![]() |
eng?
Het is wel grappig, Het is geloof ik een spel gebaseerd op de film geloof ik. Maar ik vond het al eng toen ik naar de keuken ging :$
Echt een hekel aan thrillers en alles wat er op lijkt. Dan durf ik echt serieus de trap niet meer op als het donker is :D:$ klik hier voor t spelletje: http://www.thegrudge.nl/main.html |
ik ga in elk geval de film ook maar eens bekijken:Y)
|
ik deed het spiegeltje open in de badkamer, vet eng. :Y)
niet dat er iets gebeurd maar daar gaat het niet om hehe <edit> ik zag wat bewegen, hartaanval en kruisje geklikt. ;p </edit> |
Ik ben eigenlijk wel weer beniewd. Ben alleen bang dat ik weer teleurgesteld zal worden zoals bij The Ring. Daar was echt helemaal geen fuck aan. Aan de andere kant zit nu Sarah Michelle Gellar nog in de film :thumbsup:!
|
jeh fijn nu ben ik dood:z
|
omfg fucking mietje ben ik
nu ben ik te schijterig om die film te gaan kijken ;p |
Koptelefoon is geen aanrader.. Wel apart, geen aanrader!
|
hehe vin hem wel geinig.. wil hem zeker wel een x zien..
met The Ring was ik ook teleurgesteld.. von hem weinig aan, mede doordat ik hem met mijn neef uit Rome in Rome heb gekeken en dus Italiaans met Engels ondertiteld had :( |
ik heb hier geen geluid aan, dus t'is niet zo eng hier :o
|
vind het soort spel niet echt voor mij ... hou niet zo vna dat geklik
|
oooooooh daar kan ik helemaal niet tegen.. kruisje _0_
|
Ik open het niet eens meer :D
|
was best spannend..... ben toch maar ff goed in me stoel gaan zitten toen ik naar boven ging, de badkamer was vooral spannend :yes: :x
|
Ernstig :| Ik ben zo`n mietje... maar wil wel naar die film, gewoon de uitdaging 8)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.