![]() |
wie is er bang om later kaal te worden
op je kop dan :o
|
t boeit me eigenlijk nix, je kant tegenwoordig toch voor een paar flappen kopen met zon behandeling, en die worden ook steeds goedkoper dus jah.... nothing to worry about :)
en je hebt ook nog levensecte pruiken ::thumbsup: |
ik vind het niet erg hoor :p alleen een gast heeft een hele fucking trauma op school gehad vandaag (N)
|
Kaal is stoer :7
|
prachtig bedacht :D :thumbsup:
ik ben er ook niet echt bang voor nee, en anders.. lang leve de pet :7 |
weetje..
ik moet echt altijd lachen als ik een reactie of een topic van je lees omdat ik je voorstel met je stem die dat zegt.. maar goed ik ben ontzettend bang voor kaalheid :+ |
Als meisje ligt dat natuurlijk wel anders ... ik heb wel lange haren, dus 't zou wel wennen worden ...
Maar de laatste tijd is mijn haar wel serieus verdund ... *begint te vrezen* |
ik word nooit opvallend kaal
|
ik weet niemand in mijn familie die kaal is :o. Als ik kaal zou worden moet ik maar verhaal gaan halen denk k :+
|
Citaat:
|
Neuh, het zit in de familie dus de kans is groot dat ik later ook wel kaal wordt. Maar goed... desnoods zet ik een pet of een hoedje op, so don't worry be happy. 8-)
|
bij mij begint het al:z :+
|
Citaat:
en sinds robben bekend geworden is begint kaalheid mode te worden :o |
mwha kaal... me ene opa van 76 had nog een hele volle bos haar dusse :p
en me pa ook, en me ma ook nog :) |
Ten eerste: Kaal is SEXY!!!!
En ik ben er niet bang voor.. Ik heb heeeeeeeeeeeel dik haar en mijn ouders ook allebei nog.. :) |
Nou..
Mijn Opa was op zijn 23e al kaal... en ik kan ook niet zeggen dat me vader erg veel haar heeft.. :notgood: Shit |
Citaat:
*onschuldig is* |
ik wel ik heb niet echt een hoofd voor een kale kop:o
maar me vader is niet kaal geworden dus ik hoop dat ik het ook niet word:+ |
mijn pa is niet echt kaal, maar wel behoorlijk grijs:z
|
niet bang
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.