![]() |
Nog maar..
Ongeveer een maandje en dan is het carnaval!! Al zin in? :9
En wat worden jullie? Ik word engel!! |
Ik word gewoon mezelf.. want ik woon in 't hoge noorden en daar hoeft gelukkig niet de gehele stad in gekke kledij, alleen de mensen die daar zelf voor kiezen en bij de carnavalsvereniging zitten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik word prinsje
|
:notgood:
|
Citaat:
|
Dat doen wij hier gelukkig niet :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
carnaval is toch dat feest waar dronken kerels ineens een vrijbrief hebben om aan meisjes te zitten toch? :{ :x :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou kicke carnaval :O :O
Moet je er mee zeg... :{ |
iedereen die dat alles-mag principe gebruikt, doet dat meestal normaal ook.. maar het is wel :no:
het is gewoon wel gezellig meestal! en ik word dit jaar calvé chili saus :z |
ik word een musketier :) en samen met 2 vrienden vormen we dan de 3 musketiers, prachtige kostuums!
carnaval is :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik ben al sinds dat ik geboren ben de stad mee ingesleept omdat we bij een carnavalsclub zitten/zaten ik vier het gelukkig niet meer, ik ga lekker 8 dagen naar Turkije 8-)
|
het ligt eraan volgens mij zijn wij op wintersport met caraval
|
Ik vind het vreselijk stom, en ik heb het wel meegemaakt dus kan erover oordelen:+
|
ik vier het niet meer ... ga liever op vakantie ... dit jaar 8 dagen op vakantie naar Las Vegas :D
|
Ik ga het zeker weer vieren!
ga denk als hoertje :9 |
waarschijnlijk ga ik dit jaar voor het eerst carnaval vieren
|
xlizzx, Misschien kan je samen met Banshee gaan?
|
Citaat:
|
Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gedaan..
Zal ik het gaan doen ofnoh? :o |
Citaat:
Ja wie weet dat ik daar dit jaar weer heen ga. Op zich was het best vermakelijk! |
Citaat:
|
redelijk zin in
ik probeer nog n kippenpak te regelen maar dat wil niet echt lukken dit jaar in elk geval 4 dagen:d eerst nog n leuk feestje de avond voor het begint |
ik 3 dagen en daarna alsnog op wintersport :D
|
Citaat:
edit: Oh nee, daar mag je geen beeltenis van maken.. |
dan ben ik Satan
|
of cupido ofzo..
|
Citaat:
|
my god... ik heb echt een schijthekel aan carnaval :kots:. Ik vind t maar niks al dat bierzuipende volk enzo. Ik zorg er ook voor dat ik met carnaval niet hoef te werken... kga dan mooi thuis zitten en een film kijken ofzo :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.