![]() |
Nederlandse "Pimp my ride"
Ik heb vanavond voor het eerst de nederlandse versie van "pimp my ride"gezien (genaamd "de grote beurt" :? )
MIJN GOD wat een goedkope ONZIN! Heeft iemand anders dit al eens gezien ? Bij mtv wordt er tenminste echt van alles in gezet en krijg je een geweldige mooie dure auto, in nederland komt er een nieuw kleurtje overheen en wat goedkope rotzooi erin. Echt zielig. Wat voor iets zou jij aan je auto willen veranderen (kwa thema) Ik heb geen auto, maar een soort chillauto/thema lijkt me leuk om te hebben. |
Wie is de presentator? Ali B?
|
Citaat:
Tis trouwens op Veronica. |
die griet die ook dat programma wat er na komt doet..
ik vond het ook wat cheap... maarja... het kan commercieel gezien nooit zo'n succes worden als wat pimp my ride is...en ze weten zelf donders goed dat ze een aftreksel zijn..., dus de spullen kunnen het er ook nooit bij halen... maar ey..ze maken mensen blij...daar gaat het om.. |
jorinde moll heet ze dacht ik
mja tuurlijk is het goedkoop, maar als ze jouw auto een "grote beurt" zouden geven zou je er toch ook wel blij mee zijn? :) |
Citaat:
Tis leuk dat ze even de eigenaars laten denken dat het thema geheel anders is dan ze denken of dat de auto ongelofelijk onder handen is genomen, maar het "licht uit en schijnwerpers erop" ? |
Re: Nederlandse "Pimp my ride"
Citaat:
Ik wil een knalroze metallic beetle met gebroken wit leren bekleding en knalroze tapijt erin woehoe :D en een ravje donkerpaars dat overloopt naar zwart ofzo :). Verder geen thema's ofzo 8| |
Re: Re: Nederlandse "Pimp my ride"
Citaat:
echt schier :d had je vast mooi gevonden :d |
De grote beurt was er volgens mij al voor Pimp my ride hier in Nederland op MTV werd uitgezonden. Maar idd, De grote beurt steekt idd toch wel een beetje af bij Pimp my ride...
|
Mijn auto een grote beurt dan geef ik jorinde wel een grote beurt..
|
gelukkig niet gezien..
vind aan de amerikaanse versie namelijk ook niks aan.. :9 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.