![]() |
Ipod
(Ik weet niet of dit topic hier op de juiste plaats staat hoor :p)
Ik zou dus graag een Ipod willen kopen (die van 20Gb), weten jullie waar je hem kan kopen? Gewoon in een willekeurige winkel waar je ook andere MP3-spelers enzo vindt, of moet je hem bestellen? En ervaringen van mensen met een Ipod? |
In elke willekeurige electronica-winkel.. maar ook op www.apple.com/nl
En natuurlijk in de speciale macintosh-winkels. Ik ga denk ik de Ipod-shuffle kopen. Die is ook wel erg strak... |
Citaat:
Ja die Ipod-shuffle ziet er idd wel tof uit, maar geef mij maar de gewone Ipod ;) |
Citaat:
|:( |
Idd, die angst komt voornamelijk voort uit onwetendheid. Ik heb zelf mijn laptop via apple.nl gekocht en dat is 100% te vertrouwen.
|
Tis zoals Tyksie zegt, die angst komt voor uit onwetendheid. Is het dan echt 100% te vertrouwen? En als er toch iets mis mee is, kan je hem dan terugsturen ofzo?
Mja ik zal wel zien, maar denk toch dat ik hem gewoon in een winkel ga kopen :) |
ik heb de mijne in de mediamarkt gekocht. was ook beste wel veel goedkoper :+
|
Ik krijg ereen :love:
De mini, weet nog niet welke kleur denk groen of roze :love: |
Ik weet nog niet eens waarvoor zoiets dient.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb de mijne (ook die van 20gb) bij Dixons gekocht. ( www.dixons.nl ) Niks mis mee overigens. :)
|
Citaat:
@ViveLaFete: Tis gewoon.. iPod. kan gewoon veel sjit op gooie, want et heeft een HD ipv een iets wat een kleine mp3spelertje heeft. Creative heeft ook zoiets (Zen, micro enzshizzle) alleen dat ken ik dus niet en oja, tis wit |
Citaat:
Ik ga eens horen bij een computerwinkel hier in de buurt, of ik daar een Ipod kan kopen. Ik betwijfel het, eerlijk gezegd, maar kan altijd eens informeren ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar een Ipod blijft mn favoriet :d |
Citaat:
@ sarah : je kan allicht es informeren bij een winkel, hoewel er niks mis is met dingen van internet kopen hoor :) |
Citaat:
Ze zullen hem hier in de buurt wel ergens verkopen zeker :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga ook een Ipod kopen ... maar mn pa neemt er een mee uit China ... daar zijn die dingen veel goedkoper ...
|
ipod dit ipod dat, ik vind het stom
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mediamarkt, daar hebbe ze um wel :)
|
Ik heb een iPod:d :7 20gig.
|
Citaat:
en hij schijnt speciaal te zijn qua knopjes etc :+ |
Citaat:
|
ik vind die grote ipods eigenlijk best wel groot, die mini ipods zijn wel relax enzo... maarja je ziet voortaan iedereen met zo'n ding.. hebben ze vast allemaal gratis bij hi gekregen 8)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.