
en het kan mij allemaal niet schelen of ik win of verlies:{ |
Zelfs met mens-erger-je-niet kan je dat bord naar je hoofd verwachten...kutspelletjes! Zeker als ik verlies
|
als een ander eerlijk en zonder veel mazzel wint..
kan ik best tegen me verlies :9 |
Mja met spelletjes kan ik er best goed tegen, maar met sport al wat minder goed :p
|
dat weet ik eigenlijk niet van mezelf...
|
totaal niet:$
|
Citaat:
|
Ongeveer net zo goed als in de MacDonalds reclame :p.
Neh j/k. Op zich boeien spelletjes enzo mij geen fuck, maar ik heb wel vaak de neiging om te zeggen dat ik uit sportiviteit heb verloren. Flauw.. ik weet t, maar ach boeiend :) |
Zolang 't nergens om gaat, alleen voor de lol (of eer >.> ) kan 't me niets boeie :]
kijk als er geld int spel is.. dat ken k begrijpe8) |
Met spelletjes kan ik er makkelijk tegen..Ik kan alleen niet tegen niet-gelijk krijgen (met discussies enzo)
|
alleen met sporten kan ik niet tegen mijn verlies...
|
Citaat:
|
ik kan soms echt gaan gooien slaan en zwaar sjoggo worden :$
|
Met sport en spel kan ik heel goed tegen mijn verlies
|
met spelletjes soms niet, als ik echt zo'n team heb die niet wil samenwerken. daar door wordt ik soms ook nogwel gekikt of gebanned door het vloeken:d
|
Spelletjes: kan ik goed tegen me verlies..
Sport: redelijk... teamsport heb ik het minder dan alleen zeg maar, want met team ligt het niet aan 'jou' en alleen wel :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.