![]() |
Ik ga...
mijn conditie weer opbouwen en ik begin vanavond... dapper he 8-) en ik ga een babe worden, woehoe :* .
(en dan ga ik als verleidster werken bij dat ene programma dat een stel uit elkaar gehaald wordt en ze door tien anderen verleid worden ofzo ghehe, hmm dit komt vaag over, komt voort uit een overmelig en flauw uur Spaans ;)). Wat ga jij voor goeds doen? |
Nou iig afvallen :d
Mijn conditie mag idd ook wel wat hoger.. |
temptation island?
|
Citaat:
Was een apart uurtje *) ;) . |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja daar kwamen we ook nog op lijkt me ook lollig, maar het lolligste leek me om te doen alsof je een vriend hebt en dan dat temptation island doen en dan gewoon tien mooie mannen om je heen hebben enzo :* . Mwuuuh, ik ben echt een beetje euhm, tja, mangericht de laatste tijd :$ . Schijnt trouwens dat je van hardlopen vrouwelijker word... echt, staat in mijn hardloopboekje dat ik kwijt ben :d . |
ik ga proberen 5-10 kg aan te komen
|
Citaat:
|
Citaat:
:9en dat is een compliment 8| |
Citaat:
En ik kan geen normale hoofden trekken.... ik spiegel alles, als iemand iets zieligs verteld, trek ik een enorme pruillip enz, dus ik kijk altijd debiel O-) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
:thumbsup:
|
laat foto zien en dan weten we of je een hete bitch bent:)
|
Citaat:
En ik wil ook wel wat kilootjes van je hebben (A) Ontdanks dat ik snoepaddict ben gaat er geen gram aan :P Alhoewel, laatste tijd gaat het wel sneller dan paar jaar geleden :P Misschien dat het gaat komen :D |
mwuuuh daar ben ik weer, volkomen doorweekt en verkleumd maar tevreden :*
|
Citaat:
|
doe dat en kom nooit meer terug
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel veel suc6 allemaal! Maar ik doe lekker niet mee..
Ik ben EINDELIJK tevreden met mijn figuur. Ik sport nog wel (incl. buikspieroefeningen en opdrukken8) ) en alles zit op zijn plek |
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij was al heel slank toch? |
Ik wil iets gezonder leven. Nu eet ik eigenlijk alleen 's avonds en ga ik heel laat slapen enzo en dat is niet goed he :no:
|
Citaat:
Oja Ameris.. jij was toch al een tjik? |
Citaat:
buiten dat eet ik de hele dag door:+ |
ik ga meer golfen ... tenminste ... dat is de doelstelling ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.