![]() |
Welk kledingstuk heb jij het laatst gekocht? (deel II)
aangezien het oude topic waarschijnlijk diep onder het stof zit dacht ik bij mezelf.. ik maak een nieuwe aan..
dus welk kledingstuk heb jij het laatst gekocht? |
|
aaah.. nu dwing je me om mijn slechte kant te laten zien :( ik heb laatst inderdaad een topic gemaakt over het lelijke en slechte aan von dutch, dus jullie mogen me schoppen..
http://www.vondutch.com/store/produc...gular/5007.jpg deze .. maar dan in het rood met oranje logo |
Citaat:
Mijn laatstgekochte kledingstuk is mn winterjas alweer :p Een zwarte stoffen (ofzo) tot mn poten |
Citaat:
:thumbsup: |
zwart krijtstreep colbert jasje
|
supermooie (en dure :$) spijkerbroek
|
Lichte spijkerbroek :)
|
Citaat:
ikzelf: ehh ff denken hoor schoenen (groene ribbel allstarsachtige :notgood: maar ze waren wel relaxt :p) enneh. een grijs vestje van de jongensafdeling van de h&m O-) enneh. een riem met piramyden. pyramiden. piramiden. pyramyden. |
een sexy muts
|
een longsleeve van mexx.
en vorige week is een broek gesneuveld toen ik van mn fiets flikkerde dus ik ga zaterdag maar weer eens wat nieuwe zooi kopen |
ha! ik heb eindelijk een shopmaatje gevonden :d
dus morgen ga ik dit topic vullen :Y) |
witte longsleeve
|
yo! een beige skibroek en grijs/wit/fluorgele skijas 8-)
|
Een hip groen gestreept shirtje <3
|
Euhm euhm; een spijkerbroek van Esprit, een zwart vestje van Chipie (of whatsoever)..
& ik wilde heel graag nieuwe AllStars, maar dat mocht niet..:rolleyes: |
Ik had ook van die extratjes gehaald maar die tellen niet mee :p
- blauw/paars/lilla colltrui - heel mooi blauw achtig truitje |
donkergrijze broek met gebroken witte verticale strepen
prachtig truitje , moeilijk om te beschrijven |
1 Bijlage(en)
Deze heeeele fijne trui :love:
|
nog een longsleeve van mexx en een nieuwe cars broek nadat er een gat in mn vorige kwam:p
|
een zwart leren jasje van pall mall
een zwarte poncho shirtje van kuyichi een beige gebreid vest met aan mn capuchon een bont ding.. en een shirtje van only.. |
een truitje van morgan; zie centraal foto's plaatsen :+ , en een broek van diesel (die overigens in de aanbieding was :p )
|
spijkerbroekje van de h&m
beha ook van de h&m |
uhhhh....*denkt heel diep na*
volgens mij 2 spijkerbroeken en een trui |
Een hele mooie spijkerbroek van Disel, een beetje een wijd model:7
|
....
Ik heb als laatst heeeeleeee lieve schoentjes gekocht... en een roze lingeriesetje... en toen wask ook alweer blut :-(
|
Een heel leuk zwart jurkje... voor de zomer... een zwart shirtje zonder mouwen met een soort van drukkertjes rond de hals en mouwgaten (heel mooi en simpel, van Heidi Klum)... een een zwart shirt met witte blouse-kraag eraan vast...
Ik had ff zin in zwart 8) . |
heel schattige schoentjes, roze met wit, ronde neus en zo halfopen met een wit bandje over de wreef.
|
een vet hip donkerblauw trainingsjasje van dickies <3
een groen shirtje van only met superstar erop <3 me loves opruiming :love: |
1 Bijlage(en)
x Zwarte koltrui
x Blauwgroen t-shirt met hippe print erop. x Orange t-shirt x string :) en deze ga ik (waarschijnlijk) halen; |
Citaat:
|
een groen vest met een muts waar mn hoofd 5x in past. En nee, dat zegt niks over de grootte van mn hoofd :p
http://tinypic.com/1oqgrl |
Ik heb zonet een heel tof truitje gekocht. Voelde me zielig dus had er volgens mezelf recht op ;) .
Het is een truitje met een bruine en een blauwe mouw en het lijfje is wit met een hele grote gele bloem erop. |
een te duur roze blazer/jasje :$
|
Citaat:
|
een hele mooie rok... :) (heb er al een topic aan gewijd... )
|
roberto cavalli spijkerbroek :9
|
kort spijkerrokje :love:
|
nieuwe broek van diesel en nieuwe schoentjes :9 *)
|
oldskool hoge ska vans :love: :love: :love: :love: :love:
|
Een lichtblauwe blazer (past goed bij mijn bril).
En een stel nette schoenen, gewone hielhoge laarsjes met een hoge hak (cirka 10cm). |
zonnebrill8-)
|
Shoes :9
|
zo'n hele lichte spijkerbroek van vingino *)
wit bloesje voor in de zomer van de h&m :+ |
baggy krijtstreep broek
en een gaaf vest best hip nog |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.