![]() |
Hoe groot .. op 15
Ja , ik had eens een vraagje . Hoe groot moet je penis ongeveer zijn op 15 ? want op 15 komt de ontmaagding ^^ . Hoeveel x moet je kunnen klaarkomen bij meisje van 15 ? want ik twijfel hier altijd aan .en als je condoom gebruikt maar zij niet de pil neemt ... is da erg ?
|
op je 15e, zou die ongeveer 23 cm moeten zijn, anders heb je echt een kleintje
hoevaak jij kan klaarkomen hangt van jezelf af, meestal kom jij 1x klaar en moet je een tijdje rust houden een vrouw (zelfs 1 van 15) kan meerdere keren achter elkaar klaar komen condoom gebruiken is nooit erg, die kan je altijd gebruiken (al weet ik niet hoe het zit met spiraaltje) |
Citaat:
|
Hmm hij moet ongeveer 7 cm zijn... en 1 cm dik... en je moet ongeveer binnen 5 sec klaarkomen dat zijn zo ongeveer wel de ideale waarde ! :wave:
|
En..Heb je hem nagemeten:7
Lengte is echt niet van belang hoor! (nuja ok, hij moet wel zichtbaar zijn8{ ) maar t is vooral de dikte die het em doet:yes: En euh het aantal keer dat je klaarkomt maakt echt niet uit hoor, maar probeer jij t zomaar ff 10 keer achter elkaar:x dan weet je ook wel hoe t zit!! Grtz:loser: |
Citaat:
|
Re: Hoe groot .. op 15
Citaat:
probeer jij gerust maar eens 3x klaar te komen in 1 "sessie" nee hoor,jij moet je niet druk maken,jij zal nog wel even moeten wachten,als dat je enigste vragen zijn:loser: |
Citaat:
15 is gewoon een willekeurige leeftijd dat ze erop plakken. Dacht je nu werkelijk dat iedereen precies in het jaar dat hij/zij vijftien is, ontmaagd wordt? Citaat:
Het condoom is wel het enige voorbehoedsmiddel dat beschermd tegen geslachtziektes. |
hehe wat een bullshit topic toch weer.
|
Citaat:
|
omg ik zeg miss ^^ontmaagding , hij meet 16 cm + 3cm dik ... 15 is da te jong miss ? 4de secundaire school
|
Citaat:
hallo, dat ga je toch niet op internet plaatsen, je bent wel goed gek om dat te doen oor :notgood: :loser: |
Citaat:
|
Re: Re: Hoe groot .. op 15
Citaat:
|
Ja.. ik vind je een beetje vreemd.. 15 jaar is meer ontmaagding voor meide man.. (die zijn eerder dan jonges meestal)
mja.. veel succes ermee.. met 18cm lengte en 8 cm dikte moet je 't wel redde _0_ :loser: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.