![]() |
sex
Gewoon enkele vragen:
Op welke leeftijd voor het eerst sex, hoelang en waar( in bed ,...). |
uuh..
ik was 16, hoelang? hoe bedoel je hoelang? hoelang zijn piemel was? geen idee :Y) owja het was in bed |
14, cm of 40, in bed
|
Citaat:
:loser: serieus antwoorden is er zkr weer 's niet bij -.- |
16
hoe lang qua tijdsduur? ja joh ik hou altijd mijn stopwatch erbij 8{ en t was in bed :z |
moet nog komen:thumbsup:
|
aan iedereen die niet normaal kan reageren: kan je hier weggaan... :{
ik denk dat het handig is als gastje zijn 'hoelang' vraag even toelicht :p al denk ik dat ie bedoeld of het een vluggertje was of een hele romantische nacht waarin je het 14 keer hebt gedaan ;) bij mij.... 17, lang genoeg :+, waterbed :9 |
ik was 16, lang genoeg (wat je dan ook bedoelt :+) en op een matras op de vloer omdat ie nog geen bed had
|
15 en was wel lang genoeg en het was in bed
|
een waterbed? ouwe snoeperd ;)
13: tentje op de camping uurtje |
yet to come.. eerst een vriendin krijgen :'(
|
Citaat:
|
16, in zijn bed,... lang genoeg, we deden het ineens nog een keer,...
|
Citaat:
|
*wacht nog steeds met hoge verwachtingen* :notgood:
|
eerste keer
Mijn eerste keer was op een fietspad, ergens achter de discotheek, en t was erg beschamend :$ :$
|
17, lang genoeg en in bed
|
16:9, geen idee.. & in mn bedJeO-) :9
|
15,euhh,strandje.
|
Re: sex
Citaat:
je vraagt alleen maar dingen zelf niks te vertellen.. je loopt alles uit andere te melken:loser: |
Re: Re: sex
Citaat:
|
13 op bed en duuurde uurtje ofzo:)
en hij was 16 cm |
Re: Re: Re: sex
Citaat:
|
15, bed, hoe lang.. geen idee...
|
13 , half uur ,onder de douce
|
15, in bed.. maar hoelang het duurde..? geen idee..
|
Citaat:
Hoe kan je nu meerdere keren na elkaar neuken, want eens een man klaarkomt, heeft ie tog geen zin meer? |
niet alleen maar pompen maar ook voorspel (strelen, pijpen etc.)
dan komen we echt wel aan een uur |
Euhm... ik was een jaar of 14/15 (rond mijn verjaardagtijd, vandaar dat ik twijfel). En dat was op een zolder, hoelang weet ik niet want we waren de hele avond al bezig. En tja, met sm hou je het wel langer uit dan in het normale werk.
|
Citaat:
|
kwas 15,, (2e kerstn8,,) was in een disc0theek,, ginge nar buite nar een v0etbal veld,, dus in een duck-out,, (5 min?:|) had dr ietsii meer van verw8:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb met mn ex eens 6 uur lang plezier gehad.. t' is maar net wat je der zelf van maakt heurr :z |
Citaat:
July 6, 1988 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.