![]() |
yeaaaay!
eindelijk geen maandag meer
jezus wat een * dag was dat zeg! 6.45 op en zometeen weer 6.45 op. Gelukkig ben ik woensdag vrij om bij te komen. |
wejow je moet zometeen weer opstaan :+
ik begin pas woensdag met school :o gelijk die harde 6:00 opstaan |
gvd mazzelaar 8|
|
Citaat:
|
Pfft wat een tijden om op te staan joh...:huh:
|
:z 6:45 opstaan.. lol wat vroeg zeg...
ga maar eens 5 dagen 5:45 opstaan ;) |
dinsdag is ook een kutdag. is gewoon een dag van niks8)
|
bluhhh :o
|
vandaag moest ik er om 7.00 uur uit en morgen mag ik weer lekker uitslapen zoals normaal ... :D
|
2 dagen om 7.15 eruit met een gaten rooster... damn... zit nu al weer een tijdje thuis en mag dadelijk nog terug voor een blokuur wiskunde 8|
morgen uistlapen tot 8.15 8| |
ik ben echt net wakker. ik kan gewoon niet vroeg slapen. morgen 6:00 op, volgens mij gaak maar 1 uurtje slapen ofzo >.<
|
Citaat:
|
moet ik morgen toch ook naar school :'( niks uitslapen.... half 10 op school :( das dan om 7.30 opstaan, iig stukke beter als 6.45
|
Citaat:
ga jij maar eens iedere dag 3 uur slapen en 4 uur op, dan praat je wel anders |
Citaat:
|
Verrassing! volgende week weer een maanday :thumbsup:
|
Elke dag kut dag 8|
Morgen dan wel eerste 3 uur vrij , en 2 tussenuren :9 maar toch. |
Morgen weeral om 07.00u opstaan :( of 07.15u ten laatste.
Maar maandag en dinsdag zijn allebei rotdagen! Vanaf woensdag beginnen de leukere dagen van de week :p;) |
Citaat:
|
lekker is dat, geen rooster hé? Maar toch wel tievus drukke dagen weer op school. Slechte begeleiding af en toe :no: Vooral nu alle docenten geen tijd hebben omdat ze het te druk hebben met de projectjes van de 1e jaartjes. phuuuu :+
Ach, is ook wel weer lekker :7 En de komende 2 perioden worden gelukkig wat rustiger :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
pfuuu bitchess
22:11 met de trein naar me werk 22:30 op t station 22:30 tot 22:45 een stuk flink doorlopen naar de zaak 23:00 aanvang dienst 23:00 - 08:00 dienst alleen maar lopen lopen lopen en nog opletten ook 0800 - 0815 lopen naar t station 08:35 trein 09:00 in huis en dat de hele week |
07.30 opstaan
08.20 begin stage 17.00 einde stage 17.20 thuis en dat de hele week:+ |
maar nu is het
WEEKEND |
ik moet nog n dik half uur:(
|
ik heb van woensdag 14.45 tot donderdag 16.15 op stage gezeten.. toch wel weer lang genoeg voorlopig 8)
dinsdag weer 8-) |
ik sta als ik om half 9 op school moet zijn om kwart over 7 op en ben er om 8 uur, en maandag vnd ik geen kutdag, donderdag is een kutdag GVD tot 10 voor 4 les enb nog engels en alle andere baggervakken ook:[ :@
|
phuu. elke dag van 9 tot 17.00 op school gezeten, en alleen 1 uurtje spaanse les gehad :z
|
Citaat:
|
Citaat:
volgend weekend weer werken :+ dus ik geniet er nu wel van :7 beetje huiswerk, morgen komt zusje op bezoek gaan we samen oppassen op nina :love: en voor de rest lekker rustig aan doen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.