Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   bange dagen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51636)

liefkind 15 January 2005 10:22

bange dagen

heyhey, ik maak me erg ongerust :'(

ik heb een tijdje geleden seks gehad met mijn vriendje en nu komen mijn regels maar niet,
weet iemand hoe ik kan uittellen of ik me zorgen moet maken?
vorige maand was ik van 12 tot 16 december ongesteld en we hadden op 1janurai seks met een condoom,...
moet ik me toch zorgen maken?

helleup me want mijn ouders weten van niets!

Loy 15 January 2005 10:25

ach..

komt wel goed :yes:

liefkind 15 January 2005 10:26

zeker want ik maak me heel erg ongerust en nu voel ik me zelfs misselijk :'(

SpiNe 15 January 2005 10:52

zo'n testje halen anders?

liefkind 15 January 2005 10:57

als ik maandag nog niet ongesteld ben haal ik er zo eentje, maar ondertussen blijf ik doodongerust,...
kan niemand het uittellen?
moet je niet bij de eerste dag van je vorige menstruatie 14dagen bijtellen om te zien tot wanneer je vruchtbaar bent ofzoiets?

AmbyPur 15 January 2005 11:04

je zou half januari ongesteld moeten worden, dus je bent nog niet eens zoveel overtijd. ben je normaal wel precies regelmatig ongesteld of is het altijd wat onregelmatig?

en als je seks met een condoom had is de kans klein dat je zwanger bent. dat je menstruatie uitblijft heeft waarschijnlijk eerder te maken met je gestress..
maar als je je er niet lekker bij voelt haal je een zwangerschapstest.
Je moet met testen wachten tot de dag dat je ongesteld had moeten worden en je menstruatie uitblijft. Hoe later je test hoe betrouwbaarder. Test je te vroeg dan is het hormoon nog niet in je urine aanwezig en zegt de uitslag van de test niets.

je kunt ook altijd even langs de huisarts gaan :)

liefkind 15 January 2005 11:12

ja, normaal ben ik altijd enkele dagen of 1dag vroeger dan de vorige maand ongesteld, en nu is het dus de 15januari en vorige maand had ik ze de 12de
het was met condoon
ha, ik haat deze onzekerheid en gestress, ...

liefkind 15 January 2005 11:25

ja, maar t is allemaal zo een cirkeltje,... ik krijg stress doordat ze niet komen en doordat ze niet komen heb ik stress, dus kan iemand me gerust stellen?

liefkind 15 January 2005 11:31

dank je!

BaByMaN 15 January 2005 11:34

Sex met condoom hoort er idd voor de te zorgen dat je neit zwanger kan worden. Als de condoom heel was, en niet te vroeg eraf ging na 't klaarkomen, is er echt neits om je zorgen over te maken:thumbsup:

liefkind 15 January 2005 11:37

het ging er niet te vroeg af, maar of het heel was hebben we niet gecontroleerd:{

AmbyPur 15 January 2005 11:39

ik zou me geen zorgen maken meid :) ik heb het vaker gezien dat het loos alarm was, dat het door de stress uit bleef. de kans dat je uberhaupt zwanger bent is zooo klein!

BaByMaN 15 January 2005 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik zou me geen zorgen maken meid :) ik heb het vaker gezien dat het loos alarm was, dat het door de stress uit bleef. de kans dat je uberhaupt zwanger bent is zooo klein!
Precies, je zorgen blijven maken kan alleen maar negatief zijn
8|

liefkind 15 January 2005 11:50

dank je allemaal, t helpt me echt! :)
dank je voor de steun,... jullie zijn geweldig _0_

BaByMaN 15 January 2005 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liefkind
dank je allemaal, t helpt me echt! :)
dank je voor de steun,... jullie zijn geweldig _0_

Citaat:

jullie zijn geweldig
Dat wete de meeste hier denk al :9

Alpha 15 January 2005 20:58

het komt allemaal wel goed ... pas als je volgende menstruatie ook uitblijft zou ik me zorgen gaan maken

Ghris 15 January 2005 22:03

Nou, als je na 9 maanden ongeveer een hele dikke buik hebt al een tijdje, zou ik me toch wel zorgen maken, en serieus nadenken over abortus!

AmbyPur 16 January 2005 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ghris
Nou, als je na 9 maanden ongeveer een hele dikke buik hebt al een tijdje, zou ik me toch wel zorgen maken, en serieus nadenken over abortus!
in de 9e maand een abortus :z

lieve colafles 16 January 2005 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
in de 9e maand een abortus :z
zou de breinaald dan nog werken :z

ontopic: heej! het gevoel is bij elk meisje waarschijnlijk wel bekend dat je te laat bent en denkt dat je zwanger bent,.
negen van de tien keer blijkt dit niet het geval, dus je hoeft je echt geen zorgen te maken..

bovendien is het condoom erg goed betrouwbaar.. en als het gescheurd was ofzo dan merk je dat ook wel :)

Ghris 17 January 2005 10:24

again, na 9 maanden :P

Kolkie 17 January 2005 11:47

Gewoon rustig blijven...
Komt wel goed!!!

Ik mag aannemen dat je vriend het ook weet???
Praat er eens met hem over...

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.