![]() |
eten bij oma..
vorige week zei ze dat ik vandaag hamburgers bij der kreeg (we eten elke dinsdag bij mijn oma, omdat mijn ouders tot half 6 werken), dus ik bel der net..
IK: Hallo Zij: Heej piepensnijer ik: vanavond hamburger he? zij: Ne, boerenkool, vind je ook best lekker ik: klopt, dan eet ik volgende week wel hamburger zij: Na ok, ik maak het zo wel voor je ik: ooo dankje, hou je nog wel van me? zij: ja, dat is het hem juist, sufferd Leuk he? |
Aardige oma idd...
Maar waarom kook je zelf niet dan?? |
Citaat:
ik en koken... heb 1 x in mijn leven gekookt.. Met de vetpan welteverstaan en toen ik de vetpan heb laten omdonderen heb ik me voorgenomen om nooit meer te koken oid... maar daar komt wel verandering in hoor, mijn pa is van plan me het huis uit te trappen :no: |
Wat heb je misdaan? :aai:
|
Citaat:
|
Zie het probleem niet als ze jouw kamer betalen.:9~
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dat om 10 euro te besparen cq. te winnen! Ik ben blij dat het bij mijn ouders niet zo is gegaan. Ik vind het gewoon best lekker om thuis te zijn en mijn ouders vinden het ook prima als ik thuis ben!
|
Ik vind ook niet dat je ouders voor eeuwig hoeven te wachten tot je eens ophoepekt hoor, je hebt van die mensen die echt tot in de eeuwigheid bij hun ouders blijven :huh: .
Ik heb net trouwens kokend water over mijn fikken gegooid. Ook niet zo'n goed idee. |
Citaat:
echt leer koken.. voordat je later zo'n vader wordt die alleen eitjes kan bakken en die zelfs nog laat verfikken... |
Citaat:
|
Citaat:
Een moeder die alleen eitjes kan bakken en zelfs dan nog de boel laatverfikken is echter geen bezwaar right? :$ :* |
Citaat:
Eten doe je elke dag.... dus dan mag je er ook wel verstand van hebben hoe je het moet bereiden , weten wat lekkere combinaties zijn en wat niet te vreten is.... en natuurlijk ook hoe je de meeste vitaminen in voedsel houdt enzow... je hebt van die mensen die leven op magnetron maaltijden... lekker simpel.. je hoeft niet te koken ofzow... maar het smaakt ook 10 keer slechter dan als je het zelf klaarmaakt en of het gezond is wat je allemaal in de magnetron stopt? als je alleen maar eitjes zou kunnen bakken als je moeder was... dan zou ik je eerlijk gezegt een 'slechte' ouder vinden :] maarjah.. niet iedereen vind koken leuk... maar ik ben van mening dat als je leert lekker te koken, dat je het ook leuk gaat vinden :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt ook gezong eten zonder dat je kunt koken hoor :9 als ik voor mezelf moet zorgen vreet ik gewoon een zak sla leeg, works for me :*
|
Ik bestel wel een pizza
|
Citaat:
tijdens de examens heb ik ook geen tijd om te koken (en ben ook beetje te lui daarvoor dan). dan leef ik ook op broodjes, spaghettisaus van mama en rauwe groenten :p |
Koken is voornamelijk een kwestie van timing, als je dat onder controle hebt is er in principe weinig wat fout kan gaan.
|
Ontopic:
LIeve oma :yes: :love: Ik heb ook een super oma, een oma die mijn allstars aan doet en ze wel wilt hebben.. :9 en oma die Bruce Springsteen wel 'koel' (ik quote haar) vindt..:loser: |
Citaat:
|
Mijn oma belde net ook:
"Ja met je oma, ik moet voor volgende week nog een boek lezen voor mijn boekenclubje maar daar heb ik geen zin in.. kun je even een uittreksel voor me downloaden?" :loser: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
mijn oma vind het heerlijk om pizza te eten dus gai k elke donderdagavond naar dr toe om pizza te eten ... |
Mijn oma is ook modern! Ze heeft binnenkort een computer met internet ( lees: Computer had ze al :p ), een scooter, op haar 60ste liet ze nog een tatoeage zetten ( I'm not jokin' ), en een mobieltje :D
maar ze is wel heel lief :yes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.