![]() |
we kennen een hond zo zwart als roet
en bingo is zijn naam
we kennen een hond zo zwart als roet en bingo is zijn naam B I N GO , B I N GO, B I N G O en bingo is zijn naam |
Toehoeen... onze mop een mopje was was hij aardig om te zien, nu blaft hij alle dagen en bijt nog bovendien!
waf - woef - waf - woef - waf - woef - waf - woef |
We kennen een meid zo dik als schijt en klara is dr naam
We kennen een meid zo dik als schijt en klara is dr naam K L A R A, K L A R A, K L A R A en klara is dr naam |
Sjoera, Sjoera is de koffie nog niet klaar ..
|
willie wortel mag niet mee commisaris commisaris willie wortel mag niet mee commisaris commite
|
ANTON ANTON ANTON :+
|
Citaat:
|
Heey buschaffeur we gaan je busje slopen!
Heey buschaffeur we gaan je busje slopen! |
Refrein:
Ik ken een liedje dat veel mensen irriteert! Ik ken een liedje dat veel mensen irriteert! Ik ken een liedje dat veel mensen irriteert! en dat liedje dat gaat zooooo: Refrein 100.000.000.000x |
Citaat:
door paar vriendinnetjes van het zusje van de jongen waar ik bij sliep :no: Kees brand je lamp nog, Kees brand je lamp nog, Kees kom is kieke wie dur is, wie der is.. Het is Ruth, Ruth Ruth, 7 jaar verkering nog geen haar op der k - ees brand je lamp nog, Kees brand je lamp nog, Kees kom is kieke wie dur is, wie der is.. Het is Ruth, Ruth Ruth, 7 jaar verkering nog geen haar op der k |
Haar op je kees hebben :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.