![]() |
openingszin
Ey!
kzien dus ne jonge wa zitte, ma kwil der iet tege zegge ma kweet ni wa:p alé, da is toch zo genant als zijn vriende der bij staan:( ==> afgang kdacht zo iets te zeggen van " ey, oe noemt gij" ofzo ma alé, das zo... op de man af eh! wete jullie nog iets da k kan zegge ofzo? want jah, op da gebied benk ni zo ervaren:p |
Gewoon iets spontaans zeggen, vraag z'n naam en z'n telefoonnummer, of z'n msn..go for it :Y)
|
Hey ook van Aalst zo te zien :wave:
Persoonlijk zou ik niet woorden als aanval gebruiken maar hem eerder eerst laten weten dat je hem leuk vindt. Wat altijd wel werkt is hem recht in de ogen kijken, ervoor zorgen dat het opvalt dat je een oogje op hem hebt. Wacht dan zijn reacties wat af en schiet je er pas dan op. Veel succes. |
ken ik jou niet ergens van?
|
biertje?http://images.fok.nl/s/emo.gif
|
Bij jouw of bij mij ?
|
Citaat:
|
Gewoon lekker los blijven, beetje op een lollige manier zeggen hoe alles gaat enzo :p
|
Ey! kiek ge moe gwoon na zoon boy toestappe, ge weet toch ne? En ge moe gwoon btje babbele over vannallus e nogwa e gwoon btje aan du praat blyve e da kommut echt wel goe boys vinde t kei vet als je t heb over scooters enzo ni beginnu ovr hobbiez ofzow :no: ma ni té lang blyve lulle ovr 1 onderwerp ne anders knappe du boys af en da motte ge ni hebbe nč?
succes |
Citaat:
|
Citaat:
kben ni zo t type da gen probleme eeft om zomar op jonges af te stappe zeh:no: alé, durf da wel ma ast mee myn liefdesleve es ist wa minder ma probleemke, kweet ook wel ni echt veel over scooters ze:p |
Citaat:
en nu in het nederlands... :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon gaan praten. :thumbsup:
|
Citaat:
|
Men zegt: dat zoenen de taal van de liefde is. Zin in een praatje ?
|
Doe eens niet zulke stoute ups
|
Citaat:
|
voor de mannen:
openingszin: Jij hebt een opening en ik heb zin. Voor vrouwen weet ik het niet, maar me neuken? dan heb je ze snel aan de haak :p |
Beetje up misschien ?! Grr
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.