![]() |
sex met nicht
Hallo,
Mijn nicht heeft mij gevraagd of ik sex wou met haar. Ik zei dat ik nog even moest nadenken. Wij hebben een goede relatie als neef en nicht. Ze is heel mooi en we tongkussen soms en als we sex hebbben zouden we het puur voor het plezier doen. we zijn 16 en 17 jaar. Zou ik het ook doen met haar??? Als je antwoord stel je wel in mijn plaats. |
nee
|
NEE,dat is dus wel illegaal denkik:p
|
neuk die slet8{
|
niks illegaals aan. gewoon doen als je dat wilt.
maar duidelijk geen relatie aangaan met je familie (daar zouden mensen nog wel eens raar van kunnen gaan opkijken) en zeker geen kind nemen (grote kans op afwijkingen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehh neeeeeeee dus.:{
|
Lol wat een duidelijk verschil van mening tussen de mannelijke en vrouwelijke members hier :)
|
Citaat:
sex met je nicht.. hmm.. ik niet iig.. :d maar als je lelijk bent, een kleine lul hebt, bang bent om pas om je 32e ontmaagd te worden.. Ja, dan zouk het wel doen :thumbsup: |
Ja als ze lekker in :]
|
Citaat:
|
volgens mij is dit trouwens allemaal zever,en het is hetgeen hoe hij zou WILLEN hoe het zou zijn.
Zen nicht zal wel heet zijn,en hij kan er misschien wel goed mee overweg,maar stiekem wil hij ook wel eens meer proberen. Maar hij zegt dat zen nicht meer wilt zodat hij er positief door komt:loser: en ik zeg dit niet voor de leut,ik denk serieus dat het zo zit:{ |
Als mensen erachter komen gaan ze je denk wel scheef aankijken. Ik zou me ook afvragen of 't echte family is of aangetrouwd..
Echte = nee aangetrouw = waar wacht je op :yes: |
Citaat:
|
zus of broer kan ook hertrouwen met een nieuwe partner die al kinderen heeft uit een ander huwelijk :?
|
owjah.. eigelijk goed punt, haha, maar ik wel heb een soort aangetrouwde nicht :P
me tante trouwde met een man, en later (vorodat ze kinderen hadden) ginge ze weer scheiden.. die man was dus niet echt me oom, maar hij bleeft goed in contact met ons en ik noemde um nog steeds oom, hij hertrouwde weer met iemand die ook geen family van ons is (die ging ik ook weer tante noeme :P ) en zij hadde samen een kind, me nichie :P maar dat komt idd niet vaak voor.. dom van me |:( |
Citaat:
|
nee ... nooit never nooit
|
wat een idee.. :{
|
Citaat:
mijn oma is, nadat haar man was overleden, opnieuw getrouwd met de man die voor mij altijd mijn opa was, omdat hij er al was voordat ik werd geboren. (ze had toen al kinderen) Deze "opa" was ook al eerder getrouwd geweest, zijn vrouw was ook overleden en ook hij had al kinderen. De kinderen van de kinderen van die "opa" zijn dus mijn "neefjes en nichtjes", tenminste ik beschouw ze zo, maar ze zijn t niet echt :p ingewikkeld :+ ik hoop dat je t snapt? :p |
Ach, je moet het zelf weten.. Als het idd maar bij een 'pleziertje' blijft kan er verder niets mis gaan. Maar denk eraan dat dat pleziertje ook om kan slaan in verliefdheid.. & dan zit je in een heel andere situatie..
|
als jij haar leuk vind en het je lekker lijkt...
zou ik het wel doen.. maar wel VEILIG!!! want daar ozu ik dan wel extra op letten |
nee
|
Citaat:
|
Ik kan me voorstellen dat je familie er niet om staat te springen, maar juridisch gezien mag het gewoon en als beiden het willen zie ik niet in wat voor probleem het is. Lijkt me inderdaad, zoals al opgemerkt, wel verstandig om het met condoom te doen voor het geval dat...
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het best leuk kan zijn met een nichtje, al moet je niet uit het oog verliezen dat het alleen om de seks gaat...je moet niet verliefd op elkaar worden (al mag dat ook gewoon), want dat lijkt me nogal lastig :) |
Citaat:
|
als ze echt, ECHT bloedmooi en geil is... ga ik er zo overheen, familie of niet
zolang de rest v/d familie er maar niet achter komt8) edit: gewoon nemen dus :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ervoor gaan makker!! |
Citaat:
|
Het merendeel van de mensen wat hierop reageert, reageert positief, maar wie van jullie heeft daadwerkelijk al eens seks met een nicht (of ander familielid) gehad?
|
kijk als er nou chicks tussen zouden zitten en die dan ook nog eens in de buurt zouden wonen.... mss wel maar nu niet. canada is het dichste bij :{
|
het beste is het om in het kontje te neuke
|
Citaat:
|
ligt eraan of jullie het allebei echt willen...
als je het wil, en zij ook: doe het twijfel je denk dan eerst goed na en denk je: nee; doe het dan niet |
Re: sex met nicht
Citaat:
Maar ok. It's you're life, je ken het best doen :thumbsup: |
xie het probleem niet
|
Ieuw.. Ik zou me daar egt niet goed bij voelen.. :kots:
|
Gelukkig zijn mijn nichten niet interessant genoeg!
|
Als je je tot haar aangetrokken voelt zou ik het gewoon doen
|
ik zou het niet doen makker:
FAMILIE! |
als je nooit meer normaal op een verjaardag wilt komen moet je dat doen ja
|
als ze 't vraag. gewoon doen. hahahahaha
|
sex met een NICHT?:kots: :loser:
ok, ff serieus, gewoon ff ketsen maar geen kinderen maken..:Y) Het is famillie, en daar moet goed mee omkunne gaan en van houden tog? Respect_0_ |
Citaat:
wel geen kids maken hoor |
Citaat:
|
boeie als je haar aantrekkelijk vind gewoon doen :thumbsup:
|
gewoon eroverheen gaan niets aan het handje
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.