![]() |
Mieke de Boer--Playboy
Foto's van de Dartster Mieke De Boer uit de playboy...
ik weet niet of ik het hier mag posten... laat het me ff weten... maartoch diegene die ze toch wil zien stuur even een PM voor de URL |
wacht nog ffies kun je in het mannenforum :z
|
kvind het trouwens wel een originele manier om een goede eerste indruk te maken :d
al denkt waarschijnlijk iedereen bij je avatar en plaatsnaam ook aan iemand anders 8) |
Ja, dat is gewoon Ar-Tuur.. Wat een smerige streek om net te doen of ik dat ben.. ;).
Rustig joh, is gewoon een vriend van mij.. Prima eerste indruk Michel'in |
tjah...
ben ook via hem hiergekomen:P maarjah... GRAAFSCHAP FANS!! haha moet nog ff andere ava zoeken en dan komt er een andere... maar ik mag de url hier niet poste?? @BAzzzzz haha leuke hoor die Michel'in hahah ik zie je snel basje !!! |
Kijk even op deze site!
|
het mag niet nee
maar ik ben wel nieuwsgierig dus post hem maar dan ga ik koken kom ik terug OOOOOOH BAH VIES en dan haal ik hem weg ok? |
Waarom noem je mij een hoer Michel? ;)
|
heb je een berichtje gestuurd
AmbyPur |
Lekkere chick, 25 jaar, mooi naakt lichaam, vrijgezel, inmiddels veel geld.
Ik ga ff een belletje doen :p oja VK is een beetje langzaam ze staan ook wel op Jaggle. |
ik mag ze niet posten en hij zet ze hierneer :9 hahaha
(psst.. ben goed in eerste indruk maken... hahah:? @ bazzemans... waar zie je dat staan dan???? hehe je weet dat ik niet best ben in snel typen heheh:9 |:( |
relaxed :7
|
PM es ff een URL :yes:
|
Kijk dan gewoon op http://www.jaggle.nl/!
|
Dit wordt alleen gedoogd op het mannenforum. :+ De rest van het forum is te jong, al die 12-jarige kindjes enzo. :D
Overigens, is die gelekte foto van Inge Schrama ook al bekend bij jullie? Die is pas lelijk. :notgood: |
Minder fijne foto's van Inge inderdaad. Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen, maar ja die jongen heeft nu eenmaal nog geen toegang tot het mannenforum.
|
Citaat:
|
ik heb die foto's van inge niet gezien :9
En die foto's van mieke de boer zijn wel mooi maar ik heb wel eens mooiere gezien.. |
yeps :O
komt later wel :Phaha |
Citaat:
|
Citaat:
Dan duurt de poll ineens korter :p |
Citaat:
|
haha :D
alvast bedankt bas :D haha!! zie jullie snel op het mannenforum... nou...:? 3 maanden... is eingelijk best wel lang:( :p |
Citaat:
|
Citaat:
achjah.. ik kom er vanzelf wel ... hahah... :P |
al gezien op flabber
ik word er niet echt opgewonden van |
Ik vind haar wel leuk, ze is toch met Bas Muijs (soapie)?
|
Omg, wist niet dat ze zo lelijk was :x 8| :rolleyes:
|
zet die fotos van inge schrama dr ff op dan
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Heb de playboyfoto's trouwens nog niet gezien... als iemand de link naar mij wil pm-en? :) Ben wel nieuwsgierig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooiere foto's dan georgina verbaan
vind ik :+ |
hm k'vind haar niet zo mooi:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, als je tegenwoordig een aardig peiltje kunt gooien, blond bent en een week lang in een programma wat open deuren intrapt dan sta je al op de playboy tegenwoordig. Ze is te mager vind ik trouwens :o
|
Waar blijft die link nou kampie :P
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=51588 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigelijk vind ik ut nie egt een geil wijf..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nu gaat het nergens meer over :9
|
ik vind ze niet mooi
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.