Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Drink/rook je (veel) en/of gebruik je drugs & in hoeverre past dit bij je lifestyle? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51574)

biffyclyro 12 January 2005 17:14

Drink/rook je (veel) en/of gebruik je drugs & in hoeverre past dit bij je lifestyle?

zie titel.

ik zuip en rook lekker veel en heel soms blow ik of gebruik ik een onschuldig pilletje (geen harddrugs :nono: ) maar ik vind niet zoveel aan drugs!

tja en of het bij mn lifestyle past?
ik weet niet zo goed wat ik daarover moet zeggen want dan ga je al snel in hokjes praten.. maar who cares?
bij concerten hoort er gewoon standaard een glas bier en sigaretten bij, al minder ik er vaak in in kleine zaaltjes omdat ik al meerdere keren ben flauwgevallen O-)

enne wat drugs betreft: daar hoef ik weinig over te zeggen omdat ik het pas.. 5 keer ofzo heb gebruikt :)

oja en ik ben sinds 24 december koffieverslaafd :thumbsup:

kreej-z 12 January 2005 17:50

ik drink eigenlijk alleen in het weekend een glaasje wijn of een mixje ofzo, meestal tussen de 2 en 4 glazen alcohol per avond, dus das niet overdreven veel :) verder heb ik nog nooit gerookt of welke drug dan ook gebruikt, allebei ook nooit geprobeerd...
ik heb er gewoon geen behoefte aan eigenlijk, het lijkt me namelijk helemaal niet lekker en t stinkt. Maargoed, of t bij mijn lifestyle past weet ik eigenlijk niet? ik ben vrij "gewoontjes" denk ik, en dit gedrag is ook vrij normaal toch? denk wel dat t past :+

Sanne 12 January 2005 18:03

Ik drink regelmatig een biertje en blow heel soms. Past het bij mijn lifestyle??Uhm blijkbaar wel

BaByMaN 12 January 2005 18:50

Ik rook NOOIT, en zal ook nooit gaan roken.. ik vind 't smerig, het is zonde van je geld, 't is slecht voor je gezondheid en ik heb al suikerziekte dus dan zou roken nog erger zijn! drugs neem ik overigens ook niet, maar dat is wel gezonder ;) (soft drugs dan)

Drank neem ik eigelijk alleen op feesies of als ik is een keer met me mate naar de kroeg ofzo ga..

Past wel bij me levensstyle.. weet niet waarom :Y)

appelshampoo 12 January 2005 18:58

Ok, stom maar ik rook weer :$ wel een stuk minder en ik ga weer stoppen.

En jah, drugs ik blow alleen, ik ben bang om de controle over mezelf te verliezen als ik ga slikken, snuiven of spuiten. Ik blow alleen in het weekend tegenwoordig.

bier, alleen na het werk en in het weekend en soms witte wijn of andersoortige drank

En het past blijkbaar bij mijn lifestyle want het is zo, dat betekend niet dat ik alleen maar met stoners enzo omga want een deel van mijn vrienden is straight-edge.

trouwens ook een goed moment voor een anekdote; laatst op 1 of ander hardcorefeestje; zo'n gast met dikke kruizen op zijn hand, zie ik toch een flesje bier in zijn hand, kijk ik beter: amstel malt :Y)

biffyclyro 12 January 2005 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo

trouwens ook een goed moment voor een anekdote; laatst op 1 of ander hardcorefeestje; zo'n gast met dikke kruizen op zijn hand, zie ik toch een flesje bier in zijn hand, kijk ik beter: amstel malt :Y)

omg dat is zo ernstig :zzzz

frox 12 January 2005 21:00

Citaat:

[i] amstel malt :Y) [/b]
8) hihi

Ik drink graag een biertje. Maar ik drink nooit alleen dan heb ik er niet echt trek in ofzo. Ik ben meer een gezelligheids drinker ofzo :? En drink ook nooit echt (te) veel, alleen met oud en nieuw dan :d Verder nooit geexperimenteerd met hard/sofd drugs. Past ook wel bij mn lifestylo (y0!)

bruggi 12 January 2005 21:15

Ik rook niet & dat past bij me.

Drink wel alcohol, best wel regelmatig, mede doordat ik in de horeca werk, het is al snel een gewoonte geworden na t werk ff te blijven hangen en een paar rosétjes te drinken, of waar ik dan ook trek in heb die avond. Daarnaast ga ik ook veel uit en dan drink ik ook meestal wel alcohol, maar heeeel zelden te veel.
Overdag drink ik eigenlijk nooit alchohol, misschien hooguit incidenteel een biertje/wijntje op een terrasje in de zon. Ik heb mensen in mijn omgeving die de hele dag door aan de zuip zitten, dat vind ik echt een beetje triest.

Als ik vind dat ik de laatste weken te veel alcohol heb gedronken (dikmakerrr :Y) ) ga ik ff een paar avondjes aan de icetea/tonic oid ;).

Drugs heb ik nog nooit geprobeerd en ook absoluut geen behoefte aan, dit vind ik ook totaal niet bij mijn lifestyle passen. Ga ook eigenlijk niet met mensen om die drugs gebruiken in welke vorm dan ook (niet bewust zo gekozen maar blijkbaar trekken die mensen me niet zo).

Banaan 12 January 2005 21:32

ik rook niet en gebruik geen drugs :o roken is laatste jaren steeds meer een afkeer geworden. en drugs doe ik gewoon niet, heb ook niet echt behoefte om et te proberen :+ vrienden gebruiken wel, alleen ik doe niet echt mee. er zijn ook vrienden van vroegah die nu hard drugs gebruiken maar dat zijn verhalen en die zijn nu ook allemaal underground verdwenen :p

alsik alcohol drink, drink ik alleen bier, en dan gewoon 1 flesje :o soms wat meer. verder geen sterke drank ofzo :+

past goed bij mn lifestyle ja 8-)

Ancalagon 12 January 2005 21:42

Een biertje op zn tijd houd ik erg van, en met vrienden of uitgaan ook eigenlijk vrij veel
Roken wordt steeds aanlokkelijker maar ik rook nog steeds niet
Blowen doe ik ook wel zo nu en dan, omdat ik dat erg prettig vind, en aan andere drugs heb k me nog nooit gewaagd.
Koffie drink ik ook graag, en ik heb net nog een kopje gedronken!

Ik heb geen idee of dit bij mijn lifestyle past

PFP 12 January 2005 23:15

Ik rook niet, heb zelf nog nooit gerookt, omdat ik er gewoon geen behoefte aan heb om aan een filtertje te zuigen om dan een afvalstof binnen te krijgen. Drugs gebruik ik ook niet en ik ken ook niet veel mensen die het wel gebruiken, ook geen behoefte aan.

Mensen die zeggen dat ze niet roken maar wel blowen zijn behoorlijk hypocriet :+

Ik drink wel regelmatig en dan vooral bier, iedere avond thuis wel een paar flesjes en als je bij ons thuis bent kan je altijd een biertje krijgen. Als ik uitga dan drink ik redelijk zo ongeveer 10+ glazen, naja ligt eraan of het leuk is daar. Het neemt voor mij de stress wat weg en ik voel me wat fijner als ik een paar biertjes op heb
Daarnaast drink ik ook wel eens rode wijn, aangezien mijn familie dat "veel" drinkt.

Impressions 12 January 2005 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Mensen die zeggen dat ze niet roken maar wel blowen zijn behoorlijk hypocriet :+
Onderbouw het eens, zo nodig in een nieuw topic?

Ontopic ( 8) ) : Ik ben nu 2 maanden van alle drugs behalve nicotine af, ik vind dat het nog niet helemaal bij me past omdat het zo wennen is, maar het begint al meer op me te lijken :)

LexS 13 January 2005 01:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi

Drink wel alcohol, best wel regelmatig, mede doordat ik in de horeca werk

Zelfde. Elke avond na het werken gaat de baas eerder weg en dan gaan wij nog door. Meestal gaan we ook naar de kroeg naast ons om te darten en drinken dan ook. Eigenlijk vind ik dat ik meer drink dan eigenlijk hoort maar dat komt voornamelijk omdat we na het werken standaard veel gaan drinken. Maar ik ben meestal de eerste die stopt en aan de cola gaat dus ten opzichte van mijn collega's en vrienden valt het mee maartoch. Je kunt niet weinig genoeg alcohol drinken O-) .

Roken... nooit gedaan, ga ik niet doen ook. Ik sport heel erg veel en vind roken er zeker niet bij passen (alcohol eigenlijk ook niet). Roken past ook niet bij mij persoonlijk denk ik.

Blowen 1x gedaan en vond het zo dom dat ik het nooit meer ga doen. Ben liever goed dronken dan licht stoned...

Stevie 13 January 2005 11:32

ik drink wel regelmatig op feesten met uitgaan enz. gewoon wat bier kan toch niet al te veel kwaad 8) (soms wel de dag erna maarja) ik denk dat het wel bij mij past.

ik heb wel ooit gerookt alleen ik doe het dus niet meer. vind dat het ook niet bij me past :x drugs heb ik nog nooit gebruikt. ik zeg niet dat ik dat nooit ga uitproberen, voorlopig blijf ik nog ff clean.

ViveLaFète 13 January 2005 11:48

In het weekend drink ik wel , maar niet altijd.Als ik drink is het meestal wel behoorlijk veel maar dat kan wel meevallen.
Ik rook , ik vind het heel erg van mezelf maar het is nu eenmaal zo(ondertussen ook al vier jaar:$ )
Ik blow iedere dag(1jointje) en in het weekend dan wel meer.
Pillen neem ik op grote feesten en op festivals,maar de laatste twee feestjes heb ik niets genomen.
speed heb ik twee maal geprobeerd maar gebruik ik niet.Het heeft al veel te veel mensen die ik ken in een negatieve zin veranderd.
Coke heb ik eenmaal gerookt en eenmaal gesnoven,maar daar heb ik niet overdreven veel van gemerkt.
En ik weet niet of zoiets bij iemand kan passen.

Eelcotje 13 January 2005 12:06

Ik drink graag, en ook wel eens een biertje als ik alleen ben. Lekker relaxed.

That's alllllll
En zo vind ik het ook horen eigenlijk :+ :*

Ancalagon 13 January 2005 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Blowen 1x gedaan en vond het zo dom dat ik het nooit meer ga doen. Ben liever goed dronken dan licht stoned...
dan moet je eens proberen goed stoned te worden

nevaeh1987 13 January 2005 14:51

Ik drink heel weinig, maar dat is meer omdat ik het (meeste) niet lekker vind dan dat het niet bij me past.

Ik rook niet, blow niet, en gebruik ook geen drugs. Ik vind een rooklucht om iemand heen nog erger dan té veel aftershave :no:

Joeltja 13 January 2005 15:32

in het weekend lust ik best een paar biertjes, maar echt nie veel, meestal met 2 of 3 per avond al meer dan genoeg...

verder helemaal nix geen roken of drugs, ik heb der echt een hekel aan, overgrote deel van mn vrienden roken wel, mn 2 broers ook, dus ik vin dat ik het best netjes volhoud..:)

maar kdenk voor de rest wel dat het bij mijn life-style past...

biffyclyro 13 January 2005 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon

Ik heb geen idee of dit bij mijn lifestyle past

en ik had nog wel zulke grote verwachtingen van je antwoord :'(

Atjeuh 13 January 2005 16:34

Ik rook niet en gebruik geen drugs, ben ook niet vanplan het ooit te doen ofzo.
Ik drink wel, met uigaan en feestjes etc. Soms wel eens wat te veel maar dit komt niet te vaak voor.
Dit past wel bij mijn lifestyle

Ancalagon 13 January 2005 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
en ik had nog wel zulke grote verwachtingen van je antwoord :'(
past het bij mijn lifestyle?

Raspberry 13 January 2005 16:59

ik rook en blow niet, ook nooit gedaan..
andere drugs ook niet, en drinken doe ik maar soms en dan ook niet veel.
gewoon geen behoefte aan..
en ik vind het wel bij me passen ja ;p

x-lizz-x 13 January 2005 17:23

Ik rook en drink in het weekend..

Ik ben lang gestopt met roken maar toch is de verleiding heel groot.. Ik zou niet weten waarom.. zal de nicotine wel zijn :9

Ik drink alleen als ik uitga en dat is het meestal witte wijn of een mixje maar ook niet teveel.. Ik hou niet zo van dronken mensen..

AMF 13 January 2005 20:40

Ik drink graag een biertje :9 Heb nog nooit gerookt of geblowd, maar niet uit principes ofzo. Ben gewoon erg braaf O-)

The Phit 13 January 2005 20:46

alcohol met uitgaan en in weekend :)
En in de kroeg wil ik nog wel eens een peukje mee roken. Ik bekijk het maar zo: liever dood van me eigen rook dan van die van iemand anders ;)
En drugss? tja, laatste keer dat ik 2 jointjes rookte was ik zo naar de klote gegaan dat ik daar echt geen zin meer in heb :Y) Dat is ook alweer 3 jaar terug ofzo 8)

oja, past wel bij me. :z

biffyclyro 14 January 2005 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
past het bij mijn lifestyle?
nee want je denkt dat je stoer bent met je bieah en kretek of whatever terwijl je een mietje bent!

en niemand snapt dat deel van de vraag en daarom antwoordt iedereen maar dom met "ja past wel bij me :z"

Ancalagon 14 January 2005 13:51

Citaat:

nee want je denkt dat je stoer bent met je bieah en kretek of whatever terwijl je een mietje bent!

en niemand snapt dat deel van de vraag en daarom antwoordt iedereen maar dom met "ja past wel bij me :z"

ja maar het feit dat ik een mietje ben kan ook wel botsen met mn lifestyle dusss

Ik snap dat deel ook niet

BlackTurtle 14 January 2005 15:40

biertje, s'avonds na t werk 1 of 2 mezelf een beetje aangewend en t is ook lekker als je net klaar bent moe voldaan om dan een biertje te drinken , relaxed.

jointjes vaak als ik s'avonds op vsite ga bij vrienden word er wel een joint opgestoken rustig filmpje kijken of dom auwehoeren.

harddrugs, wel veel gedaan, nu nietmeer, zo HEEL af en toe 4x in t jaar ofzo op feestje of iets dergelijks msschien wat sos maar verder niet, je krijgt geen pil mn lijf meer in brrr.

en of t bij mn lifestyle past, ik denk het wel.

rustig , relaxed, met soms wat extremen.

@biffy, '' een onschuldig pilletje ''

wat voor pilletjes dan?

AmbyPur 14 January 2005 16:16

ik rook niet.. nooit wat geprobeerd ook. vind het sowieso al een nare lucht en ik ben bang dat als ik ooit nog eens probeer dat ik over mn nek ga ofzo :+

drugs doe ik ook niet. ik ben wel eens nieuwsgierig hoe het nou is om stoned te zijn :d maar ik wil niet roken. pillen e.d. denk ik al helemaal niet aan. kwil nog wel eens spacecake ofzo om het toch maar eens te proberen :p

en alcohol tsjah, paar jaar terug dronk ik met het uitgaan vaak wel aardig wat. dat is nu veel minder (zowel mate van uitgaan als mate van alcohol gebruik) maar nu drink ik thuis ook regelmatiger, samen en lekker wijntje bijv.

Citaat:

Drink wel alcohol, best wel regelmatig, mede doordat ik in de horeca werk, het is al snel een gewoonte geworden na t werk ff te blijven hangen en een paar rosétjes te drinken, of waar ik dan ook trek in heb die avond.

nu je het zo zegt herken ik dat ook wel.. ik heb ook jaren in de horeca gewerkt en dan namen we na het werk ook vaak een glaasje. dat is er nu ook niet meer bij.

we hebben toen zelfs eens een soort info ochtend(!) gehad waar we allerlei soorten drankjes (voornamelijk de duurdere) geproefd hebben :d dus een slokje ofzo he, niet dat we om 10 uur sochtends lazerus waren 8)

chica 14 January 2005 16:21

Ik drink wel, maar ik merk de laatste tijd dat als ik wat meer drink en langer wakker blijf nogal last krijg van mijn lever(al een tijdje beetje problemen mee), dus drink ik liever ook niet zoveel als ik wel gewoon ga slapen en er weinig van merk, vind het een beetje gevaarlijk.

Verder rook ik niet, nooit gedaan, gebruik geen drugs, en ben het ook niet van plan:)

bartje518 14 January 2005 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
Ik rook en drink in het weekend..

Ik ben lang gestopt met roken maar toch is de verleiding heel groot.. Ik zou niet weten waarom.. zal de nicotine wel zijn :9

Ik drink alleen als ik uitga en dat is het meestal witte wijn of een mixje maar ook niet teveel.. Ik hou niet zo van dronken mensen..

Liset toch :no:

Ik rook niet, en gebruik ook helemaal niets van drugs.

Wel ben ik verslaafd aan koffie. Ik ben niet te genieten voordat ik koffie heb gehad 's morgens (vraag maar aan mijn sociale omgeving 8)). Verder drink ik minimaal 3 avonden in de week alcohol, meestal bier, maar soms mixjes (wodka-redbull). Bier drink ik niet meer zoveel als eerst, want dat liep echt de spuigaten uit. Nu hooguit 20, 25 pilsjes per avond..

ViveLaFète 14 January 2005 17:46

Citaat:

Ik niet:+

annomeisje 14 January 2005 18:16

Het enige wat ik doe is soms lijm of wasbenzine snuiven, het is lekker en leuk en niet zo heel erg gevaarlijk.
Voor de rest is er niks wat ik gebruik aan drugs.

BlackTurtle 14 January 2005 18:40

niet zo gevaarlijk, proest, laat me niet lachen joh, tuurlijk is dat wel gevaarlijkm, heb jij jezelf serieus aangepraat dat dat zonder risico's is?

nou dan is dat dus net het gevaar in lijm/wasbenzine t breekt hersencellen harder af dan wat dan ook:yes:

The6thgate 14 January 2005 19:07

op n avondje uit zit ik zo rond de 10/12 biertjes schat ik.

buiten dat rook ik niet en gebruik ook geen drugs.

past wel bij mn lifestyle:)

annomeisje 14 January 2005 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
niet zo gevaarlijk, proest, laat me niet lachen joh, tuurlijk is dat wel gevaarlijkm, heb jij jezelf serieus aangepraat dat dat zonder risico's is?

nou dan is dat dus net het gevaar in lijm/wasbenzine t breekt hersencellen harder af dan wat dan ook:yes:

Ach, joh. Dat is bullshit. Moet je zien hoe mensen zich gaan gedragen met harddrugs, alcohol (en ja dat is ook harddrugs, i know) enzo. met lijm en wasbenzine word een mens niet zo gek :) .

BlackTurtle 14 January 2005 20:12

misschie niet meteen na gebruik meid, maar op termijn is dat van jou erger.

maar ga er lekker mee door joh!

PFP 14 January 2005 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Bier drink ik niet meer zoveel als eerst, want dat liep echt de spuigaten uit. Nu hooguit 20, 25 pilsjes per avond..
Hoeveel dronk je eerst dan op een avond uit?

bartje518 14 January 2005 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Hoeveel dronk je eerst dan op een avond uit?
Toch wel wat meer. Maar dan via pitchers, je weet wel, van die 2 liter-kannen, maar dat werd onbewust veel te duur :no: En daarnaast merkte ik aan mezelf dat ik dan mezelf niet meer was. Nu drink ik rustiger, en merk dat je je dan toch een stuk prettiger voelt (vooral de dag erna ook :+)

Banshee 14 January 2005 20:48

ik drink wel es wat maar niet ect veel, ik rook niet en heb het ook nooit gedaan, net als drugs gebruiken

aefax 14 January 2005 22:37

ik drink niet echt vaak, maar als ik drink ben ik meestal wel van de kaart :+ roken doe ik alleen in het tussenseizoen, heeft namelijk nogal een vrij grote invloed op mijn conditie en af en toe een jointje lust ik ook wel, maar ook alleen maar in het tussenseizoen..van zwaarder spul blijf ik af

The Phit 14 January 2005 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Toch wel wat meer. Maar dan via pitchers, je weet wel, van die 2 liter-kannen, maar dat werd onbewust veel te duur :no: En daarnaast merkte ik aan mezelf dat ik dan mezelf niet meer was. Nu drink ik rustiger, en merk dat je je dan toch een stuk prettiger voelt (vooral de dag erna ook :+)
je was waarschijnlijk gewoon op weg alcoholist te worden zeker, daarna in een afkickclinic gegooid? ;)

bruggi 15 January 2005 00:45

joh bart 20a25 per avond is best veel hoor :o

AmbyPur 15 January 2005 11:00

Citaat:

ik wil zeggen, ligt dat aan mij of... :o

BlackTurtle 15 January 2005 12:10

ik kan me de tijd nog herinneren dat ik een krat bier opdronk:$

Alpha 15 January 2005 20:50

ik zuip alleen een lekkere hoeveelheid. Ik weet hoeveel ik ongeveer kan hebben dus houd ik maar daar ook een beetje aan ... verder past het wel bij mn lifestyle ... gezellig zuipen maar niet te veel

L_angeldc 16 January 2005 11:42

Citaat:

ja ik dacht ook al van :o

Saarah 16 January 2005 17:12

Roken doe ik zo goed als niet, alleen heel af en toe als ik er écht behoefte aan heb.

In de week drink ik normaal gezien niks van alchohol, en in het weekend hangt het ervanaf waar ik zin in heb :). Vrijdags kan het gebeuren dat ik een hele avond witte wijn drink (of witte porto :9), of misschien wel de hele avond Pepsi Max, of af en toe een wijntje of een Kriek, of een biertje. Hangt er dus echt wel vanaf :)
En zaterdags werk ik er (in den Hosp dus = café van m'n vader), dan hangt het er ook vanaf waar ik zin in heb :), en hoeveel volk er is. Als het drukker is drink ik meestal alleen maar Pepsi Max of een Kriek of een biertje, als het dan wat minder druk wordt drink ik meestal wel een wodka-orange, of meerdere :)

Euh en ja ik denk wel dat het bij m'n lifestyle past :p

appelshampoo 16 January 2005 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxxSarahkexxx
*knip*
En toch vind ik dit een niet normale ontwikkeling, kinderen van 14 die al wodka drinken met goedkeuring van de ouders.. ik geef eerlijk toe ik was niet een braaf meisje dat op haar 14e nog nooit alcohol had gedronken, maar ik dronk zeker niet elk weekend en dan ook niet in de hoeveelheden die jij beschrijft.. hmm.. ben ik nu een braaf burgertrutje of zijn er meer mensen die dit zo zien?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:35.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.