Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Hoe groot .. op 15 (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51449)

Oiliepolrir 6 January 2005 22:13

Hoe groot .. op 15

Ja , ik had eens een vraagje . Hoe groot moet je penis ongeveer zijn op 15 ? want op 15 komt de ontmaagding ^^ . Hoeveel x moet je kunnen klaarkomen bij meisje van 15 ? want ik twijfel hier altijd aan .en als je condoom gebruikt maar zij niet de pil neemt ... is da erg ?

Stapper 6 January 2005 22:20

op je 15e, zou die ongeveer 23 cm moeten zijn, anders heb je echt een kleintje

hoevaak jij kan klaarkomen hangt van jezelf af, meestal kom jij 1x klaar en moet je een tijdje rust houden
een vrouw (zelfs 1 van 15) kan meerdere keren achter elkaar klaar komen

condoom gebruiken is nooit erg, die kan je altijd gebruiken (al weet ik niet hoe het zit met spiraaltje)

Oiliepolrir 6 January 2005 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stapper

hoevaak jij kan klaarkomen hangt van jezelf af, meestal kom jij 1x klaar en moet je een tijdje rust houden
een vrouw (zelfs 1 van 15) kan meerdere keren achter elkaar klaar komen

condoom gebruiken is nooit erg, die kan je altijd gebruiken (al weet ik niet hoe het zit met spiraaltje)

1x klaarkomen is dan wel genoeg voor het meisje ? 15 cm is genoeg voor 15 :{ staat op het net , maar goed zal hem straks is meten

eos 6 January 2005 23:11

Hmm hij moet ongeveer 7 cm zijn... en 1 cm dik... en je moet ongeveer binnen 5 sec klaarkomen dat zijn zo ongeveer wel de ideale waarde ! :wave:

Fuzzle 6 January 2005 23:12

En..Heb je hem nagemeten:7
Lengte is echt niet van belang hoor! (nuja ok, hij moet wel zichtbaar zijn8{ ) maar t is vooral de dikte die het em doet:yes:
En euh het aantal keer dat je klaarkomt maakt echt niet uit hoor, maar probeer jij t zomaar ff 10 keer achter elkaar:x dan weet je ook wel hoe t zit!!

Grtz:loser:

Impressions 6 January 2005 23:57

Citaat:

In de dikte dan wel he

Suepahfly 7 January 2005 10:17

Re: Hoe groot .. op 15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oiliepolrir
want op 15 komt de ontmaagding ^^ . Hoeveel x moet je kunnen klaarkomen bij meisje van 15 ?
als je zon vragen stelt op je 15 jaar,kan je het vergeten dat jouw ontmaagding op 15jaar gaat gebeuren:rolleyes:

probeer jij gerust maar eens 3x klaar te komen in 1 "sessie"

nee hoor,jij moet je niet druk maken,jij zal nog wel even moeten wachten,als dat je enigste vragen zijn:loser:

thali 7 January 2005 12:30

Citaat:

want op 15 komt de ontmaagding ^^ .
Jongetje, wake-up! Op je 15de hoef je echt nog niet ontmaagd te worden hoor. Je moet er vooral voor zorgen dat jullie er BEIDEN klaar voor zijn.
15 is gewoon een willekeurige leeftijd dat ze erop plakken. Dacht je nu werkelijk dat iedereen precies in het jaar dat hij/zij vijftien is, ontmaagd wordt?

Citaat:

Spiraaltje is iets wat door de gynaecoloog ingebracht wordt in de baarmoeder en voorkomt innesteling van de eicel, bevrucht of onbevrucht.
Het condoom is wel het enige voorbehoedsmiddel dat beschermd tegen geslachtziektes.

Stevie 7 January 2005 12:36

hehe wat een bullshit topic toch weer.

Stapper 7 January 2005 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
hehe wat een bullshit topic toch weer.
klopt, maar je weet dat je eerste post altijd in sexualiteit moet, of het moet een vraag zijn over je avatar :+

Oiliepolrir 7 January 2005 14:24

omg ik zeg miss ^^ontmaagding , hij meet 16 cm + 3cm dik ... 15 is da te jong miss ? 4de secundaire school

Banshee 7 January 2005 19:43

Citaat:

omg ik zeg miss ^^ontmaagding , hij meet 16 cm + 3cm dik ... 15 is da te jong miss ? 4de secundaire school

hallo, dat ga je toch niet op internet plaatsen, je bent wel goed gek om dat te doen oor :notgood: :loser:

Nightwolf 8 January 2005 00:11

Citaat:

want op 15 komt de ontmaagding ^^
volgens wie? een of ander comité? dan zijn ze mij vergeten 8)

not-known 8 January 2005 00:33

Re: Re: Hoe groot .. op 15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
volgens wie? een of ander comité? dan zijn ze mij vergeten 8)
Schande!

BaByMaN 8 January 2005 10:35

Ja.. ik vind je een beetje vreemd.. 15 jaar is meer ontmaagding voor meide man.. (die zijn eerder dan jonges meestal)
mja.. veel succes ermee.. met 18cm lengte en 8 cm dikte moet je 't wel redde _0_ :loser:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:49.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.